نقاشی ساختمان در شرق تهران

نقاشی ساختمان در شرق تهران را به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا این شرکت برای نقاشی ساختمان، از بهترین رنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کند. از سوی دیگر باید گفت که کلیه مراحل نقاشی ساختمان مانند مشاوره، بازدید از محل، زیرسازی، رنگ کردن و… توسط افراد حرفه‌ای و کاربلد انجام می‌شود.

برای ثبت سفارش نقاشی ساختمان یا اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شرق تهران فقط کافی است که به سایت شرکت مراجعه نمایید ودر قسمت “مشاوره” شماره تلفن خود را به همراه محدوده و نام و نام خانوادگی ثبت کنید تاتیم پشتیبانی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در شرق تهران

قیمت نقاشی ساختمان در شرق تهران با سایر مناطق تهران هیچ فرقی ندارد زیرا قیمت نقاشی ساختمان براساس منطقه تعیین نمی‌شود. بلکه قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شرق تهران بر حسب فاکتورهای زیر محاسبه می‌گردد:

  • معمولا هر چه فضای موردنظر متراژ و مساحت بیشتری داشته باشد، رنگ کردن آن بیشتر زمان می‌برد و از میزان رنگ بیشتری برای رنگ آمیزی آن استفاده می‌کنند. در نتیجه اولین عامل تعیین کننده قیمت نقاشی منزل در شرق تهران مساحت فضای مورد نظر است.
  • همانطور که می‌دانیم هر نوع نم، فرورفتگی، برجستگی و… که بر روی سقف یا دیوارها وجود داشته باشد، پیش از نقاشی باید به طور کامل از بین بروند. هر چه میزان نم، فرورفتگی، برجستگی و… روی سطوح بیشتر باشد، انجام پروژه نقاشی بیشتر طول می‌کشد و از متریال بیشتری برای رفع نواقص استفاده می‌شود.
  • دستمزد نقاش ساختمان در شرق تهران بر حسب مهارت نقاش، سابقه کاری و نوع رنگ تعیین می‌گردد. مثلا دستمزد نقاشی با رنگ پلاستیک در مقایسه با دستمزد نقاشی با رنگ روغن، قیمت کمتری دارد.
  • معمولا هر یک از این نوع رنگ‌ها دارای خواص منحصربفردی هستند و قیمت‌های آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد. در نتیجه نوع رنگ مصرفی، عامل مهم دیگری است که قیمت نقاشی ساختمان در شرق تهران به آن وابسته است.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان در غرب تهران توسط رویال پینت

01
در اولین مرحله، تیم پشتیبانی شرکت در طی یک تماس تلفنی، به مشتریان مشاوره ارائه می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا انتخابی مناسب داشته باشند.شما باید در فرم مشاوره اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و محدوده محل موردنظر را باید در آن وارد نمایید.
02
در مرحله دوم یک تیم نقاش ساختمان در شرق تهران به صورت حضوری از مکان موردنظر بازدید به عمل می‌آورند.
03
در مرحله سوم و بعد از توافقات صورت گرفته بین دو طرف، یک قرارداد رسمی و کتبی بین شرکت و مشتری منعقد می‌گردد. در این قرار مواردی مثل هزینه پروژه، زمان تحویل و … نوشته می‌شود و هر دو طرف آن را امضا می‌کنند.
04
بعد بسته شدن قرارداد، شرکت رویال پینت یک ضمانت نامه به مشتری می‌دهد. در واقع شرکت به صورت کتبی تضمین می‌کند که هر نوع خرابی که به دلیل کم کاری نیروهای اجرایی رخ دهد را تا ٦ سال بدون دریافت هزینه، برطرف می‌نماید.
05
زیرسازی سیکیطح موردنظر از مراحل مهم نقاشی ساختمان که باید با نهایت دقت و مهارت انجام شود زیرا هر نوع نقصی که روی سطح وجود داشته باشد، بر روی نتیجه کار نیز تاثیر می‌گذارد.
06
آخرین مرحله نقاشی رنگ کردن سطح است که این کار معمولا بین دو الی سه بار انجام می‌شود تا تمام سطح سقف یا دیوار به صورت یکنواخت رنگ شود.

ارائه کارت گارانتی برای ضمانت خدمات در رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6 سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ارائه کارت گارانتی برای ضمانت خدمات در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

در شرکت رویال پینت، خدماتی مثل مشاوره و رفت و آمد نقاش کاملا رایگان است و بابت این موارد از مشتریان هزینه دریافت نمی‌شود.

کلیه ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح را خود شرکت تهیه می‌کند و مشتریان بابت تامین لوازم صدفی هیچ مسئولیتی نخواهند داشت.

معمولا در فاکتوری که به مشتری داده می‌شود، کلیه جزئیات مانند هزینه رنگ، دستمزد نقاش، هزینه زیرسازی و… به طور دقیق نوشته می‌شود.

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای نقاشی ساختمان محسوب می‌شود زیرا در این باره زمانی هوا، گرم و خشک است. در نتیجه رنگ زودتر خشک می‌شود.

خدمات نقاشی ساختمان در شرق تهران

برای انجام نقاشی ساختمان در شرق تهران به هر جایی اعتماد نکنید و هنگام انتخاب شرکتی که قرار است خدمات نقاشی ساختمان شما را انجام دهد، لطفا کمی وسواس به خرج دهید. چون برخی از شرکت‌های نامعتبر به منظور جذب مشتری، قیمت نقاشی منزل در شرق تهران را بسیار ارزان و کم پیشنهاد می‌دهند تا افراد به دلیل قیمت پایین به آن‌ها مراجعه نمایند. اما در واقع دلیل ارزانی خدمات این مدل شرکت‌ها این است که تخصص لازم را در حوزه نقاشی ندارند و از رنگ‌های ساختمانی بدون کیفیت استفاده می‌کنند.

شرکت رویال پینت، یک مجموعه معتبر و باسابقه در پایتخت است که از سال ١٣٩٠ تا امروز، در حوزه نقاشی ساختمان فعالیت دارد. کلیه مراحل نقاشی ساختمان در این شرکت توسط افراد ماهر و باتجربه انجام می‌شود و تیم اجرایی شرکت از بهترین رنگ‌های ساختمانی برای نقاشی استفاده می‌کنند. کلیه شهروندان شهر بزرگ تهران و شهرهای حومه می‌توانند از خدمات این شرکت بهره ببرند.

پس اگر به دنبال نقاش ساختمان در شرق تهران هستید هیچ نگران نباشید و با مراجعه به شرکت رویال پینت، در کمترین زمان ممکن می‌توانید یک تیم حرفه‌ای برای نقاشی منزل خود پیدا کنید.

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت

بزرگترین هدف شرکت رویال پینت این است که مشتریان از نتیجه کار رضایت داشته باشند. به همین منظور، این شرکت خدمات خود را به صورت مرحله مرحله ارائه می‌دهد. معمولا مراحل ارائه خدمات سرویس نقاشی در شرکت رویال پینت به صورت زیر است:

مشاوره تلفنی

در اولین مرحله، تیم پشتیبانی شرکت در طی یک تماس تلفنی، به مشتریان مشاوره ارائه می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا انتخابی مناسب داشته باشند. برای دریافت مشاوره یاید وارد سایت شوید و روی علامت +مشاوره ضربه بزنید. پس از آن یک صفحه باز می‌شود که در آن اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، شماره تماس و محدوده محل موردنظر را باید در آن وارد نمایید. سپس تیم مشاوره شرکت در اولین فرصت ممکن با شما تماس می‌گیرند.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

 بازدید از مکان موردنظر

در مرحله دوم یک تیم نقاش ساختمان در شرق تهران به صورت حضوری از مکان موردنظر بازدید به عمل می‌آورند. در طی این مرحله، کارشناسان حوزه نقاشی بر اساس تجربه و دانشی که دارند و همچنین بر حسب نیاز ساختمان و خواسته مشتری، یکسری نکات را به مشتری متذکر می‌شوند.

 بستن قرار داد رسمی بین شرکت و مشتری

در مرحله سوم و بعد از توافقات صورت گرفته بین دو طرف، یک قرارداد رسمی و کتبی بین شرکت و مشتری منعقد می‌گردد.  در این قرار مواردی مثل هزینه پروژه، زمان تحویل و … نوشته می‌شود و هر دو طرف آن را امضا می‌کنند.

اعطای ضمانت نامه به مشتری

بعد بسته شدن قرارداد، شرکت رویال پینت یک ضمانت نامه به مشتری می‌دهد. در واقع شرکت به صورت کتبی تضمین می‌کند که هر نوع خرابی که به دلیل کم کاری نیروهای اجرایی رخ دهد را تا ٦ سال بدون دریافت هزینه، برطرف می‌نماید. همچنین در ضمانت نامه قید می‌شود که اگر شرکت پروژه را دیرتر از زمان قید شده در قرار داد تحویل دهد، باید هر روز تاخیر باید به مشتری دیرکرد و خسارت بدهد.

زیرسازی

زیرسازی سیکیطح موردنظر  از مراحل مهم نقاشی ساختمان که باید با نهایت دقت و مهارت انجام شود زیرا هر نوع نقصی که روی سطح وجود داشته باشد، بر روی نتیجه کار نیز تاثیر می‌گذارد.

رنگ آمیزی

آخرین مرحله نقاشی رنگ کردن سطح است که این کار معمولا بین دو الی سه بار انجام می‌شود تا تمام سطح سقف یا دیوار به صورت یکنواخت رنگ شود.

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در شرق تهران

برای ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در شرق تهران لازم نیست زمان زیادی را هدر دهید بلکه با انجام نکات زیر به راحتی می‌توانید ثبت نمایید:

  1. وارد سایت شرکت رویال پینت شوید.
  2. پس از وورد به سایت، روی بخش “مشاوره” کلیک کنید.
  3. در مرحله بعدی یک صفحه برای شما باز می‌شود که باید اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، منطقه موردنظر و… را داخل آن بنویسید. معمولا پس از گذشت یک زمان کوتاه، تیم شماره با شما تماس می‌گیرند و مشاوره‌های ضروری را ارائه می‌کنند.
  4. در آخر هم یک تیم نقاش ساختمان در شرق تهران، به محل مورنظر می‌روند و حضوری آن جا را بررسی می‌کنند.

 

ثبت سفارش

 

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره