تعمیر و سرویس رادیاتور و شوفاژ در تهران

خدمات تعمیر و سرویس رادیاتور و شوفاژ رویال پینت

یکی از مهم‌ترین اصولی که در نگهداری از تجهیزات باید به آن دقت کنیم؛ سرویس به‌موقع آن‌ها است. با وجود آن‌که سیستم گرمایشی اصلی، یعنی پکیج یا موتورخانه، برای گرم کردن آب حمام، در طول سال روشن است؛ اما اغلب شوفاژها، پس از اتمام فصل گرما خاموش می‌شوند تا سال بعد که دوباره به‌کار گرفته شوند. با توجه به این موضوع، لازم است که پیش از روشن کردن دوباره شوفاژها در سال جدید، سرویس رادیاتور و سرویس شوفاژ انجام شود؛ در این صورت احتمال بروز مشکلات جدی و نیاز به تعمیر رادیاتور شوفاژ و یا تعویض رادیاتور کاهش پیدا می‌کند.

در سرویس شوفاژ و سرویس رادیاتور، باید پیش از آغاز فصل سرما، لوله‌های رادیاتور بررسی شوند و در صورت نیاز، رسوب‌گیری انجام شود. همچنین نوع شیرآلات و سالم بودن آن‌ها نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی‌که رادیاتورها رسوب گرفته‌اند؛ برای رسوب‌زدایی حتما از متخصصان فنی رویال پینت کمک بگیرید. چنانچه این فرایند، غیر اصولی انجام شود، می‌تواند سبب سوراخ شدن رادیاتور شود که هزینه زیادی را به شما تحمیل می‌کند. همچنین یکی دیگر از خدماتی که در سرویس شوفاژ می‌توانید از آن استفاده کنید، هواگیری رادیاتورها است تا فشار هوای داخل لوله‌ها تنظیم شود.

تماس با کارشناسان
02188943564
خدمات تعمیر و سرویس رادیاتور و شوفاژ رویال پینت
بازه قیمت :

65000 الی 480000 تومان

جدول قیمت ها

کاربر گرامی :

لطفا قبل از ثبت سفارش به نکات زیر توجه فرمایید:

*در صورت خرید مواد اولیه توسط متخصص، از او درخواست کنید تا فاکتور خرید را به شما ارائه دهد.

* در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن ) و پس از عدم توافق بین طرفین ،متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی می باشد .

* لازم به ذکر است که هزینه ایاب و ذهاب متخصص 50000 تومان می باشد .

 *سرویس کامل رادیاتور شامل باز شدن و شستشوی رادیاتور و بستن مجدد رادیاتور به همراه هواگیری میباشد.

شرح خدمات واحد / قیمت (تومان)
سرویس کامل رادیاتور: هر عدد / 480,000 - 390,000
هواگیری رادیاتور: بالای 3 عدد / 65,000
هواگیری رادیاتور: برای زیر 3 عدد / 80,000
نصب رادیاتور: برای زیر 2 عدد / 310,000
نصب رادیاتور: بالای ۲ عدد / 210,000
باز کردن رادیاتور: برای زیر 2 عدد / 180,000
باز کردن رادیاتور: بالای ۲ عدد / 185,000
تعویض شیر رفت و برگشت رادیاتور: هر عدد / 390,000 - 280,000
اضافه کردن پره به رادیاتور: هر پره / 230,000 - 140,000

نظرات مشتریان

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

آیا ممکن است هزینه سرویس و تعمیر رادیاتور با آن‌چه گفته شده، متفاوت باشد؟

این اتفاق به‌ندرت اتفاق می‌افتد؛ زیرا پیش از ارسال کارشناس، تمامی موارد با شما چک می‌شود. با این‌حال ممکن است خدمات اضافه‌ای درخواست کنید یا نوع عیب‌یابی کارشناس با موردی که شما ذکر کردید، متفاوت باشید.

هزینه‌ها بر اساس لیست قیمت گفته شده، محاسبه می‌گردد و چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استفاده کنید.

سرویس کامل رادیاتور شامل باز شدن و شستشوی رادیاتور و بستن مجدد رادیاتور به همراه هواگیری میباشد.

در حال حاضر این خدمات تنها در شهر تهران و حومه ارائه می‌شوند.

می‌توانید در قسمت تماس با ما، از طریق پر کردن فرم یا تماس با شماره‌های اعلام شده و همچنین ارسال ایمیل، با کارشناسان رویال پینت در تماس باشید.

خدمات سرویس و تعمیر رادیاتور شوفاژ در تهران

همان‌طور که گفته‌شد، لازم است که سرویس رادیاتور شوفاژ به موقع انجام شود تا احتمال نیاز به تعمیر آن کاهش پیدا کند. با این‌حال، از آن‌جایی که هر از چندگاهی به خدمات تعمیر و سرویس رادیاتور و تعمیر شوفاژ نیاز خواهیم داشت؛ بهتر است که با علائمی که نشان‌دهنده نیاز به تعمیر رادیاتور شوفاژ در محل است، آشنا شویم.

از نخستین علائمی که به ما نشان می‌دهد که نیاز به تعمیر و سرویس رادیاتور و تعمیر شوفاژ داریم، آب دادن شوفاژ و رادیاتور است. در این شرایط، ممکن است مشاهده کنید که دیواره رادیاتور شوفاژ، نشتی آب دارد و قطرات آب را به وضوح مشاهده کنید. همچنین ممکن است دیوار پشتی آن نم‌کشیده باشد و یا پره‌هایی که به رادیاتور می‌رسند، دچار زنگ‌زدگی شده باشند که این علائم نیز نشان‌دهنده سوراخ شدن و نشتی آب از رادیاتور شوفاژ است.

سوراخ‌شدن رادیاتور را می‌توان به‌صورت عدم رسیدن شوفاژ به دمای ایده‌آل نیز مشاهده کرد. به این معنا که مشاهده می‌کنید شوفاژ سرد است و با افزایش دمای پکیج نیز گرم نمی‌شود و به دمای معمول و ایده‌آل نمی‌رسد. همچنین اگر در برخی نقاط، شوفاژ سرد بود، این مورد نیز نشان‌دهنده سوراخ‌شدن رادیاتور شوفاژ است. برای آن‌که رادیاتور کمتر دچار نشتی و سوراخ‌شدن شود، لازم است سرویس سالانه آن انجام شود و همچنین رسوب‌زدایی آن حتما باید توسط یک متخصص فنی انجام شود تا سوراخ و یا مشکلی در رادیاتور شوفاژ ایجاد نشود.

از علائم دیگری که نشان می‌دهد به تعمیر و سرویس رادیاتور و تعمیر شوفاژ نیاز دارید، سوت کشیدن و یا صدای زوزه‌مانند شوفاژ است. در این شرایط، به احتمال زیاد، شوفاژ نیاز به هواگیری دارد.

اگر سیستم گرمایشی خانه شما شوفاژ است، می‌توانید با مشاهده افزایش فشار در پکیج، متوجه شوید که شوفاژ‌ها نیاز به هواگیری دارند. در حالت معمول، نشانگر فشار آبی که داخل لوله‌های منتهی به رادیاتور وجود دارد، عددی بین ۱ تا ۱.۵ را نشان می‌دهد. چنانچه این عدد افزایش پیدا کند، یعنی لوله‌ها هوا گرفته‌اند و یا مسیر آن‌ها مسدود شده‌است. با هواگیری اصولی توسط یک فرد ماهر و فنی، می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

تمامی این خدمات در شرکت رویال پینت انجام شده و شما می توانید برای تعمیر رادیاتور و شوفاژ خود در تهران به متخصصان رویال پینت مراجعه کنید.

هزینه تعمیر و سرویس رادیاتور در تهران

برای تعمیر و سرویس رادیاتور و تعمیر شوفاژ، تعرفه خاصی وجود دارد. در حقیقت با توجه به نوع سفارش و شرایط تجهیزات گرمایشی، این هزینه‌ها تعریف ‌شده‌اند تا خیال شما نسبت به هزینه‌ها راحت باشد. به‌خصوص چنانچه خدمات خود را از یک شرکت معتبر همچون رویال پینت بخواهید، پیش از آن‌که سفارش خود را ثبت کنید، می‌توانید از هزینه‌ها اطلاع پیدا کنید.

  • تعمیر و سرویس رادیاتور در غرب تهران
  • تعمیر و سرویس رادیاتور درشرق تهران
  • تعمیر و سرویس رادیاتور در مرکزتهران
  • تعمیر و سرویس رادیاتور درشمال تهران

هزینه تعمیر و سرویس رادیاتور شوفاژ به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

  • نوع رادیاتور
  • جنس بدنه رادیاتور (هزینه تعمیر رادیاتورهای آلومینیومی بیشتر است)
  • تجهیزاتی که برای تشخیص و رفع مشکل استفاده شده‌است.
  • میزان خرابی و مشکل رادیاتور شوفاژ
  • نیاز به تعویض قطعه و یا عدم نیاز به آن
  • نیاز به تخریب دیوار یا زمین
  • و…

رویال پینت، ویژگی‌های زیادی دارد که سبب شده‌است افراد زیادی تعمیر و سرویس رادیاتور و تعمیر شوفاژ خود را به این مجموعه بسپارند. امکان ارتباط و مشاوره با کارشناس، امکان ثبت سفارش آنلاین، دسترسی سریع به نیروی متخصص و باتجربه، اطلاع از هزینه‌ها پیش از انجام کار و… برخی از این ویژگی‌ها هستند. برای آن‌که خیال خود را از تعمیر و سرویس رادیاتور در تهران راحت کنید؛ آن را به رویال پینت بسپارید.

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

 

بیشتر بخوانید
مشاوره