تعمیر و سرویس کولر آبی در غرب تهران

سرویس کولر آبی در غرب تهران

نصب و سرویس کولر آبی را به افرادی که در زمینه تعمیرات کولر آبی تخصص ندارند، نسپارید زیرا اگر سرویس کار کولر آبی در کار خود مهارت نداشته باشد، کولر به خوبی کار نمی‌کند و حتی ممکن است که پس از مدتی دیگر روشن نشود. در نتیجه اگر قصد سرویس کولر آبی برای تابستان را دارید حتما به یک سرویس کار کولر ابی حرفه‌ای مراجعه نمایید. شرکت رویال پینت با بیش از ده سال تجربه در حوزه خدمات ساختمانی یک مرکز تخصصی برای تعمیر و سرویس کولر آبی در غرب تهران و سایر مناطق پایتخت است.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در غرب تهران با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر آبی  در غرب تهران بر اساس خدماتی که به کارفرما ارائه می‌شود، متغیر است. به عنوان مثال برای یک کارفرما خدماتی نظیر تعویض پوشال، روغن‌کاری، شستشو و… ارائه می‌گردد ولی برای یک کارفرمای دیگر قطعات داخلی کولر تعمیر یا تعویض می‌شوند. به همین منظور برای هزینه سرویس کولر آبی نمی‌توان یک مقدار مشخص اعلام کرد.

چنانچه به خدماتی مانند نصب و سرویس کولر آبی نیاز دارید و می‌خواهید از هزینه سرویس کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی  در غرب تهران اطلاع پیدا کنید با کارشناسان رویال پینت تماس بگیرید یا به سایت شرکت مراجعه نمایید زیرا در سایت شرکت جزئیات اجرت تعمیر کولر آبی درج شده است.

تماس با کارشناسان
02188943564
سرویس کولر آبی در غرب تهران
نحوه ثبت سفارش در رویال پینت برای تعمیر کولر آبی

01
اولین روش ثبت کردن سفارش تعمیرات کولر آبی در غرب تهران برقراری تماس تلفنی با کارشناسان مجموعه رویال پینت است.
02
روش دیگر برای ثبت سفارش سرویس کولر آبی برای تابستان و نصب کولر ابی در غرب تهران، فرستادن ایمیل برای کارشناسان شرکت رویال پینت است.
03
در سایت شرکت رویال پینت بخشی تحت عنوان 'تماس با ما' وجود دارد که افراد برای ثبت سفارش تعمیرات کولر آبی در غرب تهران باید به آن مراجعه نمایند و فرمی که در آن قسمت تعبیه شده را پر کنند و برای کارشناسان مجموعه ارسال کنند. کارشناسان بعد از دریافت کردن فرم، در اولین فرصت ممکن با افراد تماس می‌گیرند و سفارش او را ثبت می‌کنند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در غرب تهران شامل چه خدماتی می شود؟

نصب و سرویس کولر آبی یک فرایند کاملا تخصصی است و اگر این کار را یک فرد غیر ماهر انجام دهد، باعث ایجاد خسارت‌های جانی و مالی جبران‌ناپذیر مثل برق گرفتگی، آتش سوزی و سوختن کولر می‌شود. به همین منظور سرویس کار کولر ابی هنگام نصب و سرویس کولر آبی، خدمات زیر را ارائه می‌کند:

 چک کردن برق کولر

از آنجایی که کولر آبی یک وسیله برقی است، اگر در سیستم برق کشی آن ایرادی وجود داشته باشد، به درستی کار نمی‌کند. پس اولین اقدامی که سرویس کار کولر انجام می‌دهد، چک کردن سیستم برق کشی کولر است.

بررسی اتصالات کولر

معمولا اگر اتصالات کولر مشکل داشته باشند، کولر صدا می‌دهد و سایر قطعات آن به مشکل می‌خورند. به همین منظور، سرویس کار تمام اتصالات و پیچ‌ها را با دقت بررسی می‌کند.

عوض کردن پوشال‌ها

تمیز و نو بودن پوشال‌های کولر ابی موجب عملکرد بهتر آن می‌شود، در همین راستا بهتر است که پوشال‌ها هر سال یا هر دو سال یک بار تعویض شوند. در نتیجه سرویس‌کار هنگام سرویس کردن کولر، پوشال‌های آن را تعویض می‌کند.

شستشوی داخل کولر

رسوباتی که در طول فصل پاییز و زمستان در کولر ایجاد می‌شود و گرد و غباری که به داخل آن نفوذ می‌کند، موجب اختلال  در عملکرد کولر ابی می‌شود. در نتیجه سرویس کار کولر ابی، تمام رسوبات داخل کولر را از بین می‌برد و داخل کولر را می‌شوید.

روغن‌کاری قطعات مکانیکی کولر

دینام، یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها از جزو قطعات مکانیکی کولر به شمار می‌روند. این قطعات برای چرخش بهتر باید چرب باشد و به روغن‌کاری نیاز دارند.

تنظیم کردن تسمه کولر

تنظیم نبودن تسمه کولر منجر به آسیب دیدن موتور کولر می‌شود پس یکی از خدمات اصلی سرویس کولر آبی تنظیم کردن تسمه کولر است.

چک کردن سلامت تمام قطعات داخلی کولر ابی

پمپ، شناور، موتور، پروانه و… از جمله قطعات داخلی کولر به شمار می‌روند، اگر هر یک از این قطعات دچار مشکل شوند عملکرد سایر قطعات نیز با مشکل روبرو خواهد شد. در نتیجه سرویس کار کولر ابی سلامت تمام قطعات را چک می‌نماید تا اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیر دارد، آن را تعمیر کند یا چنانچه که قابل تعمیر نیست، آن را با یک قطعه جدید تعویض می‌کند.

ثبت سفارش

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  1. با مراجعه به رویال پینت ساکنین غرب تهران و سایر مناطق حومه در کمترین زمان ممکن می‌توانند به سرویس کار کولر ابی دسترسی داشته باشند. چون ثبت سفارش در رویال پینت به صورت غیرحضوری و از طریق تلفن، ارسال ایمیل و مراجعه به سایت صورت می‌گیرد.
  2. تمام افرادی که در این مجموعه به عنوان سرویس کار و نصاب مشغول به کار هستند، از دانش و تجربه لازم در زمینه نصب و سرویس کولر آبی برخوردارند. در نتیجه به راحتی می‌توانند عیب و ایرادات کولر را به سرعت شناسایی کنند و آن را به راحتی برطرف نمایند.
  3. اجرت تعمیر کولر آبی و هزینه سرویس کولر آبی در در رویال پینت کاملا منصفانه است و این شرکت بابت نصب و سرویس کولر آبی هزینه‌های گزاف از کارفرما دریافت نمی‌کند.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش