تعمیر و سرویس کولر آبی در گوهردشت کرج

تعمیر و سرویس انواع کولر آبی در گوهر دشت

تعمیر و سرویس کولر آبی در گوهردشت را با خیال آسوده به شرکت رویال پینت بسپارید زیرا این مجموعه بیش از ۱۰ سال است که در زمینه خدمات ساختمانی فعالیت دارد. همچنین لازم به ذکر است که کلیه افرادی که به عنوان سرویس کار کولر ابی در این مجموعه مشغول به کار هستند، از دانش و تجربه کافی برخوردار هستند و تمام مراحل نصب و سرویس کولر آبی را طبق اصول انجام می‌دهند.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر آبی در گوهردشت با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر آبی در گوهردشت دارای نرخ مشخص و از پیش تعیین شده‌ای نیست زیرا اجرت تعمیر کولر ابی به تعداد خدمات ارائه شده بستگی دارد. مثلا سرویس کار کولر آبی پس از بازدید و بررسی یک‌ کولر تشخیص می‌دهد که موتور کولر مشکل اساسی دارد و باید تعمیر یا تعویض گردد اما یک کولر دیگر فقط مشکل پارگی تسمه دارد و باید یک تسمه جدید برای آن نصب شود.

در صورتی که متقاضی تعمیرات کولر آبی در گوهردشت یا نصب و سرویس کولر آبی هستید و می‌خواهید از هزینه سرویس کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی در گوهردشت اطلاع پیدا کنید، با کارشناسان مجموعه رویال پینت تماس بگیرید یا به سایت شرکت مراجعه نمایید. چون در سایت شرکت رویال پینت، جزئیات اجرت تعمیر کولر آبی و هزینه سرویس کولر آبی داخل یک جدول درج شده است.

تماس با کارشناسان
02188943564
تعمیر و سرویس انواع کولر آبی در گوهر دشت
نحوه ثبت سفارش برای تعمیر کولر آبی در رویال پینت

01
در روش اول فقط کافی است که افراد تلفن خود را بردارند و با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرند تا سفارش آن‌ها ثبت گردد.
02
روش دیگری که افراد از طریق آن می‌توانند، سفارش تعمیر، سرویس و نصب کولر ابی را در شرکت رویال پینت ثبت کنند، فرستادن ایمیل به کارشناسان شرکت است.
03
راه دیگری که از طریق آن کارفرمایان می‌توانند سفارش را به ثبت برسانند، مراجعه به قسمت “تماس با ما” شرکت و پر کردن فرم تعبیه شده در این قسمت است. معمولا کارشناسان شرکت بعد از دریافت فرم، در اولین فرصت ممکن با فرد تماس می‌گیرند و سفارش او را ثبت می‌کنند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در گوهردشت شامل چه خدماتی می شود؟

نصب، سرویس و تعمیر کولر ابی حتما باید توسط یک سرویس کار کولر ابی که در زمینه تعمیر و سرویس کولر ابی، تجربه و مهارت دارد، انجام شود. چون انجام فرآیند سرویس و تعمیر کولر توسط یک غیر متخصص، خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد. معمولا یک سرویس کار حرفه‌ای خدمات زیر را برای سرویس و‌تعمیر کولر انجام می‌دهد:

بررسی سیستم برق کشی کولر

همانطور که همه ما می‌دانیم کولر یک‌ وسیله برقی است و نقص در سیستم برق کشی آن مانع عملکرد درست کولر می‌شود. پس اولین اقدامی که سرویس کار باید انجام دهد، بررسی سیستم برق کشی کولر است.

 بررسی پیچ و اتصالات کولر

نقص در پیچ‌ها و اتصالات کولر از دیگر مواردی بوده که باعث خوب کار نکردن کولر می‌شود. در نتیجه سرویس کار هنگام تعمیر یا سرویس کولر، تمام پیچ‌ها و اتصالات کولر را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

عوض کردن پوشال‌ها و شستن داخل کولر

پوشال‌های کولر ابی اگر گرد و غبار باشند، کولر به خوبی سرد نمی‌کند. به همین منظور، سرویس کار هنگام سرویس یا تعمیر کولر، وضعیت پوشال‌ها را بررسی می‌کند و در صورتی که پر از گرد و غبار باشند، آن‌ها را عوض می‌کنند و داخل کولر را می‌شویند.

روغن‌کاری یاتاقان‌ها و قطعات مکانیکی کولر

یاتاقان‌ها و قطعات مکانیکی کولر که هنگام کار کردن کولر، در حال چرخیدن هستند باید چرب باشند و‌ خشک بودن آن‌ها مانع چرخش این قطعات می‌شود. در همین راستا، روغن‌کاری یاتاقان‌ها و قطعات مکانیکی کولر از جمله مراحل مهم سرویس کولر به شمار می‌رود.

تنظیم کردن تسمه کولر

تسمه کولر اگر تنظیم نباشد، موتور کولر آسیب می‌بیند پس تنظیم کردن تسمه کولر یکی از خدمات اصلی سرویس کولر آبی است.

بررسی سلامت تمام قطعات داخلی کولر ابی

پمپ، شناور، موتور، پروانه و… جزو قطعات داخلی کولر محسوب می‌شوند، اگر هر کدام از این قطعات نقص داشته باشند، عملکرد سایر قطعات هم مشکل‌دار می‌شود. پس لازم است که سرویس کار کولر ابی سلامت تمام قطعات را بررسی نماید و قطعات معیوب را تعویض یا تعمیر نماید.

مشاوره رایگان بگیر

 

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

1. در شرکت رویال پینت هزینه سرویس کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی  در گوهردشت کاملا منصفانه بوده و از مشتریان هزینه غیر معقولی دریافت نمی‌گردد.

  1. تمام اعضای مجموعه رویال وینت به کار خود تسلط کافی دارند و حتی با یک بررسی جزئی می‌توانند ایرادات کولر ابی را تشخیص دهند.
  2. سرویس کاران رویال پینت برای تعمیر، سرویس و نصب کولر ابی از بهترین و باکیفیت‌ترین قطعات استفاده می‌کنند.
  3. در این شرکت ثبت سفارش نصب و سرویس کولر آبی به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و مشتریان لازم نیست زمان زیادی را صرف رفت و آمد کنند. بلکه سفارش نصب، تعمیر و سرویس کولر ابی از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا مراجعه به سایت ثبت می‌گردد.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

ثبت سفارش

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش