خدمات نقاشی ساختمان در جنت آباد

نقاشی ساختمان در جنت آباد را به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا کلیه مراحل نقاشی ساختمان در این شرکت توسط افراد حرفه‌ای و کار بلد انجام می‌شود. همچنین این شرکت برای ارائه خدمات نقاشی ساختمان در تهران از بهترین مصالح و رنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کند. برای ثبت سفارش نقاشی ساختمان در جنت آباد یا اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنت آباد تنها کافی است که با شرکت رویال پینت تماس حاصل فرمائید.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در جنت آباد

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنت آباد بر اساس موارد زیز تعیین می‌گردد:

  • نوع رنگ مصرف شده در نقاشی ساختمان، اولین عامل تعین کننده قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنت آباد است.
  • متراژ و مساحت منزل یا ساختمانی که قرار است نقاشی شود، فاکتور دیگری است که قیمت نقاشی ساختمان در جنت آباد به آن بستگی دارد.
  • دستمزد نقاش ساختمان در جنت آباد بر اساس مهارت، سابقه کار و نوع رنگ مصرفی تعیبن می‌گردد و نرخ ثابتی ندارد.
  • بدون شک هر چه نم زدگی یا فرورفتگی روی سقف و دیوارهای یک ساختمان بیشتر باشد، برای برطرف کردن آن‌ها مصالح ساختمانی بیشتری نیاز است و فرآیند برطرف کردن آن‌ها طول می‌کشد.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی 75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی منزل رویال پینت

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت شامل موارد زیر می‌شود:

01
اولین خدمتی که مشتریان شرکت رویال پینت دریافت می‌کنند، مشاوره تلفنی تخصصی است. در این مرحله تیم پشتیبانی شرکت ابتدای درخواست‌های مشتریان را با دقت گوش می‌دهند. سپس با توجه به دانش و تخصصی که دارند او را راهنمایی می‌کنند که ما نوع رنگی را برای ساختمان خود انتخاب کند.
02
دومین مرحله خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی رویال پینت این است که یک گروه نقاش ساختمان در جنت آباد به محل موردنظر می‌روند و از ساختمان بازدید می‌کنند. در این مرحله نیز کارشناسان بر اساس نیازهایی که ساختمان دارد و با توجه به آخرین ترندهای روز دنیا به کارفرما پیشنهاد می‌دهند که سقف و دیوارهای ساختمان خود را چگونه نقاشی کند.
03
بستن قرارداد رسمی از دیگر خدماتی است که شرکت رویال پینت ارائه می‌دهد. معمولا زمانی که بین شرکت و کارفرنا قرارداد بسته می‌شود یکسری مشکلات و چالش‌ها کمتر رخ می‌دهد به عنوان مثال، در قرارداد تاریخ دقیق تحویل پروژه قید می‌شود و شرکت موظف است که نقاشی ساختمان را در تاریخ مشخص شده به اتمام برساند.
04
در شرکت رویال پینت پس از بسته شدن قرارداد، شرکت به مشتری یک ضمانت نامه تحویل می‌دهد. در این ضمانت نامه درج شده که شرکت در ازای هر روزی که پروژه را با تاخیر تحویل دهد باید خسارت آن را بپردازد. همچنین پس از اتمام پروژه، در صورتی که رنگ سقف و دیوارهای ساختمان به واسطه سهل انگاری تیم نقاشی ساختمان شرکت دچار آسیب شود، شرکت تا 6 سال متعهد می‌شود که خسارات و آسیب‌ها را به صورت رایگان رفع کند.
05
زیرسازی سقف و دیوارهای ساختمان قبل از نقاشی، یکی از خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. چون در صورتی که زیرسازی سطوح به درستی انجام نشود، نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. به همین منظور، تیم نقاشی شرکت پیش از شروع فرآیند نقاشی، کلیه نواقص سطح موردنظر را برطرف می‌کنند.
06
رنگ کردن سقف و دیوارهای ساختمان آخرین مرحله نقاشی ساختمان است. این فرآیند معمولا بین دو الی سه بار اصورت می‌گیرد تا تمام قسمت‌های سقف یا دیوار رنگ یکدستی داشته باشند.

گارانتی خدمات در رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

گارانتی خدمات در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد نقاش و مشاوره در شرکت رویال پینت کاملا رایگان است و کارفرما بابت این خدمات لازم نیست هزینه پرداخت کند.

کلیه ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح ساختمانی توسط خود شرکت تهیه می‌شود و کارفرما بابت این موضوع مسئولیتی ندارد.

تمام جزئیات هزینه نقاشی منزل مانند هزینه رنگ، دستمزد نقاش، هزینه زیرسازی و… به طور دقیق در فاکتور نهایی درج می‌شود تا کارفرما بداند که بابت چه خدماتی هزینه پرداخت می‌کند.

بهترین زمان نقاشی ساختمان زمانی است که هوا گرم و خشک باشد تا رنگ سریع خشک شود. در نتیجه فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای نقاشی ساختمان محسوب می‌شود.

نقاشی انواع ساختمان و خانه در جنت آباد

اگر به دنبال یک نقاش ساختمان در جنت آباد هستید یا قصد دارید از قیمت نقاشی منزل در جنت آباد، اطلاع پیدا کنید؛ تیم پشتیبانی شرکت رویال پینت همه روزه  به صورت تلفنی پاسخگوی شما هستند. بدون شک اگر برای دریافت خدمات نقاشی در جنت آباد از این شرکت کمک بگیرید، پشیمان نخواهید شد زیرا  شرکت رویال پینت از سال ١٣٩٠ در زمینه ارائه خدمات ساختمانی فعالیت دارد. همچنین کسانی که از خدمات نقاشی ساختمان این شرکت استفاده می‌کنند از خدمات زیر بهره مند می‌شوند:

  • تیم مشاوره شرکت در ابتدای کار به صورت تلفنی به مشتریان مشاوره رایگان ارائه می‌دهند.
  • تیم اجرای نقاشی ساختمان از مکان موردنظر بازدید می‌کنند و در طی این بازدید نیز به مشتری مشاوره تخصصی می‌دهند.
  • شرکت تمام تعهدات خود و مشتری را در قرارداد درج می‌نماید و دو طرف آن را امضا می‌کنند. همچنین در کنار قرارداد، یک ضمانت نامه کتبی بابت خسارت‌های احتمالی از سوی شرکت هم به مشتری تحویل داده می‌شود.
  • کلیه مراحل اجرای خدمات توسط افراد ماهر و متخصص انجام می‌شود.
  • در شرکت رویال پینت، قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنت آباد بر اساس نرخ نامه نقاشی ساختمان مصوب انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشخص می‌شود.
  • پیش از آغاز کار نقاشی ساختمان، کلیه وسایل و لوازم موجود در محل نقاشی توسط تیم اجرایی شرکت با کار پوشانده می‌شود تا رنگی نشوند.

 

مشاوره رایگان بگیر

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در جنت آباد

  • ابتدا وارد سایت شوید.
  • روی قسمت مشاوره کلیک کنید.
  • اطلاعات اولیه خود را وارد نمایید تا تیم پشتیبانی شرکت با شما تماس بگیرند.
  • در طی تماس تلفنی کلیه درخواست‌های خود را بیان کنید.
  • پس از مرحله مشاوره تلفنی، یک گروه نقاش ساختمانی از محل موردنظر شما بازدید می‌کنند.
  • در صورت توافق میان شما و شرکت یک قرارداد رسمی بین شما بسته می‌شود و سپس در اولین فرصت پروژه آغاز می‌گردد.

 

ثبت سفارش

 

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره