تعمیر و سرویس کولر آبی در شرق تهران

سرویس کولر آبی در شمال تهران

سرویس کولر آبی برای تابستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که با گرم شدن هوا باید انجام شود. البته ناگفته نماند که چنانچه نصب و سرویس کولر آبی به درستی صورت نگیرد، کولر در طول تابستان خوب سرد نمی‌کند و حتی احتمال سوختن آن وجود دارد. در همین راستا اگر قصد نصب و سرویس کولر آبی منزل با محل کار خود را دارید، این کار را حتما به یک سرویس کار کولر آبی ماهر بسپارید.

شرکت رویال پینت با بیش از ده سال سابقه در حوزه خدمات ساختمانی یکی از مجموعه‌های معتبر و کاربلدی است که با خیال آسوده می‌توانید تعمیر و سرویس کولر آبی در شرق تهران و سایر مناطق را به آن بسپارید.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در شرق تهران با رویال پینت

اجرت تعمیر کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی  در شرق تهران مقدار مشخصی ندارد چون خدماتی که برای کارفرمایان هنگام نصب و سرویس کولر آبی ارائه می‌شود، متفاوت است. مثلا سرویس کار کولر آبی هنگام بررسی یک کولر، متوجه می‌شود که دینام کولر خراب است و باید تعویض شود اما کولر دیگر فقط به اقداماتی مثل روغن‌کاری، شستشوی داخلی و… نیاز دارد. در نتیجه برای هزینه سرویس کولر آبی نمی‌توان یک مقدار مشخص اعلام کرد.

چنانچه متقاضی نصب کولر ابی در شرق تهران هستید تمایل دارید که از هزینه تعمیر کولر آبی  در شرق تهران اطلاع پیدا کنید با کارشناسان مجموعه رویال پینت تماس بگیرید  یا به جدولی که در سایت درج شده و ریز هزینه سرویس کولر آبی در آن وجود دارد، مراجعه نمایید.

تماس با کارشناسان
02188943564

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در شرق تهران شامل چه خدماتی می شود؟

کولر آبی برای آن که عملکرد درستی داشته باشد باید به صورت نصب و سرویس گردد. در همین راستا سرویس کار کولر ابی شرکت رویال پینت هنگام نصب و سرویس کولر آبی خدمات زیرا ارائه می‌کند:

بررسی برق و اتصالات کولر

در صورتی که سیستم برق کشی کولر یا پیچ‌ها و اتصالات آن مشکل داشته باشد، سایر قسمت‌های کولر هم به خوبی کار نمی‌کند. به همین دلیل سرویس کار کولر ابی ابتدا تمام اتصالات و سیستم برق کشی موارد را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

شستن و تمیز کردن داخل کولر

در فصل پاییز و زمستان که کولر بلا استفاده است، گرد و غبار به داخل آن نفوذ می‌کند و به دلیل راکد بودن آب رسوب در آن ایجاد می‌شود. از آنجایی که گرد و غبار و رسوبات مانع درست کار کردن کولر می‌شوند، شستن و تمیز کردن داخل کولر یکی دیگر از خدماتی است که هنگام سرویس کولر آبی برای تابستان ارائه می‌گردد.

تعویض پوشال‌ها

معمولا پوشال‌های کولر باید سالی یک بار یا هر دو سال تعویض شوند. در نتیجه یکی دیگر از خدمات شرکت رویال پینت هنگام سرویس کولر آبی، تعویض پوشال‌ها است.

روغن‌کاری یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها

یاتاقان‌ها و بلبرینگ‌ها برای چرخش بهتر باید چرب باشند، به همین دلیل سرویس کار کولر آبی آن‌ها را روغن‌کاری می‌کند تا خوب بچرخند.

بررسی سلامت تسمه کولر

اگر تسمه کولر دچار مشکل باشد، موتور کولر نیز دچار مشکل می‌شود. به همین منظور بررسی سلامت تسمه یکی از خدمات سرویس کولر به شمار می‌رود.

بررسی سلامت تمام قطعات داخلی و تعویض قطعات معیوب

اگر هر یک از قطعات داخلی کولر آبی مشکلی داشته باشند، سایر قطعات هم دچار مشکل می‌شوند. در نتیجه سرویس کار سلامت تک تک قطعات را چک می‌کند و اکر قطعه‌ای قابل تعمیر شدن باشد، آن را تعمیر می‌کند و چنانچه قابل تعمیر نباشد، آن را تعویض می‌نمابد.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  1. ثبت سفارش تعمیرات کولر آبی در شرق تهران به این شرکت بسیار آسان است و افراد از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت شرکت می‌توانند سفارش خود را به ثبت برسانند.
  2. تمام افرادی که به عنوان سرویس کار کولر آبی در این شرکت مشغول به کار هستند، از تخصص و مهارت لازم برخوردارهستند. در نتیجه نصب و سرویس کولر آبی را یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در شرق تهران به شکل اصولی و تخصصی انجام می‌دهد.
  3. هزینه تعمیر کولر آبی در شرق تهران و دیگر مناطق این شهر کاملا منصفانه است و‌ قیمت‌گذاری‌ها بر اساس مصوبات اتحادیه صورت می‌گیرد.
  4. سرویس کاران این مجموعه از بهترین و‌باکیفیت‌ترین قطعات برای نصب و سرویس کولر آبی استفاده می‌کنند. در نتیجه احتمال این که کولر در طول دوره مصرف با مشکل مواجه شود بسیار پایین است.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

ثبت سفارش

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش