نصب کاغذ دیواری در شرق تهران

نصب کاغذ دیواری قابل شستشو در شرق تهران یکی از خدمات شرکت رویال پینت است که به صورت اصولی و در طی چند مرحله مختلف انجام می‌شود. البته لازم به ذکر است که خدمات این شرکت فقط مختص ساکنین منطقه شرق تهران نیست، بلکه کلیه شهروندان تهرانی و شهرهای اطراف مانند کرج نیز می‌توانند از خدمات ساختمانی شرکت رویال پینت بهره ببرند. جهت ثبت سفارش نصب کاغذ دیواری در شرق تهران و اطلاع از قیمت اجرای کاغذ دیواری فقط کافی است که با تیم مشاوره و پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت نصب کاغذ دیواری در شرق تهران

هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران با مناطق دیگر تهران فرقی ندارد زیرا قیمت اجرای کاغذ دیواری بر اساس منطقه تعیبن نمی‌شود. در واقع باید گفت که قیمت اجرای کاغذ دیواری در شرق تهران به موارد زیر بستگی دارد:

  • مساحت فضای موردنظر و تعداد دیوارها
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در شرق تهران
  • جنس و نوع کاغذ دیواری

ثبت سفارش

 

تماس با کارشناسان
02188943564
456
پروژه انجام شده
10
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
مراحل مختلف اجرا و نصب کاغذ دیواری در مناطق شرق تهران در رویال پینت

01
تیم رویال پینت در ابتدای پروژه نصب کاغذ دیواری، به مشتریان مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند و به او کمک می‌کنند تا یک کاغذ دیواری با طرح و رنگ مناسب انتخاب نماید. مثلا اگر سبک دکوراسیون داخلی یک خانه مدرن و مینیمال است، طرح و رنگ کاغذ دیواری هم مدرن و مینیمال باشد.
02
دومین مرحله اجرا کاغذ دیواری در شرکت رویال پینت، ثبت کردن کردن سفارش مشتری و عقد قرارداد رسمی بین دو طرف است. و این قرارداد تمام نکات مربوط به پروژه مانند قیمت، مساحت، تاریخ تحویل و… نوشته می‌شود.
03
بدون شک وجود حفره یا برجستگی روی دیوارها باعث می‌شود که کاغذ دیواری به خوبی روی سطح دیوار نچسبد و روی دیوار حباب یا ترک ایجاد شود. به همین دلیل، نصاب کاغذ دیواری پیش از برش و چسباندن کاغذها، ابتدا هر نوع حفره، نم زدگی با برچسب که روی دیوار وجود دارد را با مصالح ساختمانی ترمیم می‌کنند.
04
معمولا روش نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان فرق دارد. همچنین برای نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک و نصب کاغذ دیواری روی سنگ از چسب و شیوه‌های مخصوصی استفاده می‌کنند. به همین متظور، در آخرین مرحله نصب کاغذ دیواری، ابتدا نصاب چسب مخصوص سطح را آماده می‌کند و کاغذها برش می‌دهد و پس از آن با دقت فراوان، کاغذها را می‌چسباند.

گارانتی خدمات در رویال پینت

ضمانت کاغذ دیواری در رویال پینت بین 3 تا 6 سال (بسته به نوع کاغذ دیواری) و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

گارانتی خدمات در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

اجرای نصب کاغذ دیواری در شرق تهران

نصب کاغذ دیواری در خانه یک راه حل ساده و کم هزینه است که از طریق آن می‌توان دکوراسیون داخلی یک ساختمان را تغییر داد. البته ناگفته نماند که نصب کاغذ دیواری شاید ساده به نظر بیاید اما یک فرآیند کاملا تخصصی است و نصاب کاغذ دیواری باید تجربه و مهارت کافی را در این زمینه داشته باشد. چون نتیجه ماهر نبودن نصاب، یک دیوار پر از حباب و ترک خواهد بود. به عنوان مثال شیوه نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان یکسان نیست. همچنین روش نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک با نصب کاغذ دیواری روی سنگ فرق دارد.

با این تفاسیر اگر قصد دارید منزل یا محل کار خود را کاغذ دیواری کنید، حتما به یک شرکت معتبر و حرفه‌ای مثل رویال پینت مراجعه نمایید. چون این شرکت، بیش از ١٠ سال است که در زمینه ارائه خدمات ساختمانی، فعالیت خود را آغاز کرده است و تیم اجرایی آن مهارت و تخصص لازم را در زمینه نصب کاغذ دیواری دارند.

ثبت سفارش

هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران چگونه حساب می شود؟

هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران با مناطق دیگر تهران فرقی ندارد زیرا قیمت اجرای کاغذ دیواری بر اساس منطقه تعیبن نمی‌شود. در واقع باید گفت که قیمت اجرای کاغذ دیواری در شرق تهران به موارد زیر بستگی دارد:

  • معمولا هزینه نصب کاغذ دیواری بر اساس تعداد رول مصرف شده، محاسبه می‌شود. پس اولین معیاری که قیمت نصب کاغذ دیواری در شرق تهران به آن بستگی دارد، مساحت فضا و تعداد دیوارها است. چون هر چه فضای مورد نظر مساحت بیشتری داشته باشد، تعداد رول مصرفی نیز افزایش پیدا می‌کند.
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در شرق تهران بر اساس مهارت نصاب و سرعت عمل او در حین کار
    تعیین می‌شود. معمولا نصابی که تخصص بالاتری دارد و به اصطلاح حرفه‌ای است به نسبت نصابی که مبتدی است، دستمزد بالاتری دریافت می‌کند.
  • کاغذ دیواری هم مانند بسیاری از کالاها، انواع مختلفی دارد و از نظر کیفیت و جنس دسته بندی می‌شود. در نتیجه عامل دیگری که می‌تواند هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران را افزایش یا کاهش دهد، جنس و نوع کاغذ دیواری است.

با توجه به موارد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت که هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران مقدار ثابتی ندارد و نمی‌توان برای آن عددی تعیین کرد. چنانچه در فکر نصب کاغذ دیواری هستید و می‌خواهید بدانید نصب کاغذ دیواری متری چند است یا قیمت اجرای کاغذ دیواری در شرق تهران چقدر هزینه دارد؟ تیم پشتیبانی شرکت رویال پینت پاسخگوی شما هستند. برای اطلاع از هزینه نصب کاغذ دیواری در شرق تهران فقط کافی است که تلفن خود را بردارید و با شرکت تماس بگیرید.

مشاوره رایگان بگیر

 

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در نصب کاغذ دیواری

  • ثبت سفارش در این شرکت بسیار راحت است و در کمترین زمان ممکن سفارش مشتری به ثبت می‌رسد.
  • مجموعه رویال پینت ابتدا به مشتریان خود، مشاوره تخصصی ارائه می‌دهد تا مشتری بتواند یک انتخاب خوب و رضایت بخش داشته باشد.
  • این شرکت برای زمان مشتریان خود ارزش ویژه‌ای قائل است و پروژه را به موقع تحویل می‌دهد.
  • شرکت رویال پینت با کارفرما یک قرارداد کتبی و رسمی می‌بندد تا در طی انجام پروژه مشکل یا چالشی پیش نیاید.
  • از دیگر مزایای استفاده از خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت این است که شرکت به کارفرما، ضمانت نامه کتبی می‌دهد. در واقع متعهد می‌شود که تا ٦ سال هر نوع خرابی
  • که به دلیل سهل انگاری تیم اجرایی پیش آید را به صورت رایگان ترمیم خواهد کرد.
  • تمام مراحل نصب کاغذ دیواری مثل مشاوره، زیرسازی، برش کاغذ دیواری و چسباندن آن توسط افراد ماهر و متخصص صورت می‌گیرد.
  • تیم اجرایی از بهترین نوع چسب و کاغذ دیواری استفاده می‌کنند.
  • نصب کاغذ دیواری به وسیله بروزترین ابزارآلات و تجهیزات انجام می‌شود.

رویال پینت خدمات نصب کاغذ دیواری در تهران را در مناطق مختلف زیر نیز ارائه می دهیم:

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

 

بیشتر بخوانید
مشاوره