نقاشی ساختمان در جنوب تهران

نقاشی ساختمان در جنوب تهران را بدون هیچ نگرانی به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا پروژه نقاشی ساختمان شما توسط بهترین نقاش ساختمان در جنوب تهران انجام می‌شود. همچنین این شرکت از باکیفیت ترین مصالح ساختمانی برای نقاشی ساختمان در جنوب تهران استفاده می‌کند و از همه مهم‌تر این که بهترین قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنوب تهران را به شما پیشنهاد می‌کند.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در جنوب تهران

قیمت نقاشی ساختمان در جنوب تهران بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌شود:

  •  بدون شک رنگ کردن فضایی که مساحت آن 200 متر است در مقایسه با فضایی که مساحت آن 100 متر است، بیشتر طول می‌کشد. مساحت و متراژ فضا، اولین عاملی است که قیمت نقاشی منزل در جنوب تهران را تعیین می‌کند.
  • پیش از رنگ آمیزی ساختمان لازم است که عیوب سطح موردنظر با نهایت ظرافت و دقت برطرف شود. بخشی از قیمت نقاشی ساختمان در جنوب تهران به میزان زیرسازی سطوح بستگی دارد.
  • دستمزد نقاش ساختمان در جنوب تهران بر اساس نوع رنگ مصرفی و همچنین مهارت و تجربه نقاش مشخص می‌شود.
  • برای رنگ کردن ساختمان از انواع رنگ‌های ساختمانی مانند رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ مولتی کالر و… استفاده می‌شود. عامل دیگری که بر روی قسمت نقاشی منزل در جنوب تهران تاثیر می‌گذارد، نوع رنگ است.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع

ضمانت خدمات در رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6 سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ضمانت خدمات در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول در نقاشی منزل در جنوب تهران

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمانی به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان و مشاوره در شرکت رویال پینت کاملا رایگان است و بابت این خدمات از مشتریان هزینه دریافت نمی‌شود.

تهیه تمامی ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح به عهده شرکت رویال پینت است و کارفرما در قبال تامین آن‌ها هیچ مسئولیتی ندارد.

هزینه و قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنوب تهران بر اساس نوع رنگ، دستمزد نقاش، مصالح مصرفی در زیرسازی و… تعیین می‌گردد. به همین دلیل در فاکتوری که شرکت به کارفرما تحویل می‌دهد کلیه این جزئیات درج می‌شود تا کارفرما بداند بابت چه مصالح یا خدماتی هزینه پرداخت می‌کند.

معمولا زمانی که هوا سرد و مرطوب است، خشک شدن رنگ بسیار طول می‌کشد به همین دلیل پروسه نقاشی ساختمان بسیار طولانی می‌شود. به همین منظور فصل بهار و تابستان که هوا گرم و خشک است بهترین زمان نقاشی ساختمان است.

خدمات نقاشی منزل در جنوب تهران

معمولا ساختمان‌های جنوب تهران به دو دسته قدیمی و نوساز تقسیم می‌شوند زیرا در برخی از مناطق جنوب تهران کلیه خانه‌های قدیمی تخریب شده‌اند و ساختمان‌های نوساز جای آن‌ها را گرفته‌اند. اما برخی از ساختمان‌های جنوب شهر همچنان قدیمی هستند و مالکان آن‌ها به جای ساختن یک ساختمان جدید ترجیح می‌دهند که همان ساختمان قدیمی خود را بازسازی کنند.

معمولا نقاشی ساختمان‌های قدیمی دشوارتر از ساختمان‌های نوساز است زیرا سقف و دیوارهای ساختمان‌های قدیمی حاوی ترک، نم زدگی، فرو رفتگی و… است. پس یک نقاش ساختمان در جنوب تهران که قرار است که یک ساختمان قدیمی را نقاشی کند باید زمان زیادی را صرف زیرسازی سطوح کند.

از آنجایی که رنگ کردن ساختمان‌های قدیمی به مهارت زیادی نیاز دارد، در صورتی که ساختمان شما قدیمی است به شما توصیه می‌کنیم که نقاشی ساختمان خود را به یک شرکت معتبر و متخصص همچون رویال پینت بسپارید. چون سپردن نقاشی ساختمان در جنوب تهران به این شرکت مزایای زیر را در پی دارد:

  1. در ابتدای کار مشاوره تخصصی و رایگان دریافت می‌کنید.
  2. یک تیم نقاش ساختمان در جنوب تهران به صورت رایگان از ساختمان شما بازدید می‌کنند.
  3. تیم اجرایی شرکت برای زیرسازی و نقاشی ساختمان در جنوب تهران از بهترین متریال و رنگ‌های ساختمانی استفاده می‌کند.
  4. منصفانه‌ترین قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در جنوب تهران را پیشنهاد می‌دهند.

 

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت شامل موارد زیر می‌شود:

ارائه مشاوره رایگان

اولین خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت ارائه مشاوره رایگان به مشتری است. تیم پشتیبانی شرکت در طی یک تماس تلفنی به مشتریان مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند.

 

مشاوره رایگان بگیر

بازدید حضوری از ساختمان

پس از صحبت‌های اولیه که به صورت تلفنی انجام می‌شود، یک تیم نقاش ساختمان در جنوب تهران به صورت حضوری ساختمان را بررسی می‌کنند. در بازدید حضوری نیز تیم نقاشی به کارفرما نکات لازم را توضیح می‌دهند و او را راهنمایی می‌کنند تا انتخاب خوب و مناسبی داشته باشد.

 عقد قرارداد رسمی

عقد قرارداد رسمی از دیگر خدماتی است که شرکت رویال پینت در سرویس نقاشی ساختمان به مشتریان خود ارائه می‌کند. در قرارداد معمولا مواردی مانند قیمت، تاریخ تحویل، نوع رنگ و… درج می‌گردد و دو طرف آن را امضا می‌کنند و متعد می‌شوند که به وظایف خود عمل کنند.

 ارائه ضمانت نامه

از دیگر خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت این است که به مشتریان خود ضمانت نامه می‌دهد. در این ضمانت کتبی شرکت تضمین می‌کند که هر نوع خرابی یا ایرادی که به واسطه فعالیت تیم اجرایی پیش آید را تا ٦ سال بدون دریافت هزینه تعمیر و بازسازی می‌کند.

پوشاندن اسباب و وسایل با کاور مخصوص

یکی دیگر از خدمات شرکت رویال پینت، پوشاندن اسباب و وسایل با کاور پلاستیکی مخصوص است تا وسایل موجود در فضا، رنگی نشوند.

 زیرسازی تخصصی سطوح

برطرف کردن ترک، نم زدگی، فرورفتگی یا برجستگی‌هایی که روی سقف و دیوارها وجود دارد، از دیگر خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. این مرحله با نهایت دقت و با بهترین متریال و ابزارآلات انجام می‌شود تا پس از اتمام پروژه مشکلی رخ ندهد.

 رنگ کردن سقف و دیوار

پس از به پایان رسیدن مراحل و خدمات قبلی، نوبت به رنگ کردن رنگ کردن سقف و دیوارها می‌رسد. معمولا به منظور افزایش کیفیت نتیجه کار، هر سقف یا دیواری دو الی سه بار رنگ می‌شود.

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در جنوب تهران

  1. در مرحله اول باید به سایت شرکت رویال پینت مراجعه کنید.
  2. سپس روی بخش “مشاوره” کلیک کنید و داخل صفحه‌ای در مقابل شما باز شده است اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره تماس، منطقه موردنظر و… وارد کنید تا اطلاعات شما ثبت شود.
  3. بعد از آن که اطلاعات شما در سایت ثبت شد، تیم پشتیبانی شرکت در اولین فرصت با شما تماس می‌گیرند و به شما مشاوره می‌دهند.
  4. در آخر نیز یک یا چند کارشناس نقاشی ساختمان از مکان موردنظر شما بازدید می‌کنند و بر اساس دانش و مهارتی که دارند به شما پیشنهادات مناسب و جذابی را پیشنهاد می‌نمایند.

 

ثبت سفارش

 

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

 

بیشتر بخوانید
مشاوره