نصب کاغذ دیواری در غرب تهران

نصب کاغذ دیواری در غرب تهران را بدون نگرانی به شرکت رویال پینت سفارش دهید. چون در ابتدای کار و پیش از ثبت سفارش نصب کاغذ دیواری ترکیبی، می‌توانید از تیم پشتیبانی شرکت، مشاوره تخصصی بگیرید. همچنین لازم به ذکر است که کلیه مراحل مربوط به نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون، نصب کاغذ دیواری ترکیبی یا هر نوع کاغذ دیگری، توسط افراد ماهر و کاربلد اجرا می‌گردد. جهت ثبت سفارش فقط کافی است که به سایت شرکت مراجعه نمایید یا با بخش مشاوره تماس بگیرید.

قیمت نصب کاغذ دیواری در غرب تهران

هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران با سایر مناطق تهران یکسان است زیرا قیمت اجرای کاغذ دیواری به منطقه آن بستگی ندارد. بلکه بر اساس معیارهای زیر تعیین می‌شود:

  • تعداد و مساحت دیوارها
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در غرب تهران
  • جنس و نوع کاغذ دیواری

 

ثبت سفارش

تماس با کارشناسان
02188943564
456
پروژه انجام شده
10
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
مراحل مختلف اجرا و نصب کاغذ دیواری در مناطق غرب تهران در رویال پینت

01
مشاوره تخصصی در حوزه دکوراسیون داخلی، اولین خدمتی که این شرکت به کارفرمایان ارائه می‌دهد. در این مرحله کارشناسان حوزه دکوراسیون داخلی، طبق قاعده روانشناسی رنگ‌ها و اصول ست کردن رنگ‌ها، به کارفرما کمک می‌کنند تا بهترین طرح و مدل را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کند.
02
پس از توافقات صورت گرفته بین کارفرما و شرکت، سفارش نصب کاغذ دیواری در خانه یا ساختمان اداری ثبت می‌شود. سپس بین کارفرما و شرکت یک قرارداد رسمی منعقد می‌گردد. در این قراداد معمولا قیمت نصب کاغذ دیواری، جنس دیوار و… نوشته می‌شود تا در آینده مشکلی رخ ندهد.
03
در صورتی که بر روی دیوارها حفره یا برجستگی وجود داشته باشد پس از چسباندن کاغذ دیواری، مشکلاتی مثل حباب یا ترک روی دیوار ایجاد می‌شود. به همین منظور، نصاب کاغذ دیواری قبل از هر کاری باید نواقص روی دیوار را از بین ببرد. از آنجایی که هدف تیم رویال این است که نتیجه کار برای مشتری رضایت بخش باشد، پیش از نصب کاغذ دیواری، دیوارها را با نهایت دقت و ظرافت زیرسازی و بتونه‌کاری می‌کنند.
04
در آخرین مرحله نصاب، چسب موردنیاز را آماده می‌کند و کاغذها برش می‌دهد سپس کاغذها را براساس اصول خاصی روی دیوار موردنظر می‌چسباند. چون شیوه نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان یا نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک با نصب کاغذ دیواری روی سنگ با هم تفاوت دارد.

گارانتی خدمات نصب کاغذ دیواری در رویال پینت

ضمانت کاغذ دیواری در رویال پینت بین 3 تا 6 سال (بسته به نوع کاغذ دیواری) و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

گارانتی خدمات نصب کاغذ دیواری در رویال پینت
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

هر رول کاغذ دیواری چند متر است و قیمت آن چقدر است؟

هر رول کاغذ دیواری ۵ متر مربع می‌باشد. قیمت کاغذ دیواری با توجه به جنس و طرح کاغذ متنوع هست

هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران به نحوی که در بالا توضیح داده شده، محاسبه می شود.

کاغذهایی که قابلیت شستشو دارند را میتوانید با دستمال نم‌دار و مواد شوینده تمیز کنید.

بله نصب کاغذ دیواری روی دیوار با رنگ روغنی نیز ممکن است.

خدمات نصب انواع کاغذ دیواری در غرب تهران

بسیاری از مردم این تصور را دارند که نصب کاغذ دیواری یک کار ساده است و همه افراد می‌توانند آن را انجام دهند. به همین دلیل گاهی اوقات خودشان اقدام به نصب کاغذ دیواری در خانه می‌کنند یا از اشخاص غیرمتخصص کمک می‌گیرند که نتیجه این عمل، یک دیوار پر از لکه و حباب است. در واقع باید گفت که نصب کاغذ دیواری نوعی مهارت بوده و کسی که قرار است آن را انجام دهد باید تخصص لازم را داشته باشد. مثلا روش نصب کاغذ دیواری روی دیوار گچی با نصب کاغذ دیورای روی سیمان متفاوت است. همچنین برای نصب کاغذ دیواری روی کاشی و سرامیک و نصب کاغذ دیواری روی سنگ از شیوه‌های خاصی استفاده می‌کنند. پس اگر قصد دارید خانه یا محل کار خود را کاغذ دیواری کنید و نتیجه کار برای شما مهم است؛ برای نصب کاغذ دیواری حتما از یک نصاب کاغذ دیواری حرفه‌ای و ماهر کمک بگیرید.

شرکت رویال پینت از سال ١٣٩٠ فعالیت خود را در حوزه خدمات ساختمانی مثل نصب کاغذ دیواری، نقاشی ساختمان، پتینه و… آغاز کرده است. کلیه شهروندان تهرانی که ساکن غرب تهران هستند، می‌توانند از خدمات شرکت بهره ببرند. تیم نصاب کاغذ دیواری این شرکت، مهارت و تخصص لازم را در زمینه نصب کاغذ دیواری دارند و از بهترین متریال و ابزارآلات برای اجرای کاغذ دیواری استفاده می‌کنند. پس با خیال راحت می‌توانید نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون یا نصب کاغذ دیواری ترکیبی ساختمان خود را به این شرکت بسپارید.

ثبت سفارش

هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران چگونه محاسبه می شود؟

هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران با سایر مناطق تهران یکسان است زیرا قیمت اجرای کاغذ دیواری به منطقه آن بستگی ندارد. بلکه بر اساس معیارهای زیر تعیین می‌شود:

  • به طور کلی باید گفت که هزینه نصب کاغذ دیواری به صورت رولی محاسبه می‌گردد. در نتیجه، نخستین فاکتوری که روی قیمت نصب کاغذ دیواری تاثیر دارد، مساحت دیوارها است. چون هر چه مساحت دیوارهای یک ساختمان بیشتر باشد، تعداد رول مصرفی هم افزایش می‌یابد.
  • اجرت نصاب کاغذ دیواری در غرب تهران به مهارت نصاب و سرعت عمل او بستگی دارد. پس طبیعی است که اجرت یک نصاب کاغذ دیواری حرفه‌ای از یک نصاب مبتدی بیشتر باشد.
  • کاغذ دیواری مانند بسیاری از محصولات، از نظر جنس انواع مختلفی دارد. قیمت هر نوع کاغذ دیواری با نوع دیگر متفاوت است. در نتیجه جنس و نوع کاغذ دیواری یکی از عواملی است که می‌تواند قیمت اجرای کاغذ دیواری را افزایش یا کاهش دهد.

با توجه به سه مورد بالا، باید گفت که هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران مقدار مشخصی ندارد و یک قیمت واحد نمی‌توان برای آن تعیین نمود. در صورتی که می‌خواهید اطلاع پیدا کنید که نصب کاغذ دیواری متری چند است یا قیمت اجرای کاغذ دیواری در غرب تهران چقدر می‌شود؟ با شرکت رویال پینت تماس حاصل فرمایید چون تیم پشتیبانی این شرکت در روزهای کاری پاسخگوی سوالات مشتریان محترم هستند.

مشاوره رایگان بگیر

 

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در نصب کاغذ دیورای در غرب تهران

  • مشتریان در ابتدای کار می‌توانند مشاوره تخصصی رایگان دریافت نمایند در نتیجه هنگام انتخاب رنگ و طرح کاغذ دیواری دچار سردرگمی نمی‌شوند.
  • شرکت رویال پینت، هزینه نصب کاغذ دیواری در غرب تهران را منصفانه و بر اساس نرخ نامه اتحادیه تعیین می‌کند.
  • اجرای کاغذ دیواری در غرب تهران توسط یک گروه حرفه‌ای صورت می‌گیرد.
  • این شرکت، خدمات خود را تضمین می‌کند. یعنی اگر دیوارها بر اثر کم کاری یا سهل انگاری نصاب، دچار خرابی شدند؛ شرکت تا ٦ سال بدون دریافت هزینه آن‌ها را ترمیم می‌نماید.
  • ثبت سفارش در این شرکت به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  • کلیه مراحل اجرای کاغذ دیواری را افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهند.
  • برای اجرای کاغذ دیواری از بهترین نوع چسب و کاغذ استفاده می‌شود.
  • نصب کاغد دیواری قابل شستشو در غرب تهران را با ابزارآلات پیشرفته انجام می‌دهد.
  • این شرکت برای زمان مشتریان خود ارزش قائل است و پروژه مورد نظر طبق تاریخ تعیین شده در قرارداد به مشتری تحویل می‌دهد.

علاوه بر غرب تهران ما خدمات نصب کاغذ دیواری در تهران را در مناطق مختلف زیر نیز ارائه می دهیم:

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

بیشتر بخوانید
مشاوره