بهترین خدمات پتینه کاری با بیش از 100طرح متنوع

چرا رویال پینت؟

با هنر پتینه به خانه‌تان روح ببخشید. پتینه کاری تخصص ماست

محیط خانه مکان آرامش و استراحت است. گاهی این محیط یک‌نواخت می شود و نیاز به تغیر دارد. به جای صرف هزینه بالا برای تغییر دکوراسیون می‌توان از هنر پتینه کاری استفاده کرد. اجرای بیش از ۱۰۰ مدل طرح پتینه توسط متخصصانی که دوره های پیشرفته پتینه‌کاری را گذرانده‌اند باعث تمایز خدمات پتینه رویال‌پینت می‌شود. همچنین تمامی متریال استفاده شده توسط پتینه‌کار رویال پینت، برندهای خارجی بوده و دارای گارانتی می‌باشد.

  • مشاوره رایگان، پیشنهاد براساس نیاز و بودجه
  • بررسی محیط، پیشنهاد و یا دریافت طرح پتینه
  • عقد قرارداد کتبی با قیمت و زمان قطعی
  • آماده سازی و زیرسازی سطح مورد نظر
  • اجرای طرح اولیه و تاییدیه کارفرما
  • اجرای طرح نهایی توسط پتینه‌کار
تماس با کارشناسان
02188943564
با هنر پتینه به خانه‌تان روح ببخشید. پتینه کاری تخصص ماست
154
پروژه انجام شده
5
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
چرا رویال پینت؟

روند کاری رویال پینت

01
تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان
02
بازدید از محل و عقد قرارداد و ارائه ضمانت‌نامه
03
شروع پروژه و پشتیبانی توسط تیم رویال پینت

کارت گارانتی

ضمانت پتینه‌کاری در رویال پینت به مدت 10سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

سوالات خود را از ما بپرسید

قیمت پتینه‌کاری چجوری تعیین میشه؟

قیمت پتینه‌کاری بعد از بازدید کارشناسان ما از محل، به‌صورت کلی تعیین شده و به شما اعلام می‌گردد.

هنر پتینه برای گچبری‌ها، لابی ساختمان‌ها و دیوار‌های منزل پیشنهاد می‌‌شود.

پتینه درکل به دونوع مدرن و کلاسیک تقسیم می‌شود و بیش از ۲۰۰ نوع طرح دارد. شرکت رویال پینت بیش از 100طرح در دو نوع مدرن و کلاسیک اجرا می‌کند.

بله حتما. البته بستگی به نوع پروژه و حجم کار دارد.

یکی از مدرن‌ترین انتخاب‌ها برای پوشش فضای کهنه و ترک خورده دیوار، پتینه است. پتینه‌کاری را می‌توان یکی از لوکس‌ترین متریال‌ها برای ایجاد فضایی لوکس در دکوراسیون داخلی خانه دانست. پتینه کاری در حقیقت نوعی از نقاشی دیواری است که جان تازه‌ای به فضا می‌بخشد. این شیوه از نقاشی می‌تواند برای بسیاری از سبک‌های دکوراسیون داخلی به ویژه سبک کلاسیک کارآمد باشد. مهم‌ترین نکته‌ای که در پتینه کاری روی دیوار وجود دارد، نحوه اجرای آن است. به همین جهت بهتر است برای انجام این کار از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تخصص، تجربه و مهارت دارند و می‌توانند بهترین ایده‌ها را در معماری داخلی خانه شما به اجرا بگذارند.

پتینه کاری چیست؟

اگر تا به حال معنای کلمه پتینه را جستجو کرده باشید، می‌دانید که در اصطلاح، این کلمه به معنای کهنگی و زنگار است. ممکن است با شنیدن معنای این عبارت تصور کنید که اجرای آن برای خانه‌های امروزی چندان مناسب نیست. اما این باور کاملا نادرست است. حقیقت این است که پتینه را به هنر کهنه کردن اجسام می‌شناسند. بااین حال این تکنیک در سال‌های اخیر به یکی از سبک‌های پر طرفدار در دسته نقاشی ساختمان تبدیل شده و می‌تواند سبک و رنگی نو به دکوراسیون داخلی خانه شما ببخشد.

هنر پتینه چندان تازه نیست و از سال‌های گذشته نیز وجود داشته است. اما این روزها با رنگی از دنیای مدرن درآمیخته و به همین خاطر یک انتخاب منحصربه‌فرد به حساب می‌آید. بنابراین اگر به دنبال خلق یک چیدمان خاص متناسب با دکوراسیون داخلی خانه خود هستید و از سبک‌های اختصاصی و منحصربه‌فرد لذت می‌برید، پتینه کاری می‌تواند بهترین پیشنهاد برای شما باشد.

در حقیقت این هنر، روشی برای استفاده از رنگ‌ها به شکلی ویژه برای ایجاد دکوراسیونی متفاوت است. پتینه یک تکنیک تخصصی در دسته نقاشی به حساب می‌آید و می‌تواند برای ایجاد یک گوشه دکوراتیو در خانه به شما کمک کند.

پتینه کاری برای کدام بخش معماری داخلی مناسب است؟

انتخاب فضای مناسب برای اجرای این تکنیک پیچیدگی چندانی ندارد. واقعیت این است که یک پتینه کار ماهر می‌تواند طرح موردنظر شما را در هر سطحی پیاده سازی کند. تنها کافی است که مبنای زیرسازی اصولی را بداند و از خلاقیت و سلیقه خود برای اجرای بی نقص طرح و رنگ موردنظر شما استفاده کند.

بااین حال بعضی از بخش‌ها در خانه برای اجرای پتینه مناسب‌تر هستند بیش از سایر فضاها به چشم می‌آیند. بهترین بخش‌های دکوراسیون داخلی برای اجرای پتینه عبارتند از:

پتینه روی دیوار؛ تکنیک نقاشی برای ایجاد فضای منحصربه‌فرد

رایج‌ترین شیوه اجرای این تکنیک، پیاده‌سازی پتینه روی دیوار است. از آنجایی که دیوارها اولین و مهم‌ترین بخش‌های خانه هستند که در دکوراسیون داخلی جلب توجه می‌کنند، اجرای تزیینات و رفع مشکلات روی این بخش اولویت دارد. نکته دیگری که اهمیت دارد این است که رنگ دیوار و نصب کاغذ دیواری اغلب اولین انتخاب افراد برای تغییر دکوراسیون خانه هستند. در حالیکه گاهی انتخاب تزیینات دیگری مانند پتینه کاری می‌تواند فضای خانه شما را به شکلی شگفت‌انگیز تغییر دهد.

پتینه کاری روی دیوار به شیوه‌های متفاوتی اجرا می‌شود. نحوه اجرا و طرح نهایی دیوار کاملا وابسته به سبک دکوراسیون و سلیقه شما است. برای مثال اگر از طرفداران طرح‌های منحصربه‌فرد روی دیوار هستید، بایداز پتینه‌کار بخواهید تا شابلون طرح مورد علاقه شما را به همراه داشته باشد.

پتینه روی دیوار علاوه بر اینکه نمایی متفاوت را در خانه شما ایجاد می‌کند، می‌تواند به عنوان عایق صدا و رطوبت نیز عمل کند.

پتینه روی سقف

دکوراسیون خاص و خلاقانه معمولا در میان افرادی که به چیدمان خانه اهمیت می‌دهند طرفداران زیادی دارد. در حقیقت بسیاری از انتخاب‌ها در معماری داخلی بر اساس ترندهای معماری یا حتی عادت و محبوبیت بین افراد هستند. اما گاهی برای ایجاد یک چیدمان خاص لازم است چارچوب‌ها را کنار بزنید و متریال‌هایی را انتخاب کنید که منحصربه‌فرد هستند و برای اجرای آن‌ها به خلاقیت بیشتری نیاز است. پتینه روی سقف یکی از این انتخاب‌های خلاقانه است. این سبک به ویژه برای دکوراسیون داخلی لوکس، کلاسیک و مدرن کاربرد دارد و نمایی زیبا را به خانه شما می‌دهد.

پتینه روی سقف می‌تواند ترکیبی از رنگ‌های متنوع به صورت ساده یا ابروبادی باشد. همچنین بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا طرح و نقشی کلاسیک را با کمک این سبک روی سقف پیاده سازی کنند.

پتینه روی سقف کاذب نیز قابل استفاده است و حتی می‌تواند خلاقانه‌تر اجرا شود. تنها کافی است از افرادی کمک بگیرید که علاوه‌بر مهارت در اجرای نقاشی ساختمان، هنر و خلاقیت نیز دارند. برای اجرای بی نقص این تکنیک ما در رویال پینت تیمی از بهترین نقاشان و طراحان را به شما معرفی می‌کنیم.

پتینه روی چوب و سنگ

علاوه بر اجرای پتینه روی دیوار گچی می‌توان این هنر را روی سطوح دیگری مانند سنگ، سرامیک و چوب نیز اجرا کرد. پتینه روی سنگ بیشتر برای تزیین لابی‌ها و ساختمان‌های مجلل استفاده می‌شود. پتینه چوب نیز برای دیوارهایی با زمینه چوب و ام دی اف کاربرد دارد. اجرای رنگ به این شیوه روی چوب به مهارت ویژه، ظریف‌کاری و زیرسازی خاصی نیاز دارد و به همین دلیل لازم است توسط افرادی ماهر انجام شود.

انواع پتینه دیوار قابل اجرا در رویال پینت

پتینه نیز مانند سایر تکنیک‌های نقاشی ساختمان روش‌های اجرای متفاوتی دارد. به عبارت دیگر متخصصان این زمینه، با توجه به سبک‌های معماری، سلیقه و سطح موردنظر تکنیک‌های اجرای متنوعی را خلق کرده‌اند. این تکنیک‌ها عبارتند از:

پتینه کاری کلاسیک

سبک دکوراسیون کلاسیک مجموعه‌ای از نشانه‌های تجملاتی را در فضای داخلی به همراه دارد. نظم، تقارن، نورپردازی خاص و ایجاد نقاط کانونی در خانه از برجسته‌ترین ویژگی‌های سبک کلاسیک هستند.

پتینه کاری به سبک کلاسیک نیز می‌تواند به کامل شدن مجموعه زیبایی خانه شما کمک کند. این تکنیک مناسب ایجاد فضایی با نمای قدیمی است و معمولا از رنگ‌هایی مانند کرم و طلایی در آن استفاده می‌شود. بنابراین اگر انتخاب شما زندگی در یک خانه لاکچری با جلوه‌های خاص است، پتینه کاری کلاسیک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

پتینه کاری مدرن

دنیای مدرن نیز مانند هر سبک دیگری از معماری داخلی ویژگی‌های خاص خود را دارد. مهم‌ترین و اولین ویژگی که در معماری مدرن اهمیت دارد، سادگی است. به همین جهت افراد تصور می‌کنند که پتینه برای این فضاها چندان مناسب نیست. حقیقت این است که دنیای رنگ و نقش پتینه برای این سبک از دکوراسیون داخلی نیز پیشنهادات جذابی دارد. پتینه کاری مدرن شیوه‌ای از اجرای پتینه است که کاملا بر ویژگی‌های سبک مدرن دکوراسیون پایبند می‌ماند. این شیوه از نقاشی دیوار می‌تواند برگ برنده‌ای برای خانه مدرن شما باشد.

سادگی، نظم در اجرا، طرح‌های جذاب و بی آلایش، استفاده از رنگ‌های ملایم متناسب با دکوراسیون بخشی از ویژگی‌های پتینه کاری مدرن هستند. اگر از طرفداران دکوراسیون داخلی مدرن هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک دیوار شاخص یا اکسنت وال را برای ایجاد تمرکز با روش پتینه رنگ آمیزی کنید. این دیوار هم خانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند و هم می‌تواند یک امضای خاص برای معماری مدرن خانه شما باشد. اجرای این تکنیک در دکوراسیون مدرن به ظرافت بیشتری نیز نیاز دارد. به همین دلیل برای پتینه کاری حرفه ای و مدرن ما با مجرب‌ترین مجریان در کنار شما هستیم.

قیمت پتینه دیوار و سقف

پتینه کاری اگرچه در دسته نقاشی دیوار قرار دارد اما در حقیقت یک نقاشی آمیخته با هنر است. بنابراین قیمت آن ممکن است به تناسب فضای مورد نظر و طرح شما از نقاشی ساده کمی بالاتر باشد. بااین حال ما در رویال پینت قبل با توجه به متراژ، طرح موردنظر و بودجه شما بهترین و مناسب‌ترین پیشنهادات را به شما ارائه خواهیم داد.

بنابراین در صورتیکه برای زیباسازی خانه خود به دنبال پتینه کار ماهر با قیمت مناسب هستید، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از قیمت نقاشی ساختمان و پتینه باخبر شوید.

مراحل اجرای پتینه توسط رویال پینت

وجود پتینه در دکوراسیون داخلی می‌تواند منزل و فضای موردنظر شما را به یک معماری خاص تبدیل کند؛ تنها اگر برای اجرای آن از افراد متخصص و دقیق کمک بگیرید. تیم رویال پینت به شما کمک می‌کند تا با خاطر آسوده دکوراسیون داخلی شیک و منحصربه‌فردی داشته باشید. مراحل اجرای این تکنیک توسط تیم ما به دقت و گام به گام صورت می‌گیرد تا نتیجه‌ای فراتر از مطلوب را به شما ارائه کند. مراحل اجرای پتینه توسط نیروهای ماهر و تیم ما به شرح زیر است:

گام اول

بعد از ثبت سفارش، می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. این گفتگو شامل انتظارات و علاقه شما برای اجرای نهایی و راهنمایی مشاوران دکوراسیون داخلی ما است. بعد از ثبت سفارش نیز اطلاعاتی شامل متراژ موردنظر برای پتینه کاری، طرح و رنگ مورد علاقه و سبک دکوراسیون داخلی از شما گرفته می‌شود.

گام دوم

تیم ما تنها یک مجری نیست. بعد از گفتگو با شما، مشاوران دکوراسیون داخلی ما با توجه به فضای شما پیشنهاداتی را ارائه می‌دهند. این پیشنهادات در حقیقت کامل کننده ایده‌های شما برای اجرای هرچه بهتر و زیباتر پتینه روی دیوار و سقف است.

گام سوم

بعد از انتخاب نهایی شما، مراحل اجرای کار آغاز می‌گردد. تیم ما با توجه به سبک موردنظر شما، یک نیروی پتینه کار ماهر را به شما معرفی می‌کند. مجری خدمات پتینه در معماری داخلی قبل از شروع زیرسازی کامل روی سطح موردنظر شما را با توجه به استانداردها انجام می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تیم رویال پینت در این مرحله، استفاده از بهترین متریال‌ها و مواد اولیه موجود در بازار است. این موارد شامل ابزار اجرای پتینه، مواد موردنظر برای زیرسازی با توجه به سطح (چوب، سیمان، گچ) هستند. ما باور داریم کیفیت می‌تواند بهترین مسیر برای موفقیت باشد و به همین خاطر از گام اول تا گام نهایی بهترین خدمات را به شما ارائه خواهیم کرد.

گام چهارم

ما در رویال پینت دغدغه‌های مشتریان را می‌شناسیم. از آنجایی که اغلب مشتریان خواستار اجرای پتینه و نقاشی ساختمان در زمان کوتاهی هستند، تضمین تحویل کار در زمان مقرر شده مطابق با قرارداد اولیه را به شما خواهیم داد. به علاوه خدمات پتینه کاری رویال پینت دارای ضمانت نامه هستند تا خاطر شما از اجرا و نتیجه به طور کامل آسوده باشد.

همچنین در همه مراحل از ابتدا تا انتهای کار می‌توانید از خدمات پشتیبانی رویال پینت نیز استفاده کنید. در صورت وجود هرگونه سوال یا پیشنهاد، تیم پشتیبانی در کنار شما خواهند بود.

بیشتر بخوانید
مشاوره