تعمیر و سرویس کولر آبی در شمال تهران

سرویس کولر آبی در کرج

تعمیر و سرویس کولر آبی در شمال تهران را فقط به دست یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در شمال تهران بسپارید زیرا اگر نصب و سرویس کولر آبی را یک فرد غیر حرفه‌ای انجام دهد، کولر به خوبی سرد نمی‌کند و عمر کوتاهی خواهد داشت و از کار می‌افتد. مجموعه رویال پینت با بیش از سال سابقه در حوزه خدمات ساختمانی یکی از مراکز تخصصی نصب و سرویس کولر آبی است که با خیال آسوده می‌توانید، سرویس کولر آبی برای تابستان را به آن سفارش دهید.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در شمال تهران با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر آبی  در شمال تهران معمولا به خدماتی که برای کولر ارائه می‌شود، بستگی دارد. مثلا ممکن است که یک کولر با اقدامات ساده‌ای همچون تعویض پوشال، روغن‌کاری، شستشو و… سرویس و راه اندازی شود اما یک‌ کولر دیگر مشکلاتی مانند پارگی تسمه، خراب بودن پمپ یا شناور و خراب بودن سایر قطعات داشته باشد. در نتیجه اجرت تعمیر کولر آبی می‌تواند متفاوت باشد.

در صورتی که قصد سفارش نصب و سرویس کولر آبی را دارید و می‌خواهید هزینه سرویس کولر آبی بدانید با کارشناسان مجموعه رویال پینت تماس بگیرید یا به جدولی که جزئیات اجرت تعمیر کولر آبی و نصب کولر ابی در شمال تهران در آن درج شده مراجعه نمایید.

تماس با کارشناسان
02188943564
مراحل ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر در شمال تهران

01
اولین راه برای ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر آبی در شمال تهران، تماس گرفتن با تلفن‌های شرکت و برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه رویال پینت است.
02
یکی دیگر از راه‌هایی که افراد از طریق آن می‌توانند سفارش تعمیرات کولر آبی در شمال تهران به ثبت برسانند و از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند، ارسال ایمیل به کارشناسان مجموعه رویال پینت است.
03
سومین راه برای ثبت سفارش نصب کولر ابی در شمال تهران مراجعه به قسمت تماس با ما سایت شرکت و پر کردن فرم مربوطه است. افراد باید اطلاعاتی مانند نام، شماره تلفن، نوع سفارش و… را در این فرم وارد کنند و آن را برای کارشناسان ارسال نمایند. کارشناسان مجموعه پس از دریافت فرم در اولین فرصت با آن‌ها تماس می‌گیرند و سفارش افراد را ثبت می‌کنند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در شمال تهران شامل چه خدماتی می شود؟

سرویس کار کولر ابی هنگام راه اندازی و سرویس کولر آبی برای تابستان اقدامات زیر را به صورت اصولی انجام می‌دهد زیرا اگر نصب و سرویس کولر ابی به درستی انجام نشود، مشکلات متعددی برای کولر رخ می‌دهد.

چک کردن سیستم برق و اتصالات کولر

سرویس کار کولر ابی ابتدا سیستم برق و اتصالات کولر را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد زیرا اگر برق کشی یا اتصالات کولر مشکل داشته باشند، سایر قطعات کولر نیز دچار مشکل می‌شوند.

تعویض کردن پوشال‌های کولر

تمیز و نو بودن پوشال‌های کولر، یکی از عواملی بوده که باعث سرد کردن بهتر کولر آبی می‌شود. در همین راستا یکی از اقداماتی که هنگام سرویس کولر آبی انجام می‌شود، تعویض پوشال‌ها است.

شستن و رسوب‌زدایی داخل کولر ابی

در طی فصل پاییز و زمستان که کولر بلا استفاده است، در قسمت کف کولر و اطراف برخی قطعات آن رسوب ایجاد می‌شود و‌ گرد و غبار نیز به داخل کولر نفوذ می‌کند. وجود گرد و غبار و رسوب مانع درست کار کردن کولر خواهد شد. به همین دلیل سرویس کار کولر ابی داخل کولر را به خوبی تمیز می‌کند.

روغن کاری یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها

یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها اگر خشک باشند نمی‌توانند به خوبی حرکت کنند پس یکی از خدمات ارائه شده در سرویس کولر آبی، روغن‌کاری قطعات مکانیکی کولر است.

چک کردن سلامت قطعات داخلی کولر

معمولا عملکرد هر کدام از قطعات داخل کولر روی عملکرد سایر قطعات نیز تاثیر می‌گذارد. پس لازم است که سرویس‌کار از سلامت تمام قطعات مطمئن شود و اگر قطعه‌ای ایرادی قابل حل شدن دارد، آن را برطرف کند؛ در غیر اینصورت آن را با یک قطعه سالم تعویض نماید.

ثبت سفارش

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  1. ثبت سفارش در رویال پینت در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود و افراد برای دریافت خدمات مربوط به لازم نیست حضوری به شرکت مراجعه نمایند. بلکه از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت می‌توانند سفارش خود را ثبت کنند.
  2. هزینه سرویس کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی در شمال تهران در شرکت رویال پینت کاملا منصفانه بوده و قیمت‌گذاری تمام خدمات و تجهیزات طبق مصوبه اتحادیه مربوطه صورت گرفته است.
  3. کلیه افرادی که به عنوان سرویس‌کار و نصاب کولر آبی در این شرکت خدمات ارائه می‌دهند، به کار خود تسلط دارند‌ و از تخصص و مهارت لازم برخوردار هستند. در واقع باید گفت که تمام مراحل نصب و سرویس کولر آبی را یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در شمال تهران انجام می‌دهد.
  4. در این شرکت برای خدمات مربوط به نصب و سرویس کولر آبی و تعمیرات کولر آبی در شمال تهران از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده می‌کند.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش