خدمات نقاشی ساختمان در تهران پارس

نقاشی ساختمان در تهران پارس با شرکت رویال پینت بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای انجام می‌شود زیرا این شرکت از یک  گروه نقاش ساختمان در تهران پارس که تجربه خوبی در زمینه بازسازی ساختمان دارند، استفاده می‌کند. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهران پارس را با یک هزینه منصفانه و معقول ارائه می‌کند. همچنین از بروزترین ابزارآلات و بهترین متریال برای رنگ کردن ساختمان استفاده می‌کند.

چنانچه در نظر دارید تا از قیمت نقاشی منزل در تهران پارس اطلاع پیدا کنید یا قصد رزرو وقت برای انجام خدمات نقاشی ساختمان در تهران پارس را دارید، همین الان تلفن را بردارید با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در تهران پارس

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهران پارس بر اساس موارد زیر تعیین می‌شود:

  • اولین عاملی که قیمت نقاشی ساختمان در تهران پارس را مشخص می‌کند، متراژ و مساحت ساختمان است. چون هر چه مساحت و متراژ ساختمان بیشتر باشد، بازه رنگ کردن آن بیشتر طول می‌کشد و رنگ بیشتری مصرف می‌شود.
  • رنگ روغنی، رنگ پلاستیک، رنگ اکرلیک، رنگ مولتی کالر و… چند نمونه از رنگ‌های  ساختمانی هستند که برای رنگ کردن ساختمان‌ها  مورد استفاده قرار می‌گیرند. قیمت هر یک از این رنگ‌ها یا یکدیگر فرق دارد، به همین دلیل بخشی از قیمت نقاشی منزل در تهران پارس به نوع رنگ بستگی دارد.
  • دستمزد نقاشان ساختمانی معمولا بر اساس نوع رنگ، تجربه نقاش و مهارت‌های او بستگی دارد. در نتیجه قیمت نقاشی ساختمان در تهران پارس با رنگ روغنی که توسط یک نقاش باتجربه انجام شود با قیمت نقاشی ساختمان در تهران پارس با رنگ پلاستیک توسط یک فرد مبتدی، برابر نیست.
  • معمولا ساختمان‌های قدیمی پیش از شروع نقاشی به یک زیرسازی اساسی نیاز دارند اما ساختمان‌های نوساز نیازی به زیرسازی پیچیده ندارند. پس عامل دیگری که قیمت نقاشی ساختمان در تهران پارس را تعیین می‌کند، حجم زیرسازی سطوح است.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت در تهران پارس

01
مشاوره رایگان اولین خدمتی است که مشتریان شرکت رویال پینت دریافت می‌کنند. در طی مشاوره تلفنی، تیم پشتیبانی به نیازها و خواسته‌های مشتری گوش می‌دهند. سپس با کمک دانش و تخصصی که دارند او را راهنمایی می‌کنند تا یک رنگ مناسب برای ساختمان خود انتخاب کند.
02
پس از به توافق رسیدن دو طرف، یک تیم نقاش ساختمان در تهران پارس از ساختمان موردنظر بازدید می‌کنند و بر اساس آخرین متدهای روز دنیا به مشتری پیشنهاد می‌دهند که از چه رنگی استفاده نماید.
03
پس از ارائه خدمات بیان شده و به توافق رسیدن دو طرف، یک قرارداد رسمی بین شرکت و کارفرما بسته می‌شود. همچنین لتزم به ذکر است که شرکت، همراه قرارداد به کارفرما یک ضمانت نامه هم تحویل می‌دهد.
04
بدون شک کثیف شدن لوازم داخل ساختمان با رنگ هنگام نقاشی ساختمان، برای کارفرما آزاردهنده خواهد بود. به همین دلیل تیم نقاشی ساختمان در تهران پارس شرکت رویال پینت، ابتدا لوازم را با کاور می‌پوشانند و سپس رنگ کردن را شروع می‌کنند.
05
زیرسازی یا همان برطرف کردن عیوب روی سطوح، از دیگر خدماتی است که در سرویس نقاشی ساختمان شرکت رویال پینت ارائه می‌گردد.
06
رنگ کردن سطوح با رنگ، آخرین خدمتی است که کارفرمایان دریافت می‌کنند. هر سقف یا دیوار معمولا بین دو الی سه بار رنگ می‌شود تا تمام سطح آن به طور یکنواخت رنگ شود.

گارانتی خدمات نقاشی رویال پینت

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

گارانتی خدمات نقاشی رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

در شرکت رویال پینت در قبال خدماتی مثل مشاوره و رفت و آمد نقاش از کارفرما هزینه دریافت نمی‌شود زیرا ارائه این خدمات کاملا رایگان است.

تهیه و تامین کلیه ابزارهای نقاشی به عهده شرکت رویال پینت است و کارفرما بابت این قضیه هیچ مسئولیتی ندارد.

معمولا هنگام بستن قرارداد پروژه نقاشی ساختمان به مشتری یک فاکتور داده می‌شود که در آن تمام خدمات با جزئیات آن درج شده است.

بهترین زمان نقاشی ساختمان زمانی که هوا گرم و خشک باشد پس می‌توان نتیجه گرفت که فصل بهار و تابستان برای نقاشی ساختمان، بسیار مناسب است.

نقاشی منزل در تهران پارس

در حال حاضر شرکت‌های مختلفی وجود دارند که در حوزه خدمات ساختمانی مشغول به کار هستند و خدمات نقاشی ساختمان در تهران پارس را ارائه می‌دهند. اما نمی‌توان با خیال آسوده انجام پروژه را به آن‌ها سپرد. حال سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که یک شرکت خدمات ساختمانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا بتوان خدمات نقاشی ساختمان در تهران را به او سفارش داد؟

معمولا یک شرکت خدمات ساختمانی معتبر دارای ویژگی‌های  زیر است:

  1. یک تیم مشاوره متخصص و کاربلد دارد که به صورت کاملا تخصصی به مشتریان مشاوره ارائه می‌دهند و پاسخگوی سوالات او هستند.
  2. تیم اجرایی شرکت پیش از شروع کار خود از ساختمان موردنظر بازدید می‌کنند و نکات لازم را به مشتری می‌گویند.
  3. تمامی حقوق مشتری و شرکت به همراه وظایفی که دارند در یک قرارداد رسمی درج می‌گردد.
  4. کلیه مراحل زیرسازی و نقاشی توسط ماهرترین نقاش ساختمان در تهران پارس انجام می‌شود.
  5. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در تهران پارس را متناسب با نرخ نامه نقاشی ساختمان که توسط انجمن صنفی کارگران ساختمانی تصویب شده، تعیین می‌کنند.

شرکت خدمات ساختمانی رویال پینت با بیش از 10 سال سابقه در حوزه ارائه خدمات ساختمانی، یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات ساختمانی در تهران پارس است.

 

ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در تهران پارس

  1. وارد سایت رویال پینت شوید.
  2. روی علامت “مشاوره” کلیک کنید.
  3. اطلاعات اولیه خود را که شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و محدوده انجام پروژه است را وارد کنید.
  4. بعد از ثبت شدن اطلاعات، تیم پشتیبانی شرکت با شما تماس می‌گیرند و با دقت به صحبت‌ها و درخواست‌های شما گوش می‌دهند.
  5. در صورتی که خواستار انجام خدمات نقاشی ساختمان باشید، یک گروه نقاش ساختمان در تهرانپارس از محل موردنظر شما بازدید می‌کنند.
  6. پس از مرحله بازید از محل و به توافق رسیدن دو طرف، یک قرار داد رسمی بین شرکت و کارفرما منعقد می‌گردد و در اولین فرصت ممکن ارائه خدمات نقاشی شروع می‌شود.

 

مشاوره رایگان بگیر

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره