نصب کاغذ دیواری در کرج

نصب کاغذ دیواری در کرج را از طریق تلفن می‌توانید به شرکت رویال پینت سفارش دهید و هیچ نگرانی بابت پایان کار نداشته باشید. چون این شرکت، بیش از ١٠ سال است که در زمینه نصب کاغد دیواری قابل شستشو در کرج و تهران فعالیت دارد. همچنین تیم اجرای کاغذ دیواری در کرج، فرآیند نصب کاغذ دیواری را در چند مرحله انجام می‌دهند. همچنین لازم به ذکر است که برای نصب کاغذ دیواری در خانه از بهترین متریال و جدیدترین ابزارآلات استفاده می‌کنند.

هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج چقدر است؟

هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج نرخ ثابت و مشخصی ندارد و بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

  • چسباندن کاغذ دیواری روی یک دیوار نم زده یا دیواری که حفره یا برجستگی دارد، باعث می‌شود که کاغذ پس از  مدتی جدا شود. به همین دلیل بخشی از قیمت اجرای کاغذ دیواری به حجم نمزدگی یا خرابی‌های موجود بر روی دیوارها بستگی دارد. چون برای رفع ایرادات به مصالح ساختمانی نیاز است و هزینه مصالح ساختمانی هم به هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج افزوده می‌شود.
  • عامل دیگری که هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج را تعیین می‌کند، تعداد و مساحت دیوارها است. چون هر چه تعداد و مساحت دیوارها بیشتر باشد، حجم چسب مخصوص و کاغذ دیواری مصرفی هم افزایش پیدا می‌کند.
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در کرج بر اساس تجربه، مهارت نصاب و سرعت عمل نصاب تعین می‌شود. چون بدون شک، کیفیت کار یک نصاب حرفه‌ای بالاتر از یک نصاب مبتدی و کم تجربه است. در نتیجه اجرت و دستمزد یک نصاب کاغذ و باتجربه بیشتر خواهد بود.
  • کاغذ دیواری از نظر جنس به انواع مختلفی همچون کاغذ دیواری کاغذی، کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل، کاغذ دیواری نانو، کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری بافت دار یا مخملی، کاغذ دیواری پارچه‌ای تقسیم می‌شود. قیمت هر نوع کاغذ دیواری با نوع دیگر آن فرق دارد. به همین دلیل بخشی از قیمت اجرای کاغذ دیواری به نوع آن بستگی دارد.

برای اطلاع دقیق از این که قیمت نصب کاغد دیواری قابل شستشو در کرج چقدر می‌شود یا نصب کاغذ دیواری متری چند است؟ با شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

ثبت سفارش

تماس با کارشناسان
02188943564
456
پروژه انجام شده
10
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

100,000 الی 1,000,000 تومان

جدول قیمت ها

لطفا قبل از ثبت سفارش به نکات زیر توجه فرمایید:

*هزینه ذکر شده در خدمت نصب کاغذ دیواری شامل چسب و پرایمیر می باشد.

*هزینه ذکر شده در نصب کاغذ دیواری شامل زیرسازی و بتونه کاری دیوار نمی باشد و در صورت درخواست جدا محاسبه می گردد.

*قیمت ذکر شده همراه با هزینه ایاب و ذهاب می باشد .

شرح خدمات واحد/قیمت (تومان)
کاغذ دیواری عرض 50سانت100,000 هر رول
کاغذ دیواری عرض 100 سانت250,000 هر رول
پوستر دیواری یک تیکه 1,000,000 پوستر کامل یک دیوار
مراحل مختلف اجرا و نصب کاغذ دیواری در مناطق کرج در رویال پینت

اجرای کاغذ دیواری در کرج با رویال پینت، به صورت مرحله به مرحله اجرا می‌شود که عبارتند از:

01
اولین خدمتی که رویال پینت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره تخصصی رایگان است تا مشتری بتداند یک کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسب انتخاب کند. چون بخشی از جذابیت دکوراسیون داخلی یک ساختمان، به هماهنگ بودن طرح و رنگ اجزای دکوراسیون داخلی بستگی دارد. به عنوان مثال بهترین کاغذ دیواری برای دکوراسیون سبک مدرن، کاغذ دیواری است که سبک آن مدرن باشد.
02
دومین مرحله اجرای کاغذ دیواری در شرکت رویال پینت است. معمولا در این قرارداد مواردی مثل قیمت، مساحت، تاریخ تحویل و… درج می‌گردد تا از مشکلات و چالش‌ها پیشگیری شود.
03
معمولا اگر روی سطح دیوار ایراداتی مثل حفره، نم زدگی یا برجستگی وجود داشته باشد و کاغذ دیواری روی آن چسبانده شود؛ کاغذ دیواری پس از مدتی جدا می‌شود. به همین دلیل کارشناسان مجموعه رویال پینت، ابتدا ایرادات روی سطح دیوار را با مصالح ساختمانی برطرف می‌کنند.
04
به طور کلی باید گفت که شیوه نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان یکسان نیست. همچنین روش نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک با نصب کاغذ دیواری روی سنگ فرق دارد و برای چسباندن کاغذ روی هر سطحی، از یک چسب مخصوص استفاده می‌شود. در نتیجه، نصاب کاغذ دیواری ابتدا چسب مخصوص را آماده می‌کند، سپس کاغذ دیواری را برش می‌دهد و می‌چسباند.

کارت گارانتی برای خدمات نصب کاغذ دیواری در کرج

ضمانت کاغذ دیواری در رویال پینت بین 3 تا 6 سال (بسته به نوع کاغذ دیواری) و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی برای خدمات نصب کاغذ دیواری در کرج
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول در نصب کاغذ دیواری در شهر کرج

هر رول کاغذ دیواری چند متر است و قیمت آن چقدر است؟

هر رول کاغذ دیواری ۵ متر مربع می‌باشد. قیمت کاغذ دیواری با توجه به جنس و طرح کاغذ متنوع هست

هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج به نحوی که در بالا توضیح داده شده، محاسبه می شود.

کاغذهایی که قابلیت شستشو دارند را میتوانید با دستمال نم‌دار و مواد شوینده تمیز کنید.

بله نصب کاغذ دیواری روی دیوار با رنگ روغنی نیز ممکن است.

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در کرج

چسب مخصوص نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با چسب مورد استفاده برای نصب کاغذ دیورای روی سیمان فرق دارد. به علاوه باید گفت که شیوه نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک با نصب کاغذ دیواری روی سنگ یکسان نیست. در نتیجه نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون یا هر قسمت دیگر از ساختمان را باید یک فرد متخصص و ماهر انجام دهد.

پس اگر تصمیم به نصب کاغذ دیواری در خانه را دارید، حتما از یک شرکت حرفه‌ای مانند رویال پینت کمک بگیرید. چون این شرکت از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را آغاز کرده است و تجربه کافی در زمینه اجرای کاغذ دیواری و نصب کاغذ دیواری ترکیبی دارد. کلیه مراحل نصب کاغذ دیواری در این شرکت، توسط افراد متخصص و ماهر صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع از قیمت نصب کاغذ دیواری و سفارش نصب کاغذ دیواری ترکیبی یا نصب کاغد دیواری قابل شستشو در کرج با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

مشاوره رایگان بگیر

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در نصب کاغذ دیواری در کرج

  1. اولین مزیت شرکت رویال پینت این است امکان ثبت سفارش نصب کاغذ دیواری به صورت تلفنی وجود دارد.
  2. تیم مشاوره مجموعه رویال پینت، پیش از عقد قرارداد رسمی به شما مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند تا هنگام انتخاب طرح و رنگ کاغذ دیواری دچار سردرگمی نشوید.
  3. عقد قراداد رسمی بین شرکت و شما جزو مزایای استفاده از خدمات رویال پینت است. چون زمانی که تمام موارد به صورت کتبی ثبت می‌شود، بسیاری از مشکلات مثل تاخیر در تحویل پروژه رخ نمی‌دهد.
  4. مزیت دیگر استفاده از خدمات رویال پینت این است که تیم اجرایی به زمان مشتریان احترام می‌گذارند و پروژه را طبق تاریخ تعیین شده در قرار داد تحویل می‌دهند.
  5. در شرکت رویال پینت، هزینه نصب کاغذ دیواری در کرج کاملا منصفانه است زیرا قیمت نصب کاغذ دیواری بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه مربوطه تعیین می‌گردد.
  6. اعطای ضمانت نامه به مشتریان، مهم‌ترین مزیت شرکت رویال پینت نسبت به سایر شرکت‌های خدمات ساختمانی است. طبق این ضمانت نامه، هر نوع مشکل یا خرابی که به دلیل اشتباه این اجرایی شرکت رخ دهد را مجموعه رویال پینت تا ٦ سال بدون دریافت هزینه ترمیم می‌کند.
  7. در شرکت رویال پینت، کلیه مراحل نصب کاغذ دیواری که شامل مشاوره، زیرسازی، برش کاغذ دیواری و چسباندن کاغذ می‌شود را افراد متخصص و ماهر انجام می‌دهند.
  8. در آخر باید گفت که مجموعه رویال پینت برای نصب کاغذ دیواری از بهترین نوع چسب، مرغوب ترین نوع کاغذ دیواری و بروزترین ابزارآلات و تجهیزات استفاده می‌کند.

ثبت سفارش

مناطق تحت پوشش خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت

هدف اصلی شرکت رویال پینت این است که شهروندان تهران و کرج، بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات ساختمانی بهره ببرند. به همین دلیل تیم متخصص و کاربلد رویال پینت، برای نصب کاغذ دیواری، در تمام نقاط تهران و کرج حضور پیدا می‌کنند.

برای دریافت خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

بیشتر بخوانید
مشاوره