تعمیر و سرویس کولر گازی در شرق تهران

تعمیر و سرویس اسپلیت در شرق تهران

سرویس و تعمیر کولر گازی یا تعمیر اسپلیت یکی از مهم‌ترین اقداماتی است افراد با شروع فصل گرما باید انجام دهند زیرا کولر گازی اگر سرویس نشود، میزان خنک کنندگی آن کم می‌شود و برق بیشتری مصرف می‌کند. البته نا‌گفته نماند که اگر سرویس اسپیلت، توسط یک فرد نابلد صورت بگیرد، دچار مشکلاتی مانند سوختن کمپرسور، آب‌ریزی و… می‌شود.

در نتیجه اگر از کولر گازی یا همان اسپیلت استفاده می‌کنید و به خدماتی همچون سرویس یا کولر گازی نیاز دارید، این امور را به هر کسی نسپارید و‌‌ حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید. شرکت رویال پینت‌‌‌، با بیش از یک دهه سابقه در زمینه خدمات ساختمانی، خدماتی مانند تعمیر و سرویس کولر گازی در شرق تهران و سایر مناطق پایتخت را انجام می‌دهد.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر گازی و اسپلیت در شرق تهران با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر گازی شرق تهران به نوع کولر‌ و تعداد خدماتی که برای کولر انجام می‌شود‌، بستگی دارد. مثلا ممکن است که برای یک کارفرما فقط اقدامات جزئی مانند شستن پنل، شستن کندانسور، بررسی یونیت، تعویض شلنگ و… ارائه شود ولی قطعات اصلی کولر یک کارفرما دیگر دچار نقص باشد و لازم است که این قطعات، تعمیر یا تعویض شوند.

با این تفاسیر برای هزینه تعمیر یا هزینه سرویس اسپلیت در شرق تهران نمی‌توان یک هزینه مشخص اعلام نمود و هزینه نهایی پس از بازدید سرویس کار و تشخیص او مشخص می‌شود. چنانچه در نظر دارید که از قیمت تعمیر کولر گازی اسپیلت به صورت حدودی اطلاع پیدا کنید، حتما به سایت رویال پینت سر بزنید زیرا جزئیات هزینه‌های مربوط به سرویس یا تعمیر کولر گازی داخل یک جدول درج شده است.

تماس با کارشناسان
02188943564
تعمیر و سرویس اسپلیت در شرق تهران
نحوه ثبت سفارش برای تعمیر اسپلیت در رویال پینت

01
اولین راه برای ثبت کردن سفارش تعمیر کولر اسپیلت در شرق تهران‌ برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه است.
02
راه دیگری که برای ثبت سفارش خدمات تعمیر کولر گازی در شرق تهران وجود دارد، ارسال ایمیل به کارشناسان شرکت رویال پینت است.
03
از دیگر روش‌هایی که کارفرمایان می‌توانند سفارش سرویس کولر گازی در شرق تهران خود را به ثبت برسانند این است که به قسمت “تماس با ما” سایت شرکت مراجعه نمایند و فرمی که در این بخش وجود دارد را پر کنند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی در شرق تهران شامل چه خدماتی می شود؟

برخی از افراد بر این باورند که فقط کولر آبی به سرویس کردن سالانه نیاز دارد، به همین دلیل کولر گازی‌ منزل یا محل کار خود را به صورت سالانه سرویس نمی‌کنند و این مسئله موجب ایجاد  بوی نامطبوع کولر، کاهش خنک کردن آن، پرتاب دوده، سوختن کمپرسور و… می‌شود.

پس اگر از کولر گازی برای سرد کردن منزل یا محل کار خود استفاده می‌کنید، پیش از گرم شدن هوا از یک سرویس کار حرفه‌ای بخواهید کولر شما را بررسی کند و خدمات مربوط به سرویس کولر گازی را روی آن اجرا نماید. چون هزینه‌های تعمیر کولرگازی معمولا بالا ایت و سرویس کردن‌ سالیانه کولر گازی توسط یک فرد ماهر، از خراب شدن کولر و  پرداخت هزینه‌های سرسام‌آور هم پیشگیری می‌کند.

بدون شک تا کنون که درباره ضرورت سرویس کولر گازی صحبت کردیم، این سوال در ذهن شما شکل گرفته که هنگام سرویس کردن کولر گازی چه کارهایی انجام می‌شود؟ معمولا برای سرویس کولر گازی، خدمات زیر ارائه می‌گردد:

  1. شستن و تمیز کردن پنل داخلی و خارجی کولر گازی
  2. چک کردن یونیت داخلی و اتصالات دیواری پنل
  3. چک کردن لوله‌های مجرای هوا
  4. شستن کندانسور کولر
  5. چک کردن سالم بودن شلنگ و تخلیه کردن شلنگ در صورت گرفتگی
  6. تنظیم کردن ارتفاع و شیب شلنگ کولر گازی
  7. چک کردن فشار هوای ورودی کندانسور
  8. چک کردن تراز بودن کندانسور برای پیشگیری از صدا دادن یا لرزیدن کولر
  9. چک کردن سالم بودن ترموستات کولر گازی و عوض کردن آن در صورت خراب بودن
  10. چک کردن میزان سرمای تولیدی کولر
  11. عوض کردن فیلتر درایر
  12. عوض کردن روغن کمپرسور

ثبت سفارش

کدام برند کولر گازی و اسپلیت در رویال پینت تعمیر و سرویس می شود

تمام افرادى که در شرکت رویال پینت به عنوان تعمیرکار و سرویس کار کولر گازی فعالیت دارند، از دانش و تخصص کافی برخوردار هستند. به همین منظور این افراد با عملکرد کولر گازی تمامی برندهای ایرانی و خارجی آشنایی دارند. در نتیجه باید گفت که در شرکت رویال پینت کولر گازی و اسپیلت تمامی برندها تعمیر و سرویس می‌شود.

از خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی رویال پینت در مناطق زیر نیز می توانید استفاده کنید:

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی در رویال پینت

  • در شرکت رویال پینت ثبت سفارش تعمیر اسپلیت و سرویس اسپلیت به صورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری و معطل شدن در ترافیک نیست.
  • شرکت رویال پینت بابت سرویس و تعمیرات کولر گازی در شرق تهران هزینه اضافی از کارفرما دریافت نمی‌کند و کلیه هزینه‌ها بر اساس نرخ تصویب شده در اتحادیه است.
  • تکنسین‌های این مجموعه به کار خود کاملا مسلط هستند و دانش لازم را برای تعمیر یا سرویس کولر گازی دارند. در نتیجه کارفرمایان بابت نتیجه و کیفیت کار هیچ نگرانی نخواهند داشت.
  • در صورتی که کولر گازی به تعویض قطعه نیاز داشته باشد، تعمیرکاران مجموعه رویال پینت از بهترین و باکیفیت‌تربن قطعات یدکی برای تعمیر استفاده می‌نمایند.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش