خدمات اجرای کنیتکس در کرج

اجرای کنیتکس با کنیتکس کار حرفه ای در کرج با تیم رویال پینت

اجرای کنیتکس در کرج را بدون نگرانی به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا اجرای کنیتکس در این شرکت، توسط ماهرترین کنتیکس کار در کرج انجام می‌شود. به علاوه باید گفت که مجموعه رویال پینت برای انجام کنیتکس سقف، دیوار، نما و… از بهترین رنگ‌های ساختمانی موجود در بازار و بروزترین تجهیزات استفاده می‌نماید.

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع کنیتکس در کرج و همچنین ثبت سفارش کنیتکس دیوار در کرج یا کنیتکس نمای ساختمان در کرج با شماره تلفن‌های شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان
02188943564
اجرای کنیتکس با کنیتکس کار حرفه ای در کرج با تیم رویال پینت
مراحل اجرای کنیتکس در رویال پینت، از سفارش تا اجرای کار

01
در اولین مرحله، تیم پشتیبانی درخواست‌های کارفرما را می‌شنود و به سوالات او پاسخ می‌دهد. همچنین تمام نکات لازم درباره اجرای کنیتکس را به طور دقیق بیان می‌کنند.
02
پس از اتمام مشاوره، تیم اجرایی از مکان موردنظر بازدید می‌کنند. در این مرحله کارشناسان مجموعه با توجه به دانش و تجربه خود به کارفرما پیشنهاد می‌دهند که از چه نوع رنگی استفاده کند.
03
پس از توافقات صورت گرفته، یک قرارداد رسمی بین کارفرما و شرکت بسته می‌شود. در این قرارداد تمام موارد لازم مانند تاریخ تحویل پروژه، قیمت کنیتکس دیوار یا سقف و تمامی امور مرتبط با پروژه قید می‌گردد تا در طول انجام پروژه مشکلی رخ ندهد.
04
هر نوع عیب یا ایرادی مانند ترک، برآمدگی، حفره و نم زدگی که روی سطح دیوار یا سقف باشد، باعث می‌شود که نتیجه کار کیفیت لازم را نداشته باشد. در همین راستا، تیم اجرای کنتیتگس در کرج ابتدا هر نوع ایرادی که روی سطح وجود دارد را به کمک مصالح ساختمانی ترمیم می‌کنند.
05
در پایان رنگ مورد نطر را آماده می‌کنند و آن را از طریق ابزار مخصوص با پیستوله روی سطح می‌پاشند.

ضمانت اجرای کنیتکس در رویال پینت به مدت 10 سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول در اجرای کنیتکس در کرج

کنیتکس برای چه مکان هایی مناسب است؟

کنیتکس برای اکثر مکان‌ها مثل کارخانه، سوله، نمای ساختمان، دیوار حیاط ،دیوار باغ، راه‌پله، پارکینگ و…. مناسب است

کنیتکس‌ها از شرکت رنگسازی سفید تولید می‌شوند. ولی می‌توان در تناژ ملایم با ماده رنگ‌ها، رنگ دلخواه مشتری را ساخت. در صورتی که بیشتر از ۲۰۰ کیلو نیاز داشته باشیم می‌توانیم سفارش اختصاصی بدیم.

اختلاف قیمت ممکن است بدلیل زیرسازی و رنگی که استفاده میکنند باشد. به طور مثال رنگ‌های استفاده شده توسط شرکت رویال پینت تماما پلمپ شده و شرکتی می‌باشند.

خدمات اجرای کنیتکس در کرج

اجرای کنیتکس یکی از خدمات ساختمانی تخصصی است که باید توسط افراد ماهر و کاربلد انجام شود زیرا اگر مجری کنیتکس از مهارت لازم برخوردار نباشد، نتیجه کار کیفیت لازم را نخواهد داشت. در شرکت خدمات ساختمانی رویال پینت، کلیه مراحل اجرای کنیتکس در تهران توسط بهترین کنتیکس کار صورت می‌گیرد.

به منظور آشنایی شما با نمونه کار شرکت رویال پینت در اجرای کنیتکس در کرج، انواع نمونه کار اجرای کنتیکس نما، دیوار و سقف در سایت شرکت موجود است و شما با چند کلیک می‌توانید آن‌ها را مشاهده نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره یا ثبت سفارش با شماره تلفن شرکت تماس حاصل فرمایید.

ثبت سفارش

 

هزینه اجرای رنگ کنیتکس در کرج چقدر است؟

هزینه اجرای کنیتکس در کرج متغیر است زیرا به فاکتورهای مختلف وجود دارد که قیمت هر متر مربع کنیتکس در کرج را افزایش یا کاهش دهد:

مساحت یا متراژ سطح موردنظر

بدون شک هر چه مساحت و متراژ سطح موردنظر بیشتر باشد، حجم مواد مصرفی و مدت زمان انجام پروژه بیشتر خواهد بود. به همین منظور قیمت اجرا در ساختمان‌های بزرگ بیشتر از ساختمان‌های کوچک است.

مکان اجرای کنیتکس

قیمت کنیتکس نمای ساختمان در کرج معمولا بیشتر از کنیتکس دیوار، کنیتکس راه پله و کنیتکس سقف است. چون برای کنیتکس نمای ساختمان باید داربست بسته شود و هزینه نصب داربست نیز به هزینه نهایی افزوده می‌شود.

نوع رنگ کنیتکس

رنگ کنیتکس از لحاظ نوع رنگ در انواع مختلفی همچون کنیتکس اکریلیک ساختمان، کنیتکس روغنی و کنیتکس پلاستیکی وجود دارد و از لحاظ ظاهری به سه نوع دانه ریز، دانه متوسط و دانه درشت تقسیم می‌شود. از آنجایی که ویژگی‌های هر کدام از این رنگ‌ها با هم فرق دارد، قیمت آن‌ها نیز با هم متفاوت است.

مثلا قیمت هر متر مربع کنیتکس در کرج با کنیتکس روغنی بیشتر از کنیتکس پلاستیک است زیرا کنیتکس روغنی به دلیل ضدآب و قابل شستشو بودن، نسبت به کنیتکس پلاستیک قیمت بالاتری دارد.

میزان نواقص روی سطوح

سطحی که قرار است روی آن کنیتکس اجرا شود باید عاری از هر گونه نم، ترک یا حفره باشد. در نتیجه آخرین فاکتوری که می‌تواند بر روی قیمت هر متر مربع کنیتکس در کرج تاثیر بگذارد، حجم و میزان ایرادات روی سقف یا دیوار است. چون هر چه میزان خرابی‌های روی سطح بیشتر باشد، هزینه اجرت زیرسازی و هزینه مصالح ساختمانی مصرفی هم افزایش پیدا می‌کند.

مشاوره رایگان بگیر

 

مزایا استفاده از خدمات رویال پینت در اجرای رنگ کنیتکس در کرج

  1. ثبت سفارش اجرای کنیتکس در کرج به شرکت رویال پینت به صورت تلفنی انجام می‌شود و لازم نیست که به صورت حضوری به شرکت مراجعه شود.
  2. کارشناسان مجموعه پیش از عقد قرارداد، با بهره گیری از دانش و تخصص خود به کارفرمایان مشاوره تخصصی ارائه می‌دهند. سپس بر اساس بودجه و نیاز کارفرما بهترین نوع و رنگ کنیتکس را به او پیشنهاد می‌کنند.
  3. عقد قرارداد رسمی بین شرکت و کارفرما، از دیگر مزایای استفاده از خدمات رویال پینت محسوب می‌شود زیرا بستن قرارداد رسمی از بروز بسیاری از مشکلات پیشگیری می‌کند.
  4. تمام مراحل اجرای کنیتکس توسط افراد ماهر و کاربلد صورت می‌گیرد.
  5. این مجموعه برای وقت کارفرمایان خود ارزش و احترام قائل است و پروژه‌ها را در تاریخ تعیین شده در قرارداد تحویل می‌دهد.
  6. در شرکت رویال پینت کلیه پروژه‌های مربوط به کنیتکس مانند کنیتکس دیوار حیاط در کرج، کنیتکس سقف در کرج و کنیتکس نمای ساختمان در کرج تا 10 سال ضمانت دارد. یعنی در صورتی که به واسطه سهل انگاری تیم اجرایی در طول این 10 سال، دیوار یا سقف دچار خرابی شود، شرکت رویال پینت بدون دریافت هزینه آن را تعمیر می‌کند.
  7. قیمت هر متر مربع کنیتکس در کرج بر اساس قیمت مصوب در اتحادیه خدمات ساختمانی تعیین می‌گردد.

دیگر خدمات تیم رویال پینت در خدمات ساختمانی

 

بیشتر بخوانید
مشاوره