نصب کاغذ دیواری در تهران با بهترین کیفیت

نصب کاغذ دیواری با نصاب حرفه ای در تهران

نصب کاغذ دیواری در تهران را با خیال آسوده به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا این مجموعه پیش از انجام کار به شما مشاوره رایگان و اصولی ارائه می‌دهد و با هر بودجه‌ای که داشته باشید می‌توانید، کاغذ دیواری انتخاب کنید. برای سفارش نصب کاغذ دیواری در خانه فقط کافی است که با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید و درخواست خود را به تیم پشتیبانی اعلام نمایید. نصاب کاغذ دیواری آلبومی از طرح‌های متنوع را بصورت رایگان به محل شما می‌آورد تا شما به راحتی بتوانید طرح موردنظر خودتان را انتخاب کنید.

قیمت نصب کاغذ دیواری در تهران چقدر است؟

هزینه نصب کاغذ دیواری تهران، نرخ ثابت و مشخصی ندارد و مقدار آن بر اساس فاکتورهای زیر تغییر می‌کند:

  • متراژ مکان مورد نظر
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری تهران
  •  جنس کاغذ دیواری
  • طول و عرض رول کاغذ دیواری

ثبت سفارش

تماس با کارشناسان
02188943564
نصب کاغذ دیواری با نصاب حرفه ای در تهران
456
پروژه انجام شده
10
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

150,000 الی 1,400,000 تومان

جدول قیمت ها

کاربر گرامی :

لطفا قبل از ثبت سفارش به نکات زیر توجه فرمایید:

*هزینه ذکر شده در خدمت نصب کاغذ دیواری شامل چسب و پرایمیر می باشد.

*هزینه ذکر شده در نصب کاغذ دیواری شامل زیرسازی و بتونه کاری دیوار نمی باشد و در صورت درخواست جدا محاسبه می گردد.

*قیمت ذکر شده همراه با هزینه ایاب و ذهاب می باشد .

شرح خدمات واحد/قیمت (تومان)
کاغذ دیواری عرض 50سانت150,000 هر رول
کاغذ دیواری عرض 100 سانت260,000 هر رول
پوستر دیواری یک تیکه 1,400,000 پوستر کامل یک دیوار
مراحل کار برای نصب کاغذ دیواری در تهران توسط شرکت رویال پینت

01
تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان
02
بازدید از محل و عقد قرارداد و ارائه ضمانت‌نامه
03
بتونه‌کاری و زیر سازی
04
آماده کردن چسب، برش و نصب کاغذ دیواری

کارت گارانتی

ضمانت کاغذ دیواری در رویال پینت بین 3 تا 6 سال (بسته به نوع کاغذ دیواری) و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی

نظرات مشتریان

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

سوالات خود را از ما بپرسید

هر رول کاغذ دیواری چند متر است و قیمت آن چقدر است؟

هر رول کاغذ دیواری ۵ متر مربع می‌باشد. قیمت کاغذ دیواری با توجه به جنس و طرح کاغذ متنوع هست

هزینه نصب کاغذ دیواری در تهران به نحوی که در بالا توضیح داده شده، محاسبه می شود.

کاغذهایی که قابلیت شستشو دارند را میتوانید با دستمال نم‌دار و مواد شوینده تمیز کنید.

بله نصب کاغذ دیواری روی دیوار با رنگ روغنی نیز ممکن است.

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در تهران

در صورتی که قصد دریافت خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در تهران را دارید حتما به یک شرکت ماهر و کاربلد مراجعه نمایید. چون نصب کاغذ دیواری روی سطوح مختلف مثل نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی، نصب کاغذ دیورای روی سیمان، نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک و نصب کاغذ دیواری روی سنگ تکنیکت خاصی دارد. در نتیجه اگر نصاب مهارت لازم را یرای احرای تکنیک نصب، نداشته باشد قطعا پایان کار جالب و رضایت بخش نخواهد بود.

شرکت رویال پینت با بیش از ده سال سابقه در زمینه نصب انواع کاغذ دیواری مثل نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون و نصب کاغذ دیواری ترکیبی، از جمله شرکت‌های معتبر و مطمئنی است که پروسه نصب کاغذ دیواری خانه شما را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

مشاوره رایگان بگیر

 

هزینه نصب کاغذ دیواری در تهران چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه نصب کاغذ دیواری تهران، نرخ ثابت و مشخصی ندارد و مقدار آن بر اساس فاکتورهای زیر تغییر می‌کند:

متراژ مکان مورد نظر

معمولا هزینه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی محاسبه می‌شود پس اولین معیاری که قیمت نصب کاغذ دیواری به آن بستگی دارد، متراژ مکان موردنظر است. چون هر چه متراژ فضا بیشتر باشد تعداد رول کاغذ دیواری مورد نیاز نیز افزایش پیدا می‌کند.

اجرت نصاب کاغذ دیواری تهران

اجرت نصاب کاغذ دیواری تهران بر اساس مهارت نصاب و سرعت عمل او تعیین می‌شود. در نتیجه ممکن است اجرا یک نصاب با نصاب دیگر فرق داشته باشد.

جنس کاغذ دیواری

معمولا کاغذ دیواری از نظر جنس به انواع مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام از آن‌ها قیمت خاصی دارد و روش نصب آن نیز منحصربفرد است. به همین دلیل یکی از عواملی که می‌تواند قیمت اجرای کاغذ دیواری را تغییر دهد، جنس کاغذ دیواری مصرفی است.

طول و عرض رول کاغذ دیواری

رولهای کاغذ دیواری در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و هزینه نصب هر کدام از آن‌ها معمولا با هم فرق دارد. مثلا اجرت نصب یک رول کاغذ دیواری با عرض 1 متر، 200 هزار تومان است اما اجرت نصب یک رول کاغذ دیواری با عرض 70 سانتیمتر و طول 15 متر، 150 هزار است. پس عرض و طول رول کاغذ دیواری می‌تواند بر روی قیمت نصب آن تاثیر بگذارد.

البته لازم به توضیح است که قیمت‌های بالا، فقط به عنوان مثال گفته شده و شما برای اطلاع از این که نصب کاغذ دیواری متری چند است و به دست آوردن قیمت اجرای کاغذ دیواری، می‌توانید با شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

ثبت سفارش

خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت

اگرچه نصب پوستر و کاغذ یکی از ساده‌ترین مراحل تغییر دکوراسیون به نظر می‌رسد اما در حقیقت مهم‌ترین گام برای زیباسازی خانه است. بنابراین نصاب باید علاوه بر داشتن مهارت و تجربه در این زمینه، سلیقه، دقت و حوصله بسیاری نیز به خرج دهد. ما در مجموعه رویال پینت با توجه به این جزییات با اهمیت، تیمی از برترین استادکاران را در کنار خود گرد آورده‌ایم. تیمی که می‌توانند نصب انواع کاغذ و پوستر را با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان انجام دهند. خدمات ما در زمینه نصب کاغذ دیواری شامل موارد زیر هستند:

مشاوره پیش از اجرای کاغذ دیواری

تغییر در دکوراسیون یکی از مراحل پرهزینه در خانه است. حال تصور کنید که بعد از پرداخت این هزینه سنگین، از نتیجه کار در اجرا رضایت کافی نداشته باشید. مشاوره دکوراسیون یکی از راه‌هایی است که به شما امکان می‌دهد قبل از انتخاب نهایی و پرداخت هزینه تا حد زیادی از نتیجه مطمئن باشید.

ما در انتخاب و البته اجرای صحیح این دیوارپوش راهنمای شما هستیم. انتخاب رنگ کاغذتان با توجه به جزییات فضا، نحوه اجرای کاغذ دیواری ساده و طرحدار با بهترین ایده‌ها و توجه به طرح‌های کاغذ از مهم‌ترین موضوعات مشاوره دکوراسیون در این مرحله هستند. این پرسش‌ها توسط معماران داخلی و افراد ماهر در زمینه نصب صورت می‌گیرد.

بستن قرارداد رسمی

پس از آن که مشتری طرح و رنگ کاغذ دیواری مورد نظر خود را انتخاب می‌کند، بین شرکت و مشتری یک قرارداد رسمی منعقد می‌گردد تا تمام مراحل به طور دقیق و منظم انجام شود و هیچ مشکلی رخ ندهد.

زیرسازی و بتونه‌کاری قبل از نصب کاغذ دیواری

سطح دیواری که قرار است کاغذ دیواری روی آن نصب شود باید کاملا تمیز و صاف باشد. به همین دلیل این اجرایی شرکت قبل از نصب، دیوارها را با دقت زیرسازی می‌کنند و هر نوع حفره یا برآمدگی که روی سطح دیوار وجود دارد را از بین می‌برند.

ثبت سفارش

آماده کردن چسب، برش و نصب کاغذ

آماده کردن چسب، برش و چسباندن کاغذ دیواری، آخرین مرحله اجرای کاغذ دیواری است که تیم اجرایی رویال پینت این کار را با نهایت دقت و ظرافت انجام می‌دهند.

نصب کاغذ روی چوب، نصب کاغذ روی گچ و نصب کاغذ روی رنگ پلاستیک به ترفندهای خاص خود احتیاج دارند. نصابان کاغذ و پوستر در تیم ما، کارشناسانی ماهر هستند که به خوبی با پلان‌های هر فضا آشنایی دارند و می‌توانند نصب کاغذ دیواری را با روشی بدون نقص انجام دهند.

هر برند کاغذ دیواری دارای ضخامت و شیوه نصب متفاوتی است. به عبارت دیگر برای نصب هر رول از کاغذ  با جنسی خاص باید روشی خاص را نیز ارائه دهید. به همین دلیل نصاب کاغذ باید به خوبی با برندهای آن‌ها آشنایی داشته باشد. علاوه بر برند جنس هر کاغذ و سبک اجرای آن را نیز بشناسد.

نصب این کاغذها بیش از هرچیز به مهارت و تجربه نیاز دارد. به همین دلیل بهتر است کار خود را به کارشناسان ماهر در این زمینه بسپارید. تیم رویال پینت در این مسیر هم قدم با شما برای ساخت زیبایی است.

همچنین پوسترهای دیواری و انواع کاغذ سه بعدی، نصبی متفاوت از رول‌های کاغذ های معمولی دارند. در حقیقت اجرای دقیق و بی نقص این مدل از دیوارپوش‌ها چندان ساده نیست. برای نصب این مدل از کاغذ دیواری‌ها، لازم است نصاب کاغذ دیواری دقتی بالا و وسواسی مثال زدنی داشته باشد تا نتیجه مرتب و بدون ایراد باشد.

تخصص ما، اجرای دکوراسیون داخلی به شیوه‌ای حرفه‌ای است. زیبایی خانه شما برای ما اهمیت دارد و برای منحصربه‌فرد بودن آن تلاش می‌کنیم.

خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت در کدام مناطق تهران ارائه می‌شود؟

هدف اصلی شرکت رویال پینت این است که شهروندان تهرانی و ساکنین شهرهای اطراف پایتخت، بتوانند در کمترین زمان ممکن از خدمات ساختمانی بهره ببرند. به همین دلیل تیم متخصص و کاربلد رویال پینت، برای نصب کاغذ دیواری، در تمام نقاط تهران حضور پیدا می‌کنند. در نتیجه باید گفت که خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت در تمام مناطق شهر بزرگ تهران ارائه می‌شود و فرقی ندارد که شما در منطقه شمال تهران به نصاب کاغذ دیواری نیاز دارید یا در جنوب، شرق و غرب تهران!

برای دریافت خدمات نصب کاغذ دیواری رویال پینت تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلفن خود را بردارید و با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید.

نصب کاغذ دیواری چند روز طول میکشد؟

بازه زمانی نصب کاغذ دیواری در خانه برای تمام ساختمان‌ها یکسان نیست چون مدت زمان اجرای کاغذ دیواری به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  • مساحت فضای موردنظر: معمولا نصب کاغذ دیواری در یک اتاق 12 متری حدود 3 ساعت طول می‌کشد. پس هر چه مساحت فضا و تعداد دیوارها بیشتر باشد، مدت زمان انجام پروژه نصب هم بیشتر خواهد بود.
  • مهارت نصاب کاغذ دیواری: معمولا نصابان باتجربه و ماهر به دلیل سابقه و مهارتی که دارند، مراحل نصب را با سرعت بیشتری انجام می‌دهند.
  • تعداد نصاب: تعداد افرادی که مواد را آماده می‌کنند و کاغذها را برش می‌دهند ک نصب می‌کنند، مورد دیگری بوده که بر روی مدت زمان انجام پروژه نصب کاغذ دیواری تاثیر می گذارد.
  • زیرسازی دیوارها: معمولا پیش از نصب کاغذ دیواری هر نوع خرابی مثل حفره، رطوبت، لکه و… روی دیوار وجود دارد، باید رفع گردد. به همین دلیل اگر حجم خرابی روی دیوارها بالا باشد، مدت زمان نصب کاغذ دیواری هم طولانیتر خواهد بود.

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در اجرای کاغذ دیواری

  • مشتریان این شرکت پیش از انجام پروژه اجرای کاغذ دیواری، مشاوره تخصصی دریافت می‌کنند.
  • دسترسی به مشاورین و تیم پشتیبانی شرکت رویال پینت بسیار ساده است.
  • تیم اجرایی، پیش از نصب کاغذ دیواری تمام قسمت‌های دیوار را با دقت و ظرافت زیرسازی می‌کنند.
  • شرکت رویال پینت خدمات خود را تا 6 سال تضمین می‌نماید و هر نوع مشکلی که به خاطر سهل انگاری شرکت پیش آید را به صورت رایگان ترمیم می‌کنند.
  • این شرکت برای چسباندن کاغذ دیواری از بهترین نوع چسب استفاده می‌کند.
  • کلیه مراحل اجرای کاغذ دیواری در تهران توسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود.

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

بیشتر بخوانید
مشاوره