خدمات نقاشی ساختمان در شهریار

نقاشی ساختمان در شهریار را اگر به شرکت رویال پینت سفارش دهید از خدمات متنوعی همچون مشاوره تلفنی، بازدید کارشناس از محل موردنظر، عقد قرارداد رسمی، زیرسازی تخصصی و… بهره مند خواهید شد. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت، برای انجام خدمات نقاشی منزل در تهران از جدیدترین ابزارآلات و بهترین رنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کند. جهت ثبت سفارش نقاشی ساختمان در شهریار و اطلاع از قیمت نقاشی منزل در شهریار می‌توانید با شماره تلفن‌های شرکت رویال پینت تماس بگیرید. چون تیم پشتیبانی شرکت پاسخگوی سوالات شما هستند.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در شهریار

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شهریار با سایر نقاط تهران هیچ فرقی ندارد زیرا قیمت نقاشی منزل در شهریار بر اساس منطقه تعیبن نمی‌گردد بلکه بر اساس معیارهای زیر قیمت گذاری می‌شود:

  • برای رنگ کردن یک ساختمان می‌توان از رنگ‌های ساختمانی متنوعی مثل رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ مولتی کالر و… استفاده کرد. قیمت هر کدام از این رنگ‌ها با رنگ دیگر متفاوت است.
  • دستمزد نقاش ساختمان در شهریار به سابقه کار نقاش، میزان مهارت نقاش و رنگ مصرفی بستگی دارد. به عنوان مثال دستمزد نقاشی با رنگ روغن بیشتر از نقاشی با رنگ پلاستیک است.
  • مساحت و متراژ ساختمان مورد نظر عامل دیگری است که بر روی قیمت نقاشی منزل در شهریار تاثیر می‌گذارد. چون هر چه مساحت یک ساختمان بیشتر باشد، مدت زمان نقاشی و میزان رنگ مصرفی هم بیشتر است.
  • میزان عیوب موجود در سقف و دیوارها، عامل دیگری است که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شهریار به آن بستگی دارد. چون هر چه میزان نم زدگی، فرورفتگی یا برجستگی روی سقف و دیوارها بیشتر باشد، حجم مصالح ساختمانی موردنیاز برای برطرف کردن آن‌ها بیشتر است.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی منزل در شهریار رویال پینت

01
اولین خدمتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می‌دهد، مشاوره تخصصی است. معمولا تیم پشتیبانی شرکت با مشتری تماس می‌گیرد و مطابق با نیازهای مشتری، قاعده روانشناسی رنگ‌ها و… به او پیشنهاد می‌کند که از چه نوع رنگی برای ساختمان خود استفاده کند.
02
بازدید و بررسی ساختمان، خدمت دیگری است که شرکت رویال پینت به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در طی این بازدید، یک یا چند نقاش ماهر از محل موردنظر بازدید می‌کنند و نکات لازم را به مشتری متذکر می‌شوند.
03
پس از بازید محل و توافقات انجام شده، بین شرکت و کارفرما یک قرارداد رسمی بسته می‌شود. معمولا کلیه موارد مهمی که به پروژه نقاشی ساختمان مربوط است، در قرارداد درج می‌گردد.
04
در صورتی که روی سقف و دیوارهای یک ساختمان نواقصی مثل نم زدگی، فرورفتگی یا برجستگی وجود داشته باشد، نتیجه نقاشی مورد رضایت قرار نمی‌گیرد. به همین دلیل، پیش از شروع نقاشی کلیه نواقص روی سطوح به کمک بتونه، سمباده و پرایمر ساختمانی برطرف می‌شود.
05
رنگ آمیزی سطوح آخرین خدمت ارائه شده در سرویس نقاشی رویال پینت است که به وسیله بروزترین ابزارآلات و بهترین رنگ‌های ساختمانی انجام می‌شود.

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان و همچنین مشاوره اولیه در شرکت رویال پینت کاملا رایگان است و بابت آن از کارفرما هزینه دریافت نمی‌شود.

تمامی ابزارهای نقاشی و مصالح ساختمانی مورد نیاز برای انجام خدمات نقاشی توسط خود شرکت رویال پینت تهیه و تامین می‌شود. به منظور ارتقای کیفیت نقاشی ساختمان، این شرکت از بروزترین ابزارآلات و بهترین مصالح ساختمانی برای ارائه خدمات ساختمانی استفاده می‌کند.

بدون شک کارفرما حق دارد که بداند بابت چه خدماتی هزینه پرداخت می‌کند. به همین منظور، شرکت رویال پینت یک فاکتور دقیق از خدمات ارائه شده تنظیم می‌نماید و کلیه هزینه‌ها را در آن می‌نویسد.

معمولا هنگامی که هوا سرد و مرطوب باشد، خشک شدن رنگ بسیار طولانی است. به همین دلیل، فصل بهار و تابستان بهترین زمان نقاشی ساختمان محسوب می‌شود.

نقاشی ساختمان در شهریار

قطعا برای شما هم پیش آمده که برای پیدا کردن نقاش ساختمان چندین روز درگیر باشید و در آخر نتوانید یک نقاش ماهر پیدا کنید. اگر ساکن شهر تهران یا شهرهای اطراف آن هستید، برای پیدا کردن نقاش ساختمان لازم نیست چند روز درگیر باشید. چون شرکت رویال پینت بیش از ١٠ سال است که فعالیت خود را در شهر بزرگ تهران شروع کرده و انواع خدمات خدمات ساختمانی مانند نقاشی، نصب کاغذ دیواری و… ارائه می‌دهد.

در صورتی که نقاشی ساختمان در شهریار یا سایر شهرهای اطراف تهران را به این شرکت سفارش دهید، از خدمات زیر بهره مند خواهید شد:

  1. تیم مشاوره شرکت ابتدا به صورت تلفنی به نیازهای شما گوش می‌دهند سپس بر اساس تجربه و دانشی که دارند، شما را راهنمایی می‌کنند و پاسخگوی سوالات شما هستند.
  2. پس از مرحله مشاوره تلفنی، یک تیم نقاش ساختمان در شهریار از مکان موردنظر شما بازدید می‌کنند و کلیه بخش‌های ساختمانی را که مایل هستید رنگ کنید را مورد بررسی قرار می‌دهند.
  3. شرکت رویال پینت برای ارائه خدمات خود با شما قرارداد رسمی می‌بندند و کلیه موارد مربوط به پروژه را در آن درج می‌نمایند تا در آینده مشکلی رخ ندهد.
  4. شرکت برای زمان شما ارزش قائل است و پروژه را طبق تاریخ درج شده در قرارداد به شما تحویل می‌دهد. در صورتی که برای تحویل پروژه تاخیر رخ دهد، شرکت خسارت آن را به شما می‌پردازد.
  5. کلیه مراحل نقاشی ساختمان مانند زیرسازی و نقاشی، توسط ماهرترین نقاش ساختمان در شهریار صورت می‌گیرد.
  6. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در شهریار طبق نرخ نامه نقاشی ساختمان مصوب انجمن صنفی کارگران ساختمانی مشخص می‌شود و هزینه اضافی از شما دریافت نمی‌کنند.

مشاوره رایگان بگیر

 

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در شهریار

  • ابتدا وارد سایت شرکت رویال پینت شوید.
  • روی قسمت “مشاوره” کلیک کنید.
  • اطلاعات اولیه خود، مانند نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و… را وارد کنید.
  • پس از ثبت شدن اطلاعات، تیم پشتیبانی شرکت در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند و درخواست‌های شما گوش می‌دهند.
  • چنانچه مایل به دریافت خدمات نقاشی ساختمان از این شرکت باشید، یک گروه نقاش ساختمان در شهریار از ساختمان بازدید می‌کنند.
  • در صورت توافق بین شما و شرکت، یک قرارداد رسمی بین شما بسته می‌شود تا خدمات نقاشی آغاز شود.

ثبت سفارش

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره