نقاشی ساختمان در اندیشه کرج

نقاشی ساختمان در اندیشه کرج را بدون نگرانی به رویال پینت سفارش دهید زیرا پروژه شما توسط افراد کاربلد و ماهر انجام می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که با سفارش نقاشی ساختمان در کرج به این شرکت، از خدماتی متنوعی همچون مشاوره تلفنی رایگان، بازدید کارشناسان نقاشی از محل موردنظر، دریافت ضمانت نامه، پوشاندن وسایل با کاور و… بهره خواهید برد. برای ثبت سفارش فقط کافی است که تلفن خود را بردارید و با شرکت رویال پینت تماس بگیرید یا وارد سایت شرکت شوید و روی قسمت “مشاوره” کلیک کنید و شماره تلفن خود را داخل صفحه باز شده وارد کنید.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در اندیشه کرج

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در اندیشه کرج با سایر نقاط کرج و تهران تفاوت ندارد. چون قیمت نقاشی ساختمان به منطقه انجام کار ربطی ندارد و در اساس موارد زیر تعیین می‌گردد:

  • مساحت و متراژ فضایی که قرار است نقاشی شود اولین فاکتوری است که قیمت نقاشی منزل در اندیشه کرج به آن بستگی دارد.
  • قیمت هر کدام از این رنگ‌های ساختمانی با هم تفاوت دارد. پس بدیهی است که بخشی از قیمت نقاشی ساختمان در اندیشه کرج به نوع رنگ مصرف شده بستگی داشته باشد.
  • دستمزد نقاش ساختمان در اندیشه کرج بر حسب مهارت نقاش، سابقه کار او و نوع رنگ تعیین می‌شود.
  • معمولا هر چه نواقص روی سقف و دیوارها بیشتر باشد، تیم نقاشی ساختمان باید زمان بیشتری را صرف از بین بردن آن‌ها کنند.  پس عامل دیگری که می‌تواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در اندیشه کرج تاثیر بگذارد، حجم نواقص روی سطوح است.
تماس با کارشناسان
02188943564
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما
بازه قیمت :

50000 الی 120000 تومان

جدول قیمت ها

شرح خدماتواحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی استاندارد روی گچ با زیرسازی75,000 - 90,000 هر متر مربع
رنگ روغنی روی رنگ مرغوب با زیر سازی65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک استاندارد با زیر سازی60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک استاندارد با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک بر روی کناف با درزگیری و ماستیک100,000 - 120,000 هر متر مربع
خدمات ارائه شده رویال پینت در سرویس نقاشی منزل در اندیشه

خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت عبارت است از:

01
مشاوره تخصصی تلفنی اولین خدمت ارائه شده در سرویس نقاشی رویال پینت است. در این مرحله تیم مشاوره شرکت، بر اساس دانش خود، ترندهای روز دنیا و مطابق با قانون روانشناسی رنگ‌ها و… به مشتری توصیه می‌کنند که از چه نوع رنگی برای ساختمان خود استفاده نماید.
02
پس از مشاوره تلفنی چنانچه مشتری تمایل به دریافت خدمات نقاشی داشته باشد، یک گروه نقاش ساختمان در اندیشه کرج به صورت حضوری به ساختمان موردنظر مراجعه می‌کنند. در این مرحله هم کارشناسان شرکت به کارفرما، مشاوره تخصصی ارائه می‌نمایند.
03
عقد قرارداد رسمی بین کارفرما و شرکت، سومین خدمتی بوده که جزو خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی رویال پینت است. در این قرارداد مواردی مانند هزینه پروژه نقاشی، تاریخ تحویل و… به طور دقیق درج می‌گردد تا بعدا مشکلی پیش نیاید.
04
زیرسازی سطوح شامل بتونه کاری، سمباده زنی و زدن پرایمر می‌شود. در واقع باید گفت که در این مرحله کلیه نواقصی که روی سطوح وجود دارد، به کمک بتونه یا پرایمر رفع می‌گردد تا پس از پایان کار نقاشی، نتیجه رضایت بخش باشد.
05
آخرین مرحله خدمات نقاشی در سرویس نقاشی شرکت رویال پینت، رنگ آمیزی سقف و دیوارها است. رنگ آمیزی سطوح با بهترین رنگ‌های ساختمانی و به وسیله بروزترین ابزارآلات انجام می‌شود.

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

هزینه رفت و آمد نقاش ساختمان به عهده چه کسی است؟

هزینه رفت و آمد نقاش و مشاوره در شرکت رویال پینت کاملا رایگان بوده و بابت این دو مورد، مشتری لازم نیست هزینه پرداخت کند.

کلیه ابزارهای نقاشی ساختمان و مصالح ساختمانی توسط خود شرکت تهیه می‌شود.

در فاکتوری که به مشتری داده می‌شود کلیه جزئیات مثل هزینه رنگ، دستمزد نقاش، هزینه زیرسازی و… به طور دقیق ذکر می‌گردد.

فصل بهار و تابستان بهترین زمان نقاشی ساختمان به حساب می‌آید زیرا در این دو فصل هوا گرم و خشک است و رنگ سریع خشک می‌شود.

نقاشی منزل در اندیشه کرج

بدون شک تا همین چند سال پیش پیدا کردن نقاش ساختمان در اندیشه کرج یک اقدام دشوار و زمان بر بود. اما در حال حاضر، در کمترین زمان ممکن می‌توان یک نقاش کاربلد و حرفه‌ای در اندیشه کرج با سایر نقاط آن پیدا کرد. چون شرکت رویال پینت بیش از 10 سال است که در زمینه ارائه خدمات نقاشی ساختمان، نصب کاغذ دیواری، پتینه و… فعالیت دارد و مشتریان با یک تماس می‌توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

چنانچه نقاشی ساختمان در اندیشه کرج یا هر منطقه دیگری از تهران یا کرج را به شرکت رویال پینت بسپارید، خدمات زیر به شما ارائه می‌گردد:

  1. در ابتدای کار، تیم مشاوره شرکت به صورت تلفنی با شما صحبت می‌کنند. در طی این تماس، به راحتی می‌توانید هر خواسته‌ای که دارید را بیان کنید و مشاوره تلفنی دریافت نمایید.
  2. بازدید کارشناسان شرکت از محل موردنظر شما از دیگر خدماتی است که دریافت خواهید کرد. در این مرحله هم کارشناسان شرکت شما را راهنمایی می‌کنند تا انتخاب خوبی داشته باشید.
  3. این شرکت به منظور پیشگیری از یکسری مشکلات، با مشتریان خود قرارداد رسمی می‌بندد و به آن‌ها ضمانت نامه می‌دهد.
  4. شرکت رویال پینت، پروژه را در تاریخی که در قرارداد درج نموده به شما تحویل می‌دهد چون برای زمان شما ارزش قائل است.
  5. تمامی مراحل مشاوره، بازدید، زیرسازی و نقاشی خوسط افراد حرفه‌ای انجام می‌شود.
  6. قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در اندیشه کرج را طبق نرخ نامه نقاشی ساختمان مصوب انجمن صنفی کارگران ساختمانی به شما پیشنهاد می‌دهد و هیچ هزینه اضافی از شما گرفته نمی‌شود.

مشاوره رایگان بگیر

 

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی دیواری منزل در اندیشه

  • به سایت شرکت رویال پینت مراجعه کنید.
  • بر روی بخش “مشاوره” کلیک نمایید تا یک صفحه مقابل شما گشوده شود.
  • در صفحه موردنظر، اطلاعاتی مثل نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و… را وارد نمایید.
  • بعد از به ثبت رسیدن اطلاعات، در اولین فرصت ممکن تیم پشتیبانی شرکت با شما تماس می‌گیرند تا به درخواست‌ها و نیازهای شما گوش دهند و به شما کمک کنند.
  • در صورتی که شما به دریافت خدمات نقاشی ساختمان تمایل داشته باشید، یک تیم نقاش ساختمان در اندیشه کرج به صورت حضوری از ساختمان موردنظر شما بازدید می‌نمایند.
  • پس از گذشت مراحل بالا و توافق طرفین یک قرارداد رسمی بین شرکت و کارفرما منعقد می‌گردد و در اولین فرصت نقاشی ساختمان شروع می‌شود.

ثبت سفارش

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره