تعمیر و سرویس کولر گازی در شمال تهران

سرویس و تعمیر اسپلیت در شمال تهران

سرویس اسپلیت یا کولر گازی به صورت سالانه باعث سرمایش بهتر آن می‌شود و از خراب شدن کولر پیشگیری می‌کند. البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که سرویس کولر گازی زمانی مفید است که توسط یک فرد حرفه‌ای و با تجربه انجام شود. توصیه می کنیم هنگام دریافت این نوع خدمات، از مهارت و تخصص سرویس کار حتما اطمینان پیدا کنید زیرا سرویس اسپلیت و تعمیر کولر گازی توسط یک فرد غیرحرفه‌ای منجر به سوختن کولر می‌شود.

چنانچه ساکن شمال تهران یا سایر مناطق پایتخت هستید و به خدمات تعمیر کولر گازی در شمال تهران نیاز دارید، می‌توانید از شرکت رویال پینت کمک بگیرید زیرا این مجموعه بیش از ۱۰ سال است که در حوزه خدمات ساختمانی فعالیت دارد.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی در شمال تهران با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر گازی شمال تهران یا هزینه سرویس اسپیلت در شمال تهران مقدار مشخصی ندارد و بر اساس نوع کولر و تعداد خدماتی که برای کولر انجام می‌شود، تعیین می‌گردد. در واقع باید گفت که قیمت تعمیر کولر گازی اسپیلت زمانی مشخص می‌شود که تکنسین مجموعه رویال پینت، کولر را بررسی نماید و اعلام کند که کولر گازی به چه خدماتی نیاز دارد. به عنوان مثال گاهی اوقات مشکل یک کولر گازی تنها با تعویض شلنگ و تعویض فیلتر برطرف می‌شود ولی مشکل یک کولر دیگر خراب بودن کمپرسور است و باید کمپرسور آن تعمیر یا تعویض گردد.

در صورتی که می‌خواهید از هزینه تعمیر کولر گازی شمال تهران یا هزینه سرویس اسپیلت در شمال تهران اطلاع پیدا کنید با کارشناسان شرکت رویال پینت تماس بگیرید.

تماس با کارشناسان
02188943564
سرویس و تعمیر اسپلیت در شمال تهران
مراحل ثبت سفارش تعمیر و سرویس اسپیت

01
برقراری تماس تلفنی با کارشناسان شرکت
02
راه دیگر برای ثبت سفارش سرویس کولر گازی در شمال تهران، ارسال ایمیل به کارشناسان مجموعه است.
03
سومین راه برای ثبت سفارش تعمیرات کولر گازی در شمال تهران این است که افراد وارد بخش "تماس با ما" سایت شوند و فرم تعبیه شده در آن را پر کنند و برای کارشناسان شرکت رویال پینت بفرستند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در شمال تهران شامل چه خدماتی می شود؟

بسیاری از دارندگان اسپیلت و کولر گازی به صورت سالیانه دستگاه خود را سرویس نمی‌کنند زیرا این تصور را دارند که سرویس کردن فقط مختص کولر آبی است و کولرهای گازی به سرویس نیازی ندارند. در صورتی که باید گفت چنین تفکری کاملا اشتباه است و سرویس نکردن کولرهای گازی باعث آب‌‌ریزی کولر، ایجاد بوی نامطبوع، افزایش مصرف برق و کاهش سرمای تولیدی کولر می‌شود.

علاوه‌بر موارد و مشکلات بیان شده، سرویس نکردن کولر گازی باعث خراب شدن قطعات کولر گازی می‌شود و قیمت تعمیر اسپلیت و تعویض هر کدام از قطعات بسیار بالا است. در نتیجه برای پیشگیری از پرداخت هزینه‌های سنگین تعمیرکولر گازی، بهتر است که کولر گازی هر سال سرویس شود. معمولا سرویس کاران هنگام سرویس اسپیلت و تعمیر کولر اسپیلت در شمال تهران، خدمات زیر را انجام می‌دهند:

  1. شستن کندانسور کولر
  2. شستن و تمیز کردن پنل داخلی و خارجی کولر گازی
  3. چک کردن یونیت داخلی و اتصالات دیواری پنل
  4. چک کردن لوله‌های مجرای هوا
  5. تنظیم کردن ارتفاع و شیب شلنگ کولر گازی
  6. چک کردن فشار هوای ورودی کندانسور
  7. چک کردن سالم بودن شلنگ و تخلیه کردن شلنگ در صورت گرفتگی
  8. چک کردن تراز بودن کندانسور برای پیشگیری از صدا دادن یا لرزیدن کولر
  9. چک کردن سالم بودن ترموستات کولر گازی و عوض کردن آن در صورت خراب بودن
  10. عوض کردن فیلتر درایر
  11. عوض کردن روغن کمپرسور
  12. چک کردن میزان سرمای تولیدی کولر

ثبت سفارش

کدام برند کولر گازی و اسپلیت در رویال پینت تعمیر و سرویس می شود؟

در شرکت رویال پینت کولر گازی و اسپیلت تمامی برندهای ایرانی و خارجی ، تعمیر یا سرویس می‌شود. چون کسانی که به عنوان سرویس کار و تعمیرکار در این مجموعه مشغول به کار هستند، دانش و مهارت کافی در زمینه عملکرد تمامی مدل‌ها و برندهای کولر گازی دارند. در نتیجه می‌توانند تمام برندهای کولر گازی را سرویس و تعمیر نمایند.

از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی رویال پینت در مناطق زیر نیز می توانید استفاده کنید:

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی در رویال پینت

  1. در شرکت رویال پینت، دسترسی به خدمات تعمیر کولر گازی در شمال تهران بسیار راحت بوده و افراد با گرفتن شماره تلفن‌های شرکت یا مراجعه به سایت، می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.
  2. در شرکت رویال پینت هزینه تعمیر کولر گازی شمال تهران به صورت منصفانه تعیین می‌شود و شرکت هزینه گزاف و غیر معقولی را از مشتریان خود دریافت نمی‌کند.
  3. در مواقعی که کولر به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، تعمیرکاران مجموعه از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات یدکی برای تعمیر کولر گازی استفاده می‌کنند.
  4. سرویس کار و تعمیرکارانی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، از دانش و تخصص لازم برخوردارند و فرایند سرویس یا تعمیر کولر گازی را به بهترین نحو‌ ممکن انجام می‌دهند.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش