نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان مدرسه چگونه است؟

نقاشی ساختمان مدرسه چگونه است؟
دسته : آموزش نقاشی ساختمان

نقاشی ساختمان مدرسه از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که کادر مدارس باید به فکر آن باشند. چون بدون شک سقف و دیوارهای کثیف و نم زده کلاس یا نرده‌های زنگ زده مدرسه باعث می‌شود که دانش آموزان احساس کسلی و خستگی داشته باشند. در مقابل آن، نقاشی روی دیوار مدرسه و  رنگ کردن سقف و دیوارهای کلاس تاثیر زیادی روی روحیه دانش آموزان و ایجاد احساس نشاط و سرزندگی در آن‌ها دارد. با توجه به اهمیت موضوع نقاشی دیوارها و ساختمان مدرسه، بسیاری از شرکت‌های خدمات ساختمانی، خدمات مربوط به نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان مدرسه را به صورت تخصصی ارائه می‌دهند.

شرکت رویال پینت یکی از همین شرکت‌ها است که انواع خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان مدرسه را به بهترین نحو ممکن و با مرغوبترین متریال انجام می‌دهد تا دانش آموزان هنگام حضور در مدرسه شاد باشند و لذت ببرند. در ادامه این مقاله انواع خدمات رویال پینت در نقاشی مدرسه را بررسی خواهیم کرد و به چند سوال پرتکرار متقاضیان نقاشی ساختمان مدرسه پاسخ می‌دهیم.

خدمات نقاشی ساختمان از جمله نقاشی ساختمان مدرسه در تهران با مجموعه رویال پینت

 

نقاشی ساختمان مدرسه چگونه است؟

 

بهترین رنگ برای نقاشی دیوار و حیاط مدرسه چه نوع رنگی است؟

انواع رنگ ساختمانی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاصی دارند و برای یک قسمت مدرسه مناسب هستند.

رنگ روغنی

رنگ روغنی یک رنگ ضد آب، قابل شستشو، ضد لک و بادوام است. در نتیجه رنگ روغنی بهترین رنگ برای نقاشی دیوارهای کلاس و راهروهای مدرسه است.

 

بیشتر بخوانید: انواع رنگ روغنی

 

رنگ کنیتکس

کنیتکس نوعی پوشش رنگی بوده که از موادی مثل پرلیت، میک، پنبه نسوز و مواد رنگی ساخته می‌شود. این نوع پوشش رنگی در برابر رطوبت و مواد اسیدی مقاومت خوبی دارد. همچنین معمولا دچار ترک خوردگی نمی‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت که کنیتکس بهترین رنگ برای نقاشی حیاط مدرسه و نمای ساختمان محسوب می‌شود.

 

دریافت خدمات ساختمانی از جمله خدمات کنیتکس دیوار در تهران با رویال پینت

 

رنگ اپوکسی

رنگ اپوکسی در برابر آب، سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد و به طور کلی می‌توان گفت که یک رنگ بادوام است. پس رنگ اپوکسی بهترین رنگ برای خط کشی کف حیاط مدرسه به شمار می رود. در مقاله اپوکسی چیست بیشتر در مورد این رنگ توضیح داده ایم.

بهترین رنگ برای نقاشی مدارس چه تناژ رنگی است؟

در رابطه با بهترین تناژ یا بهترین رنگ برای نقاشی مدارس باید گفت که رنگ‌هایی مثل سفید، کرم، آبی کم رنگ، سبز کم رنگ که آرام و ملایم هستند، بهترین رنگ برای دیوارهای کلاس هستند. چون این رنگ‌ها باعث ایجاد حس آرامش و افزایش تمرکز در دانش آموزان می‌شوند.

برای نقاشی حیاط مدرسه دخترانه بهتر است از رنگ‌های مورد علاقه دختران مثل تناژ رنگ صورتی و نارنجی استفاده نمود. همچنین رنگ مناسب نقاشی روی دیوار حیاط مدرسه پسرانه هم معمولا رنگ‌های شاد و نشاط آور مثل نارنجی و قرمز است.

بهترین زمان رنگ‌آمیزی مدرسه چه زمانی است؟

فصل تابستان بهترین زمان رنگ‌آمیزی مدرسه است زیرا در این فصل مدرسه تعطیل است و دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند. در واقع باید گفت که حضور دانش آموزان و رفت و آمد آن‌ها باعث ایجاد مزاحمت برای این نقاشی می‌شود. همچنین بوی رنگ برای دانش آموزان آزاردهنده خواهد بود و ممکن است سلامت آن‌ها را به نظر بیاندازید.

به علاوه لازم به ذکر است، از دیگر دلایلی که باعث شده فصل تابستان به عنوان بهترین زمان رنگ‌آمیزی مدرسه انتخاب شود؛ این است در این فصل هوا گرم و خشک است و رنگ خیلی سریع خشک می‌شود و پروسه رنگ کردن سریع‌تر به پایان می‌رسد.

کلام آخر

مدرسه محلی است که دانش آموزان یک سوم طول روز خود را در آن می‌گذرانند. پس محیط آن باید تمیز و جذاب باشد تا دانش آموزان احساس آرامش داشته باشند و بتوانند با تمرکز مشغول تحصیل باشند. به همین منظور نقاشی حیاط مدرسه و کلاس‌های درس با رنگ‌های جذاب و هیجان آور یکی از کارهایی است که کادر مدرسه باید به فکر آن باشند.

معمولا بهترین رنگ برای نقاشی دیوار و حیاط مدرسه رنگ‌هایی مثل آبی، سبز، سفید و گرم هستند. چون این رنگ‌ها، تناژ ملایمی دارند و باعث ایجاد حس آرامش، نشاط و آرامش در دانش آموزان می‌شوند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی را در رابطه با خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان مدرسه را به دست آورده باشید. چنانچه به هر یک از خدمات نقاشی مدرسه نیاز دارید، تنها کافی است که با شماره تلفن شرکت رویال پینت تماس بگیرید. چون این شرکت صفر تا صد خدمات مربوط به رنگ آمیزی و نقاشی مدرسه را به طور تخصصی انجام می‌دهد.

نظرات کاربران

King
12 . اسفند . 1401

آقای رضائیان با سلام ک خدا قوت نمونه کارهای نقاشی مدارس شما رو از نزدیک دیدم بسیار عالی بود انشالله تابستان امسال قبول زحمت مدرسه حافظ را در لیست نوبت داشته باشید

مشاوره