نصب کاغذ دیواری در شمال تهران

اگر به دنبال اجرای کاغذ دیواری در شمال تهران هستید، حتما به یک شرکت معتبر و کاربلد مثل رویال پینت مراجعه نمایید. چون تیم نصب کاغذ دیواری این شرکت به تمام اصول و قوانین نصب کاغذ دیواری کاملا مسلط هستند و از بهترین متریال و بروزترین ابزارآلات برای نصب کاغذ دیواری در خانه استفاده می‌کنند. جهت ثبت سفارش اجرای کاغذ دیواری در شمال تهران یا اطلاع از این که قیمت نصب کاغذ دیواری چقدر است و نصب کاغذ دیواری متری چند می‌شود؟ فقط کافی است که با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

قیمت کاغذ دیواری در شمال تهران

هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران به موارد متنوع زیر بستگی دارد:

  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در شمال تهران
  • نوع و برند کاغذ دیواری
  • متراژ مکان مورد نظر

ثبت سفارش

تماس با کارشناسان
02188943564
456
پروژه انجام شده
10
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
مراحل مختلف اجرا و نصب کاغذ دیواری در مناطق شمال تهران در رویال پینت

01
ارائه مشاوره تخصصی، اولین اقدامی است که تیم متخصص این مجموعه به کارفرما ارائه می‌دهند. در این مرحله کارشناسان مجموعه، مشتری را راهنمایی می‌کنند تا بر اساس ترندهای روز دنیا، هارمونی رنگ‌ها، سبک دکوراسیون داخلی ساختمان خود و… طرح و جنس کاغذ دیواری را انتخاب کند.
02
دومین مرحله ارائه خدمات نصب کاغذ دیواری، بستن قرارداد رسمی بین شرکت و کارفرما است. چون زمانی که یک قرارداد رسمی وجود داشته باشد، دو طرف به تعهدات خود پایبند هستند و مشکلات کمتری پیش می‌آید.
03
صاف و یکدست کردن سطح دیوار، نخستین کاری است که پیش از نصب کاغذ دیواری انجام می‌شود. چون اگر سطح دیوار دارای برجستگی یا فرو رفتگی باشد، ظاهر کاغذ دیواری پس از نصب نامنظم است.
04
پس از اتمام مرحله زیرسازی، ابتدا چسب مخصوص آماده می‌شود و سپس کاغذها برش می‌خورند و به دیوارها چسبانده می‌شوند.

ضمانت کاغذ دیواری در رویال پینت بین 3 تا 6 سال (بسته به نوع کاغذ دیواری) و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در شمال تهران

نصب کاغذ دیواری در خانه ساده‌ترین و بدون دردسرترین راه حل برای تغییر دادن دکوراسیون داخلی یک خانه است. اما باید در نظر داشت که این کار باید توسط افراد متخصص و با کمک ابزارآلات خاص انجام شود چون نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان فرق دارد. همچنین شیوه نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک با روش نصب کاغذ دیواری روی سنگ یکسان نیست یا مثلا نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون با نصب کاغذ دیواری ترکیبی متفاوت است.

شرکت رویال پینت بیش از 10 سال است که فعالیت خود را در زمینه ارائه خدمات ساختمانی اغاز کرده است. در نتیجه افراد برای اجرای کاغذ دیواری در شمال تهران یا سایر مناطق پایتخت می‌توانند به این شرکت مراجعه نمایند.

هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران چقدر است؟

هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران به موارد متنوع زیر بستگی دارد:

  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در شمال تهران به سابقه و تخصص نصاب بستگی دارد و هر چه میزان تخصص و مهارت یک نصاب بیشتر باشد، اجرت او هم معمولا افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل قیمت اجرای کاغذ دیواری توسط یک فرد باسابقه بیشتر از یک فرد مبتدی است.
  • کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد و توسط شرکت‌های مختلفی تولید می‌شود. پس مورد دیگری که بر روی هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران اثر دارد، نوع کاغذ دیواری و برند آن است.
  • از دیگر مواردی که می‌تواند هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران را افزایش یا کاهش دهد، متراژ فضای مورد نظر است. چون هر چه مساحت فضا بیشتر باشد، حجم مصالح ساختمانی و کاغذ دیواری مصرفی هم افزایش پیدا می‌کند.

با این تفاسیر باید گفت که نمی‌توان یک مقدار مشخص برای هزینه نصب کاغذ دیواری در شمال تهران اعلام کرد. چنانچه تمایل به دریافت اجرای کاغذ دیواری در شمال تهران هستید و می‌خواهید بدانید نصب کاغذ دیواری متری چند است یا قیمت اجرای کاغذ دیواری در شمال تهران چقدر می‌شود؟ تلفن خود را بردارید با شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

مشاوره رایگان بگیر

نصب کاغذ دیواری چند روز طول میکشد؟

مدت زمان نصب کاغذ دیواری در خانه به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در واقع باید گفت، تعداد روزهایی که نصب کاغذ دیواری طول می‌کشد برای تمام ساختمان‌ها یکسان نیست. معمولا تعداد روزهای نصب کاغذ دیواری به موارد زیر بستگی دارد:

  • مهارت و سرعت عمل نصاب: برای از مصوبات کاغذ دیواری به دلیل تجربه و مهارت بالایی که دارند، فرآیند برش و چسباندن کاغذ دیواری را با سرعت بالایی انجام می‌دهند.
  • متراژ و تعداد دیوارها: مورد دیگری که بر روی بازه زمانی نصب کاغذ دیواری تاثیر می‌گذارد، متراژ و تعداد دیوارها است. قطعا هر چه تعداد و متراژ دیوارهای یک ساختمان بیشتر باشد، نصب کاغذ دیواری هم بیشتر زمان می‌برد
  • حجم زیرسازی: در صورتی که بر روی دیوارهای یک ساختمان نواقصی مثل من زدکی، لکه یا حفره وجود داشته باشد، پیش از نصب کاغذ دیواری ابتدا این نواقص را با مصالح ساختمانی برطرف می‌کنند. هرچه میزان این نواقص بیشتر باشد، مدت زمان برطرف کردن نواقص هم بیشتر طول می‌کشد.
  • تعداد نصاب: بدون شک در صورتی که فرآیند آماده کردن چسب یا برش کاغذ توسط چند نفر انجام شود، نصب کاغذ دیواری با سرعت بیشتری پیش می‌رود.

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در نصب کاغذ دیواری

  • اولین مزیت مجموعه رویال پینت در مقایسه با سایر شرکت‌ها این است که تیم پشتیبانی شرکت، به مشتری مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند و به او کمک می‌کنند که انتخاب درست و اصولی داشته باشد.
  • پس از مرحله مشاوره و انتخاب نهایی نوع کاغذ دیواری، بین شرکت و کارفرما یک قرارداد رسمی بسته می‌شود و کلیه موارد مهم مانند تاریخ تحویل، هزینه و… در آن درج می‌گردد.
  • کلیه مراحل زیرسازی و نصب توسط افراد متخصص انجام می‌شود.
  • این شرکت برای وقت مشتریان خود ارزش و احترام قائل است و پروژه سر تاریخ معین شده در قرارداد، به مشتری تحویل می‌دهد.
  • مزیت دیگر استفاده از خدمات رویال پینت این است که تیم رویال پینت ضمانت‌نامه رسمی و کتبی برای انجام هریک از خدمات ساختمانی به مشتری ارائه می‌دهد.
  • تیم اجرایی مجموعه رویال پینت از بهترین نوع چسب و کاغذ دیواری استفاده می‌کنند.
  • در این شرکت علاوه بر اجرای کاغذ دیواری خدمات دیگری مثل نقاشی ساختمان، رنگ چوب، پتینه، دیوارنگاری و… ارائه می‌گردد.

ثبت سفارش

علاوه بر شمال تهران ما خدمات نصب کاغذ دیواری در تهران را در مناطق مختلف زیر نیز ارائه می دهیم:

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

 

بیشتر بخوانید
مشاوره