خدمات نقاشی ساختمان در تجریش

نقاشی ساختمان در تجریش

نقاشی ساختمان در تجریش شامل خدماتی مانند مشاوره اولیه، بازدید حضوری از محل، عقد قرارداد، اعطای ضمانت نامه، پوشاندن وسایل با کاور، زیرسازی و رنگ آمیزی می‌شود. در حالت کلی باید گفت که نقاشی ساختمان در تهران در شرکت رویال پینت به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود زیرا این شرکت از سال ١٣٩٠ در زمینه ارائه خدمات ساختمانی فعالیت دارد و جزو شرکت‌های باسابقه به شمار می رود.

جهت برقراری ارتباط با تیم پشتیبانی شرکت و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تجریش فقط کافی است که با شماره تلفن‌ 02188943564 تماس حاصل فرمائید.

قیمت نقاشی ساختمان در تجریش

قیمت نقاشی ساختمان در تجریش با دیگر مناطق تهران یکسان است زیرا قیمت نقاشی منزل در تجریش به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • متراژ و مساحت فضای موردنظر، اولین موردی است که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تجریش را تعیین می‌کند. چون هر چه متراژ فضا بیشتر باشد زمان انجام پروژه طولانی تر خواهد بود و مصالح ساختمانی بیشتری مصرف می‌شود.
  • اگر بر روی سطوح نم، فرورفتگی، برجستگی و… وجود داشته باشد بدون شک نیاز به استفاده مصالح و زمان بیشتری دارد. معمولا اگر میزان نم زدگی، فرورفتگی، برجستگی و… روی سطوح بالا باشد، قیمت نقاشی ساختمان افزایش پیدا می‌کند.
  • دستمزد نقاش ساختمان در تجریش بر اساس مهارت نقاش، سابقه کاری و نوع رنگ مشخص می‌شود. به عنوان مثال دستمزد نقاشی با رنگ روغنی بیشتر از دستمزد نقاشی با رنگ پلاستیک است. در نتیجه باید گفت که بخشی از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تجریش به دستمزد نقاش ساختمان در تجریش بستگی دارد.
  • برای نقاشی ساختمان‌ها از انواع رنگ‌های ساختمانی مثل رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ مولتی کالر و… استفاده می‌کنند. قیمت هر کدام از این رنگ‌ها با رنگ دیگر متفاوت است زیر هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربفردی هستند.
تماس با کارشناسان
02188943564
نقاشی ساختمان در تجریش
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی 65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در تجریش

01
ابتدا به سایت شرکت رویال پینت مراجعه کنید.
02
سپس روی قسمت "مشاوره" کلیک کنید.
03
بعد از کلیک روی قسمت مشاوره، صفحه‌ای در مقابل شما باز می‌شود که باید اطلاعات خود را مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، منطقه موردنظر و… را داخل آن وارد کنید.
04
معمولا پس از ثبت شدن اطلاعات، تیم پشتیبانی با شما تماس می‌گیرند و به شما مشاوره‌ می‌دهند.
05
در آخر نیز یک تیم نقاش ساختمان در تجریش، از ساختمان شما بازدید می‌کنند و در صورت توافق یک قرارداد میان شما و شرکت بسته می‌شود.

کارت گارانتی

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

در شرکت رویال پینت برای ارائه خدماتی مثل مشاوره یا رفت و آمد نقاش، از کارفرما هزینه دریافت نمی‌شود.

تمام ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح ساختمانی که در هر پروژه مورد استفاده قرار می‌گیرد را خود شرکت تامین می‌کند. در نتیجه مشتریان بابت تامین لوازم مصرفی هیچگونه وظیفه یا مسئولیتی ندارند.

هنگام بستن قرارداد یا در پایان پروژه کارفرما یک فاکتور دریافت می‌کند که در آن تمامی جزئیات نقاشی ساختمان مانند هزینه رنگ، دستمزد نقاش، هزینه زیرسازی و… به طور دقیق درج شده است.

بهترین زمان نقاشی ساختمان فصل بهار و تابستان است زیرا در این دو فصل، هوا کاملا گرم و خشک است در نتیجه رنگ سریع خشک می‌شود.

نقاشی ساختمان در تجریش

برای نقاشی ساختمان در تجریش نمی‌توان به هر کسی اعتماد کرد زیرا اکثر ساختمان‌های منطقه تجریش لوکس هستند و قیمت بالایی دارند  به همین منظور لازم است که برای انجام خدمات نقاشی ساختمان در تجریش به دنبال یک نقاش ماهر و با تجربه باشید. شرکت رویال پینت با بیش از 10 سال سابقه در زمینه نقاشی ساختمان، یکی از بهترین شرکت‌های  ساختمانی است که نقاشی ساختمان را به صورت تخصصی انجام می‌دهد.

در صورتی که برای انجام نقاشی ساختمان به این مجموعه مراجعه کنید از خدمات و مزایا زیر بهره مند می‌شوید:

  1. تیم پشتیبانی شرکت پیش از شروع خدمات نقاشی ساختمان به صورت رایگان به شما مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند. همچنین پس از این مرحله، تیم نقاشی ساختمان از ساختمان موردنظر شما بازدید می‌کنند و در طی بازدید حضوری هم به شما مشاوره می‌دهند.
  2. هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان در تجریش کاملا رایگان است.
  3. شرکت رویال پینت بابت ارائه خدمات نقاشی ساختمان به شما ضمانت نانه کتبی می‌دهد و کلیه خدمات و تعهدات خود را تضمین می‌کند.

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی شرکت رویال پینت به شرح زیر است:

مشاوره تلفنی

مشاوره تلفنی اولین خدمت ارائه شده شرکت رویال پینت است. در این مرحله تیم پشتیبانی شرکت از طریق تماس تلفنی مشتریان را راهنمایی می‌کند تا یک انتخاب رضایت بخش داشته باشند. جهت دریافت مشاوره، ابتدا به سایت شرکت مراجعه کنید و روی قسمت +مشاوره کلیک کنید. پس از آن یک صفحه در مقابل شما باز می‌شود که باید در آن اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا تیم پشتیبانی شرکت با شما تماس بگیرند.

مشاوره رایگان بگیر

بازدید تیم نقاشی از ساختمان موردنظر

در مرحله دوم یک تیم نقاش ساختمان در تجریش به صورت حضوری از ساختمان مربوطه بازدید می‌کنند. طی بازدید حضوری، تیم نقاشی با توجه به دانش و مهارت خود کارفرما را راهنمایی می‌کنند تا انتخاب مناسبی داشته باشد.

 عقد قرار داد رسمی بین شرکت و مشتری

پس از  به توافق رسیدن کارفرما و شرکت بین آن‌ها یک قرارداد کتبی که کاملا رسمی است، بسته می‌شود. در این قرارداد تمامی موارد مهم مانند قیمت نقاشی ساختمان در تجریش، تاریخ تحویل پروژه و… درج می‌گردد و طرفین آن را امضا می‌کنند.

اعطای ضمانت نامه به مشتری

یکی از خدمات خاص شرکت رویال پینت این اسن که به مشتریان خود ضمانت نامه کتبی می‌دهد. یعنی تضمین می‌کند که اگر به واسطه سهل انگاری شرکت، برای سطوح مشکلی به وجود آید. شرکت وظیفه دارد که تا 6 سال بدون دریافت هزینه آن را برطرف کند. همچنین اگر پروژه را با تاخیر تحویل دهد، باید دیرکرد آن را پرداخت کند.

زیرسازی سطوح

زیرسازی سطوح از دیگر خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. در این مرحله کلیه نواقصی که روی سطح وجود دارد مثل فرورفتگی، من زدگی، برجستگی و… کاملا رفع می‌شود.

رنگ آمیزی سطوح

رنگ آمیزی سطوح معمولا آخرین مرحله سرویس نقاشی شرکت رویال پینت است. تیم نقاشی شرکت، هر سطحی را بین دو الی سه بار رنگ می‌کنند تا رنگ سطح کاملا یکدست باشد.

 

ثبت سفارش

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره