نقاشی ساختمان در غرب تهران

جهت دریافت خدمات نقاشی ساختمان در غرب تهران می‌توانید با شرکت رویال پینت تماس بگیرید زیرا نقاشی ساختمان، یکی از خدمات اصلی این شرکت خدماتی است. کلیه مراحل نقاشی ساختمان مانند بازدید ، زیرسازی و نقاشی توسط ماهرترین نقاش ساختمان در غرب تهران و با بهترین رنگ‌های موجود در بازار انجام می‌شود. شرکت رویال پینت از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را در شهر بزرگ تهران آغاز کرده است و کلیه شهروندان مناطق غرب تهران می‌توانند از خدمات این شرکت بهره ببرند.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در غرب تهران

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در غرب تهران با سایر مناطق شهر بزرگ تهران کاملا یکسان است زیرا قیمت نقاشی ساختمان برحسب منطقه تعیین نمی‌شود. بلکه قیمت نقاشی ساختمان در غرب تهران برحسب موارد زیر تعیین میگردد:

  • متراژ فضای موردنظر، اولین موردی بوده که در تعیین قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در غرب تهران تاثیر دارد. چون هر چه متراژ فضا بیشتر باشد، انجام پروژه بیشتر زمان می‌برد و حجم رنگ مصرفی نیز بیشتر خواهد بود.
  • برای رنگ کردن سطوح از رنگ‌های مختلفی همچون رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ مولتی کالر و… استفاده می‌کنند و قیمت آن‌ها نیز با هم تفاوت دارد. نوع رنگ یکی از موارد مهمی بوده که قیمت نقاشی ساختمان در غرب تهران را تعیین می‌کند.
  • عامل مهم دیگری که قیمت نقاشی منزل در غرب تهران را تعیین می‌کند زیرسازی سطوح است. معمولا هر چه سطح موردنظر به زیرسازی بیشتری نیاز داشته باشد، قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در غرب تهران بیشتر خواهد بود.
  • نرخ دستمزد نقاش ساختمان در غرب تهران با توجه به مهارت نقاش در انجام کار، سابقه کار او و نوع رنگ مصرفی تعیین می‌گردد. در نتیجه قیمت نقاشی منزل در غرب تهران توسط یک نقاش حرفه‌ای در مقایسه با یک فرد مبتدی بیشتر خواهد بود.

 

تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
نحوه ثبت سفارش برای نقاشی ساختمان در غرب تهران در رویال پینت

01
ثبت درخواست مشاوره در سایت، معمولا این مشاوره شرکت در اولین فرصت ممکن با فرد تماس می‌گیرند و به او مشاوره ارائه می‌کنند.
02
در مرحله دوم یک تیم نقاش ساختمان در غرب تهران از محل موردنظر بازدید می‌کنند.
03
پس از توافق دو طرفه، یک قرار رسمی به صورت کتبی بین شرکت و مشتری بسته می‌شود و مواردی مثل تاریخ تحویل پروژه، قسمت نهایی پروژه و… در آن درج می‌گردد.
04
پس از انجام مراحل بالا نوبت به زیرسازی سطوح موردنظر می‌رسد.
05
در مرحله آخر، سطوح با بهترین رنگ ساختمانی موجود در بازار و به کمک غلتک یا قلم مو، رنگ آمیزی می‌شوند.

ارائه کارت گارانتی برای ضمانت خدمات در رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6 سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ارائه کارت گارانتی برای ضمانت خدمات در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

در شرکت رویال پینت خدماتی مانند مشاوره پیش از انجام پروژه و رفت و آمد نقاش به پروژه کاملا رایگان است و مشتریان بابت این موارد لازم نیست هزینه پرداخت کنند.

کلیه ابزارها و مصالح ساختمانی که برای زیرسازی و رنگ کردن سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد، توسط خود شرکت تامین می‌شود. در نتیجه مشتریان بابت تهیه لوازم و مصالح، دغدغه نخواهند داشت.

روال کار شرکت رویال پینت به این صورت است که پس از اتمام پروژه یک فاکتور به مشتری داده می‌شود. در این فاکتور، مواردی که قیمت نقاشی ساختمان در غرب تهران به آن بستگی دارد مثل هزینه رنگ مصرفی، هزینه مصالح، دستمزد نقاش و… درج شده است.

معمولا بهترین زمان نقاشی ساختمان، زمانی است که هوا گرم و خشک باشد زیرا در هوای سرد و مرطوب، رنگ دیر خشک می‌شود. به همین منظور، فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای نقاشی ساختمان محسوب می‌شود.

خدمات نقاشی ساختمان در غرب تهران

در حال حاضر برای یافتن نقاش ساختمان در غرب تهران و سفارش خدمات نقاشی یا اطلاع از قیمت نقاشی منزل در غرب تهران، لازم نیست زمان زیادی را صرف کنید. بلکه با گرفتن شماره تلفن شرکت رویال پینت می‌توانید از خدمات نقاشی ساختمان بهره مند شوید. این شرکت با بیش از ١٠ سال سابقه درخشان در حوزه خدمات ساختمانی، یکی از بهترین مجریان نقاشی ساختمان در غرب تهران و سایر مناطق این کلانشهر به حساب می‌آید. چون افرادی که برای نقاشی ساختمان خود به این شرکت مراجعه می‌کنند از خدمات زیر بهره مند می‌شوند:

  1. تیم مشاوره شرکت به صورت تخصصی مشتریان را راهنمایی می‌کنند. همچنین با صبر و حوصله به کلیه سوالات مشتریان در خصوص نقاشی ساختمان پاسخ می‌دهند.
  2. تیم اجرای نقاشی ساختمان به صورت حضوری و کاملا رایگان از محل موردنظر بازدید می‌کنند و در طی دیدار حضوری به مشتری مشاوره ارائه می‌دهند.
  3. کلیه وظایف شرکت و حقوق مشتری؛ در یک قرار داد رسمی درج می‌گردد و تیم اجرایی به تمامی آن‌ها عمل می‌کنند.
  4. این شرکت برای زمان مشتریان خود ارزش قائل است و پروژه را در اسرع وقت به پایان می‌رساند.
  5. تمامی مراحل زیرسازی و نقاشی توسط ماهرترین نقاش ساختمان در غرب تهران انجام می‌شود.
  6. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در غرب تهران را متناسب با نرخ نامه نقاشی ساختمان مصوب انجمن صنفی کارگران ساختمانی تعیین می‌کنند.

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان شرکت رویال پینت در طی مراحل انجام می‌شود که عبارتند از:

مشاوره تلفنی

در مرحله اول مشتری باید به سایت شرکت مراجعه کند و روی علامت +مشاوره ضربه برند. سپس اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، شماره تماس و محدوده محل موردنظر در این بخش وارد کند. معمولا این مشاوره شرکت در اولین فرصت ممکن با فرد تماس می‌گیرند و به او مشاوره ارائه می‌کنند.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

 بازدید از مکان موردنظر

در مرحله دوم یک تیم نقاش ساختمان در غرب تهران از محل موردنظر بازدید می‌کنند. سپس به کمک دانش و تخصص خود در حوزه نقاشی و همچنین متناسب با نیاز مشتری نکات لازم را به او می‌گویند.

 عقد قرار داد و اعطای ضمانت نامه

پس از توافق دو طرفه، یک قرار رسمی به صورت کتبی بین شرکت و مشتری بسته می‌شود و مواردی مثل تاریخ تحویل پروژه، قسمت نهایی پروژه و… در آن درج می‌گردد. پس از عقد قرار و امضای دو طرف، شرکت به همراه قرارداد یک ضمانت نامه کتبی هم به مشتری می‌دهد. معمولا در این ضمانت کتبی درج شده که هر گونه خرابی که به واسطه سهل انگاری تیم اجرایی را دهد تا ٦ سال به صورت رایگان تعمیر رفع می‌گردد یا اگر شرکت پروژه را طبق تاریخ مندرج شده تحویل ندهد باید دیرکرد آن را به مشتری بپردازد.

زیرسازی

پس از انجام مراحل بالا نوبت به زیرسازی سطوح موردنظر می‌رسد. در واقع طی این مرحله به کمک بتونه، سمباده و پرایمر ساختمانی، هر نوع فرورفتگی یا برجستگی که بر روی سطح موردنظر وجود دارد کاملا رفع می‌گردد. چون وجود فرورفتگی یا برجستگی روی سطح باعث می‌شود که نتیجه کار قابل قبول نباشد.

اجرای نقاشی

در مرحله آخر، سطوح با بهترین رنگ ساختمانی موجود در بازار و به کمک غلتک یا قلم مو، رنگ آمیزی می‌شوند. معمولا نقاش هر سطح را دو الی سه بار رنگ می‌زند تا تمام قسمت‌های سطح، رنگ یکنواختی داشته باشد.

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در غرب تهران

ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در غرب تهران شرکت رویال پینت به صورت زیر انجام می‌شود:

  1. ابتدا افراد باید وارد سایت رویال پینت شوند.
  2. سپس روی بخش “مشاوره” کلیک کنند و موارد مثل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، منطقه موردنظر و… را در این قسمت ثبت کنند.
  3. پس از ثبت شدن اطلاعات، تیم پشتیبانی شرکت با شماره درج شده تماس می‌گیرند و مشاوره‌های لازم را به مشتری ارائه می‌دهند.
  4. در مرحله بعد، کارشناسان شرکت از محل موردنظر بازدید می‌کنند و درباره نوع رنگ، رنگ سقف دیوارها، قیمت نقاشی منزل با مشتری صحبت می‌کنند.
  5. در مرحله آخر یک قرارداد کتبی رسمی بین شرکت و مشتری بسته می‌شود که در آن تاریخ دقیق تحویل، هزینه نهایی و… را می‌نویسند و طرفین آن را امضا می‌کنند.

 

ثبت سفارش

 

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

 

 

 

 

بیشتر بخوانید
مشاوره