نقاشی ساختمان در شمال تهران

نقاشی انواع ساختمان در شمال تهران

نقاشی ساختمان در شمال تهران باید با دقت و مهارت بالا انجام شود زیرا اکثر ساختمان‌های منطقه شمال تهران لوکس هستند و قیمت بالایی دارند. به عبارتی باید گفت که نقاشی ساختمان غیر اصولی، سبب افت شدید قیمت ساختمان‌های لوکس این نقطه از شهر می‌شود. شرکت رویال پینت به منظور جلوگیری از چنین اتفاقی، بیش از ١٠ سال است که نقاشی ساختمان در تهران را به طور اصولی و تخصصی انجام می‌دهد. در واقع این شرکت، برای نقاشی ساختمان از بهترین رنگ‌های ساختمانی موجود در بازار استفاده می‌کند و تمام فرایند نقاشی ساختمان توسط افراد ماهر و کاربلد انجام می‌شود.

پس اگر به دنبال نقاش ساختمان در شمال تهران هستید، همین حالا تلفن خود را بردارید با شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران

قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران با بقیه نقاط پایتخت فرقی ندارد چون هزینه نقاشی ساختمان بر اساس منطقه پروژه تعیین نمی‌شود. بلکه معیارهای زیر هستند که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شمال تهران را تعیین می‌کنند:

  • معمولا برای نقاشی ساختمان از رنگ‌هایی همچون رنگ پلاستیک، رنگ روغنی، رنگ اکرولیک، رنگ مولتی کالر و… استفاده می‌کنند. نوع رنگ، اولین عاملی است که قیمت نقاشی منزل در شمال تهران به آن بستگی دارد.
  • متراژ فضا، فاکتور دیگری بوده که قیمت نقاشی ساختمان در شمال تهران به آن وابسته است. چون برای رنگ کردن فضاهای بزرگ، رنگ بیشتری مصرف می‌شود و نقاش زمان بیشتری باید صرف کند.
  • دستمزد نقاش سومین عاملی بوده که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شمال تهران را تعیین می‌کند. معمولا نقاشان باسابقه و حرفه‌ای در مقایسه با نقاشان مبتدی و معمولی دستمزد بالاتری دارند.
  • میزان زیرسازی سطوح از جمله فاکتورهایی است که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شمال تهران را تعیین می‌کند. معمولا اگر میزان فروررفتگی، نم زدگی یا برجستگی روی سطوح زیاد باشد، قیمت نقاشی منزل در شمال تهران افزایش پیدا می‌کند.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت

01
مشاوره تلفنی رایگان جزو اولین خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. تیم پشتیبانی ابتدا با دقت به صحبت‌های مشتری گوش می‌کنند سپس بر اساس تجربه و دانشی که در زمینه نقاشی ساختمان دارند به او مشاوره می‌دهند.
02
در مرحله دوم یک گروه نقاش ساختمان در شمال تهران، از محل مورد نظر بازدید می‌کنند و آن را با دقت مورد بررسی قرار می‌دهند. سپس بر اساس تخصص و تجربه خود به مشتری توصیه می‌کنند که از چه نوع رنگی برای هر قسمت ساختمان استفاده کند.
03
پس از اتمام دو مرحله قبلی و به توافق رسیدن دو طرف، یک قرارداد رسمی بین شرکت و مشتری بسته می‌شود. قیمت، تاریخ تحویل، نوع رنگ و… از جمله مواردی که در قرارداد قید می‌گردد و دو طرف موظف هستند که آن را امضا کنند.
04
اعطای ضمانت کتبی به مشتری از خدمات ویژه شرکت رویال پینت است. طبق این ضمانت، هر نوع خرابی که به واسطه فعالیت مجموعه رویال پینت رخ بدهد؛ شرکت تا ٦ سال موظف است که بدون دریافت برطرف کند.
05
پوشاندن وسایل موجود در فضای موردنظر با کاور پلاستیکی، خدمت دیگری است که شرکت رویال پینت به مشتریان خود ارائه می‌کند.
06
زیر سازی یا رفع ایرادات سطوح از جمله خدماتی بوده که شرکت رویال پینت به صورت کاملا تخصصی ارائه می‌کند. در این مرحله هر نوع نم، فرو رفتگی و برجستگی که روی سطوح وجود دارد با بتونه، پرایمر یا سمباده به طور کامل رفع می‌شود.
07
رنگ کردن سطوح با رنگ ساختمانی مرغوب و درجه یک، آخرین مرحله خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت محسوب می‌شود.

کارت گارانتی

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

در شرکت رویال پینت برای ارائه خدماتی مانند رفت و آمد نقاش به ساختمان مورد نظر و مشاوره، از مشتریان هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

کلیه ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح مورد نیاز توسط خود شرکت رویال پینت تامین می‌گردد و مشتریان در قبال تهیه ابزارها و مصالح هیچ مسئولیتی ندارند.

هزینه و قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شمال تهران به مواردی مثل نوع رنگ، حجم رنگ، دستمزد نقاش و… بستگی دارد. هزینه و قیمت تمام این موارد در فاکتور نهایی قید می‌شود تا مشتریان از ریز قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند.

بدون شک فصل بهار و تابستان بهترین بازه زمانی برای نقاشی ساختمان به حساب می‌آید زیرا در این فصول، هوا گرم و خشک است و رنگ سریع‌تر خشک می‌شود.

خدمات اجرای نقاشی ساختمان در شمال تهران

برای نقاشی ساختمان در شمال تهران حتما به یک شرکت معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید. چون اگر نقاشی ساختمان شما کیفیت بالایی داشته باشد، بدون شک ارزش مادی ساختمان شما میلیون‌ها و یا حتی میلیاردها تومان افزایش پیدا می‌کند. شرکت رویال پینت از جمله شرکت‌های معتبری است که با خیال راحت می‌توانید نقاشی ساختمان خود را به آن بسپارید. چون در صورت مراجعه به این شرکت از خدمات زیر بهره خواهید برد:

  1. پیش از انجام خدمات نقاشی ساختمان، تیم پشتیبانی شرکت، به صورت رایگان به شما مشاوره تخصصی می‌دهند.
  2. بعد از تمام شدن مرحله مشاوره، کارشناسان مجموعه از مکان موردنظر شما بازدید می‌کنند و سپس بر اساس دانشی که دارند و مطابق با آخرین ترندهای روز دنیا، ایده‌های جذابی را به شما پیشنهاد می‌دهند.
  3. بین شرکت و شما یک قرارداد رسمی منقعد می‌شود که تمام وظایف شرکت در آن درج شده است.
  4. بابت مشاوره و رفت و آمد نقاش ساختمان در شمال تهران لازم نیست، هزینه پرداخت کنید.
  5. شرکت رویال پینت به شما یک ضمانت نامه کتبی می‌دهد تا اگر تحویل پروژه با تاخیر باشد، شرکت دیرکرد آن را بپردازد.
  6. تیم اجرای نقاشی ساختمان قبل از شروع کار، کلیه لوازم و وسایل موجود در محل نقاشی را با کاور می‌پوشانند تا رنگی نشوند.
  7. این شرکت برای اجرای نقاشی ساختمان در شمال تهران و سایر مناطق پایتخت از رنگ‌های ساختمانی باکیفیت و مرغوب استفاده می‌کند.
  8. علاوه بر نقاشی ساختمان در این شرکت خدمات دیگری مانند نصب کاغذ دیواری، رنگ چوب، کنیتکس و… ارائه می‌گردد.

 

مشاوره رایگان بگیر

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در شمال تهران

  1. ابتدا به سایت شرکت رویال پینت مراجعه کنید.
  2. بعد از ورود به سایت بر روی قسمت “مشاوره” کلیک کنید.
  3. سپس داخل صفحه‌ای که برای شما باز شده باید اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، محل پروژه و… را وارد کنید.
  4. بعد از ثبت شدن اطلاعات، در اولین فرصت تیم پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند و به درخواست‌های شما گوش می‌دهند و پاسخ گوی سوالات شما هستند.
  5. در آخرین مرحله هم یک تیم نقاش ساختمان در شمال تهران به صورت حضوری از ساختمان با منزل شما بازدید می‌کنند.

برای استفاده از خدمات نقاشی ساختمان در شمال تهران از جمله نیاوران، اقدسیه، تجریش، ظفر، فرشته و … و استعلام قیمت می توانید با کارشناسان رویال پینت تماس بگیرید.

 

ثبت سفارش

 

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

 

بیشتر بخوانید
مشاوره