نقاشی ساختمان در تهرانسر

نقاشی ساختمان در تهرانسر را می‌توانید به شرکت رویال پینت سفارش دهید زیرا این شرکت بیش از یک دهه است که در زمینه خدمات ساختمانی فعالیت دارد. نقاشی ساختمان در تهران در شرکت رویال پینت شامل خدمات مختلفی مثل مشاوره رایگان تلفنی، بازدید نقاش ساختمان در تهرانسر از مکان موردنظر، بستن قرارد رسمی بین شرکت و کارفرما ، زیرسازی و رنگ امیزی است.

برای ثبت سفارش نقاشی ساختمان در تهرانسر یا اطلاع از قیمت قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهرانسر، تنها کافی است که با شماره تلفن‌های شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در تهرانسر

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهرانسر به موارد زیر بستگی دارد:

  • رنگ‌های ساختمانی به انواع مختلفی همچون رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکریلیک، رنگ مولتی کالر و. تقسیم می‌شوند. از آنجایی قیمت هر رنگ با رنگ دیگر یکسان نیست، اولین عاملی که قیمت نقاشی منزل در تهرانسر به آن بستگی دارد، نوع رنگ مصرفی است.
  • همانطور که واضح است با افزایش مساحت فضا، میزان رنگ مصرفی و روزهای انجام کار، افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه اولین عاملی که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهرانسر به آن بستگی دارد، مساحت و متراژ فضا است.
  • معمولا نوع رنگ مصرفی، سابقه و مهارت نقاش، قیمت نقاشی ساختمان در تهرانسر را معین می‌کند. قطعا دستمزد یک فرد مبتدی خیلی کمتر از یک فرد ماهر و باتجربه است.
  • در صورتی که بر روی یک سقف یا دیوار نواقصی همچون نم زدگی، فرورفتگی، برجستگی و… وجود داشته باشد، رنگ به خوبی بر روی سطح نمی‌شیند. از لنجایی که اکثر ساختمان‌های قدیمی به زیرسازی نیاز دارند، بخشی از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهرانسر به میزان زیرسازی بستگی دارد.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک 100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت در تهران سر

01
مشاوره اولیه که به صورت تلفنی است از جمله خدماتی بوده شرکت رویال پینت برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. در واقع این شرکت با ارائه مشاوره قصد دارد تا کاری کند که کارفرما بر اساس اصول نقاشی ساختمان، انتخاب‌های خوبی داشته باشد.
02
بازدید تیم نقاشی ساختمان از ساختمان موردنظر، دومین خدمتی است که شرکت رویال پینت برای مشتریان خود در نظر گرفته است. طی این بازید، کلیه سطوحی که به زیرسازی و نقاشی نیاز دارند با دقت فراوان مورد بررسی قرار می‌گیرند تا نیازهای آن‌ها مشخص شوند.
03
در این مرحله یک قرارداد رسمی میان دو طرف بسته می‌شود و آن را امضا می‌کنند. مواردی مانند مدت زمان تحویل پروژه، میزان مصالح ساختمانی و… درج می‌گردد و رو موظف هستند که طبق برنامه پی بروند.
04
شرکت رویال پینت برای جلب رضایت مشتریان به آن‌ها ضمانت نامه ارائه می‌گردد. طبق این ضمانت، شرکت تا ٦ سال موظف است که هر نوع سهل انگاری که به واسطه تیم اجرایی رخ دهد را به صورت رایگان تعمیر و بازسازی کند.
05
از آنجایی که ممکن است وسایل موجود در ساختمان با رنگ و مصالح ساختمانی کثیف شوند. تیم اجرایی شرکت رویال پینت، ابتدا روی وسایل را با کاور مخصوص می‌پوشاند و سپس کار خود را آغاز می‌کنند.
06
زیرسازی یکی از مهم‌ترین خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. در این مرحله کلیه عیوب و نواقصی که روی سقف و دیوارها وجود دارد، کاملا برطرف می‌شود.
07
رنگ آمیزی سطوح، آخرین مرحله سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت است. هر سطحی با کمک چتکه یا غلتک بیش از دو بار رنگ می‌شود تا تمام سطح دیوار را سقف کاملا یکدست باشند.

گارانتی خدمات رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

گارانتی خدمات رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد نقاش و همچنین نشاوره پیش از نقاشی، در شرکت رویال پینت کاملا رایگان است و کارفرما بابت آن لازم نیست هزینه پرداخت کند.

شرکت رویال پینت برای ارائه خدمات نقاشی ساختمان از بهترین متریال و جدیدترین ابزارآلات استفاده می‌کند و تامین کلیه این ابزارها و متریال به عهده شرکت است.

از آنجایی که شرکت رویال به دنبال رضایت و اعتماد مشتریان خود است، در پایان کار یک فاکتور دقیق که لیست جزئیات هزینه‌های نقاشی در آن درج شده است را به کارفرما تحویل می‌دهد.

فصل بهار و تابستان بهترین زمان نقاشی ساختمان است زیرا به دلیل گرم و خشک بودن هوا، رنگ سریع خشک می‌شود و پروژه نقاشی سریع‌تر به پایان می‌رسد.

نقاشی منزل و ساختمان در تهرانسر

نقاشی ساختمان در تهرانسر را می‌توان به افراد مختلف یا شرکت‌های خدمات ساختمانی گوناگونی سپرد. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که به راحتی نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. چون ممکن است که از متریال و ابزارآلات درجه یک استفاده نکنند و تیم اجرایی آن‌ها تخصص لازم را نداشته باشد.

در همین راستا به شما توصیه می‌کنیم که اگر قصد نقاشی ساختمان در تهرانسر را دارید، پروژه نقاشی ساختمان را فقط به شرکتی بسپارید که از ویژگی‌های زیر برخوردار باشد:

  1. قبل از شروع کار به شما مشاوره تخصصی و اصولی بدهد و شما را راهنمایی کند تا یک انتخاب خوب داشته باشید.
  2. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهرانسر را بر اساس انصاف و نرخ تعیین شده اتحادیه پیشنهاد دهد.
  3. برای ارائه خدمات نقاشی ساختمان و متریال باکیفیت و ابزارآلات باکیفیت استفاده نماید.
  4. نمونه کارهای مختلف و باکیفیتی داشته باشد.
  5. خدمات خود را تضمین نماید.

شرکت رویال پینت کلیه ویژگی‌های یک شرکت معتبر را دارد، در نتیجه اگر قصد سفارش نقاشی ساختمان در تهرانسر را دارید، بدون اتلاف وقت با تیم پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمایید.

مشاوره رایگان بگیر

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در تهرانسر

 

  1. ابتدا وارد سایت شرکت رویال پینت شوید.
  2. سپس روی قسمت “مشاوره” کلیک نماید و داخل صفحه‌ای که مقابل شما گشوده شده، اطلاعاتی نظیر شماره تماس، منطقه موردنظر و… را وارد کنید.
  3. بعد از بهرثبت رسیدن اطلاعات، نیروهای پشتیبانی شرکت با شما تماس می‌گیرند تا با شما درباره پروژه موردنظرمان صحبت کنند و به شما مشاوره ارائه بدهند.
  4. پس از به توافق رسیدن در تماس تلفنی، یک گروه نقاش ساختمانی از محل بازدید می‌کنند.
  5. چنانچه کارفرما و تیم نقاشی ساختمان شرکت در بازدید حضوری هم به تفاعم برسند، بین آن‌ها یک قرارداد رسمی منقعد می‌گردد و در اولین فرصت مراحل نقاشی ساختمان آغاز می‌شود.

 

ثبت سفارش

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان در تهران را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

 

بیشتر بخوانید
مشاوره