تعمیر و سرویس کولر آبی در کرج

سرویس کولر آبی در کرج

سرویس کولر ابی برای تابستان یکی از اقدامات مهمی است که پیش از گرم شدن هوا باید انجام شود. چون کولر آبی اگر به صورت اصولی سرویس نشود، در طول فصل تابستان که هوا گرم است، به درستی کار نمی‌کند یا حتی ممکن است که بسوزد. در نتیجه تعمیر و سرویس کولر ابی را حتما به یک فرد ماهر و با تجربه بسپارید.

شرکت رویال پینت با بیش از ده سال سابقه در زمینه ارائه خدمات ساختمانی، یک مجموعه قابل اطمینان برای نصب و سرویس کولر آبی است. پس اگر در شهرهای کرج یا تهران سکونت دارید و به دنبال تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در کرج و تهران هستید، می‌توانید از شرکت رویال پینت کمک بگیرید.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در کرج با رویال پینت

هزینه سرویس کولر آبی و تعمیرات کولر آبی در کرج به نوع و تعداد خدمات ارائه شده بستگی دارد. مثلا شاید مشکل یک کولر ابی از موتور و تسمه آن باشد و سرویس کار کولر ابی باید این دو قطعه را تعمیر یا تعویض نماید ولی مشکل یک کولر دیگر، فقط پارگی تسمه باشد. در نتیجه برای هزینه تعمیر کولر آبی  در کرج نمی‌توان یک قیمت واحد و از پیش تعیین شده مشخص کرد.

چنانچه قصد بهره‌مندی از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در کرج و تهران را دارید و لازم است که از اجرت تعمیر کولر آبی و هزینه سرویس کولر آبی اطلاع پیدا کنید، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید یا به سایت شرکت مراجعه نمایید زیرا جزئیات هزینه سرویس کولر آبی داخل یک جدول درج شده است.

تماس با کارشناسان
02188943564
مراحل ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر در کرج

01
برقراری تماس تلفنی و ارتباط مستقیم با کارشناسان مجموعه رویال پینت
02
مراجعه به قسمت “تماس با ما” سایت شرکت رویال پینت، پر کردن فرم مربوطه و ارسال آن برای کارشناسان شرکت
03
ارسال ایمیل برای کارشناسان شرکت رویال پینت

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در کرج شامل چه خدماتی می شود؟

تعمیر، نصب و سرویس کولر آبی از جمله کارهای تخصصی است که فقط باید توسط یک فرد حرفه‌ای و ماهر انجام شود. در واقع اگر این اقدامات توسط یک شخص نابلد انجام شود، خسارت‌های جبران‌نشدنی همچون آتش سوزی، برق گرفتگی، سوختن کولر و… رخ خواهد داد. در همین راستا، تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در کرج هنگام تعمیر و سرویس کولر آبی خدمات زیر را ارائه می‌کند:

چک کردن برق و اتصالات  کولر ابی

اگر سیستم برق کشی کولر یا پیچ‌ها و اتصالات کولر ایراد داشته باشد، بقیه قطعات کولر نیز عملکرد درستی نخواهد داشت. در نتیجه سرویس کار کولر ابی ابتدا تمام اتصالات و سیستم برق کشی کولر را  بررسی می‌کند و اگر مشکلی داشته باشند، آن را برطرف می‌کند.

شستشوی بخش داخلی کولر ابی

در طول فصل پاییز و زمستان که از کولر استفاده نمی‌شود، گرد و غبار به داخل آن نفوذ می‌نماید و رسوب در آن ایجاد می‌گردد زیرا آب داخل کولر راکد است. بدون شک گرد و غبار و رسوبات، باعث می‌شوند که کولر به درستی کار نکند. به همین دلیل شستن و تمیز کردن داخل کولر یکی از خدمات اصلی سرویس کولر آبی برای تابستان است.

عوض کردن پوشال‌ها

پوشال‌های کولر آبی باید سالی یکبار یا هر دو سال عوض شوند تا کولر بهتر کار کند پس می‌توان گفت تعویض پوشال‌ها از دیگر خدمات شرکت رویال پینت هنگام سرویس کولر آبی،به شمار می‌رود.

 روغن‌کاری یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها

یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها اگر خشک باشند به خوبی نمی‌چرخند، به همین دلیل سرویس کار کولر آبی آن‌ها را روغن‌کاری می‌نماید.

چک کردن سلامت تسمه کولر

اگر تسمه کولر سفت یا شل باشد، موتور کولر نیز به مشکل می‌خورد. به همین منظور سرویس کار کولر ابی سفت یا شل تسمه را چک می‌کند.

بررسی سالم یا خراب بودن تمام قطعات داخلی کولر

یکی دیگر از خدماتی که هنگام تعمیر یا سرویس کردن کولر ابی انجام می‌شود، بررسی سالم یا خراب بودن تک تک قطعات داخلی کولر است. چون اگر حتی یک قطعه خراب باشد، عملکرد ما بقی قطعات را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

ثبت سفارش

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  1. در شرکت رویال پینت برای دسترسی به خدمات نصب و سرویس کولر لازم به مراجعه حضوری نیست و تنها با یک تماس یا ارسال ایمیل، می‌توان به سرویس کار کولر ابی دسترسی داشت.
  2. هزینه تعمیر کولر آبی در کرج کاملا منصفانه است و شرکت رویال پینت بابت نصب و سرویس کولر ابی، هزینه‌های گزاف و غیر معقولی را از مشتریان خود دریافت نمی‌کند.
  3. کلیه کسانی که به عنوان نصاب و تعمیرکار در این مجموعه فعالیت دارند، در زمینه نصب و سرویس کولر ابی، از دانش و تخصص لازم برخوردار هستند.
  4. متخصصین این مجموعه هنگام تعمیر و سرویس کولر از بهترین قطعات و لوازم یدکی استفاده می‌کنند تا کولر پس از تعمیر یا سرویس عملکرد خوبی داشته باشد.
  5. این شرکت بیش از ده سال سابقه در زمینه ارائه خدمات ساختمانی فعالیت دارد و سرویس کاران آن نیز تجربه بالایی در زمینه نصب، سرویس و تعمیر کولر ابی دارند. در نتیجه با یک بررسی مختصر می‌توانند، عیب کولر را متوجه شوند و آن را برطرف نمایند.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش