تعمیر و سرویس کولر آبی در جنوب تهران

سرویس کولر آبی در جنوب تهران

تعمیر و سرویس کولر آبی در جنوب تهران را حتما به یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در جنوب تهران بسپارید زیرا اگر نصب و سرویس کولر آبی به صورت غیر تخصصی انجام شود کولر به خوبی کار نمی‌کند و احتمال سوختن کولر آن وجود دارد. در صورتی که قصد سرویس کولر آبی برای تابستان را دارید می‌توانید نصب و سرویس کولر آبی را به متخصصین شرکت رویال پینت سفارش دهید زیرا نصب و سرویس کولر آبی یکی از خدمات اصلی این شرکت به حساب می‌آید.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در جنوب تهران با رویال پینت

معمولا جزئیات اجرت تعمیر کولر آبی به همراه هزینه تعمیر کولر آبی در جنوب تهران و هزینه سرویس کولر آبی در سایت شرکت رویال پینت درج شده است و شما با بررسی این جدول می‌توانید هزینه سرویس کولر آبی را به طور حدودی بدست آورید. البته لازم به ذکر است که هزینه دقیق تعمیرات کولر آبی در جنوب تهران با رویال پینت زمانی مشخص می‌شود که تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در جنوب تهران کولر را بررسی کند و خدمات مورد نیاز کولر آبی را اعلام کند.

به عنوان مثال ممکن است یک کولر فقط به شستشو، روغن‌کاری‌ و‌ تعویض پوشال نیاز داشته باشد اما برای یک کولر دیگر خدمات بیشتری مثل تعویض قطعه ارائه گردد. در همین راستا برای اجرت تعمیر کولر آبی و هزینه تعمیر کولر آبی در جنوب تهران نمی‌توان یک هزینه مشخص و از پیش تعیین شده اعلام کرد.

تماس با کارشناسان
02188943564
مراحل ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر در جنوب تهران

01
اولین راه برای ثبت کردن سفارش تعمیرات کولر آبی در جنوب تهران تماس گرفتن با تلفن‌های شرکت و برقراری ارتباط با کارشناسان مجموعه است.
02
روش دوم برای ثبت سفارش سرویس کولر آبی برای تابستان ارسال ایمیل به کارشناسان شرکت رویال پینت است.
03
در سایت شرکت یک بخش به نام تماس با ما وجود دارد که در آن یک فرم تعبیه شده است. برای ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر آبی در جنوب تهران، افراد باید فرم را پر کنند و آن را برای کارشناسان ارسال نمایند تا کارشناسان شرکت در اولین فرصت با کارفرما تماس بگیرند و سفارش او را ثبت کنند.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در جنوب تهران شامل چه خدماتی می شود؟

نصب و سرویس کولر آبی اگر به صورت غیر اصولی انجام شود، کولر با مشکلات متعددی مثل ایجاد سر و صدا، بوی نامطبوع، از کار افتادن و… مواجه می‌شود. در همین راستا سرویس کار کولر ابی تمام اقداماتی که برای سرویس کولر آبی نیاز است را انجام می‌دهد، معمولا سرویس کولر آبی شامل موارد زیر می‌شود.

 بررسی برق و اتصالات کولر

وجود هر نوع اختلالی در سیستم برق کولر یا اتصالات آن باعث خوب کار نکردن‌ کولر می‌شود. به همین دلیل تعمیر ابتدا برق و اتصالات کولر را با دقت بررسی می‌کند.

تعویض پوشال‌ها

در صورتی که پوشال‌ها کثیف باشند به خوبی سرد نمی‌کنند. در نتیجه یکی از مهم‌ترین مراحل سرویس کولر آبی تعویض پوشال‌ها است

شستن بخش داخلی کولر

معمولا در طی فصل پاییز و زمستان که از کولر استفاده نمی‌شود، داخل کولر‌ رسوب ایجاد می‌گردد و پر از گرد و غبار خواهد شد. این رسوبات و گرد و غبار معمولا باعث اختلال در عملکرد کولر می‌شوند، پس شستن قسمت داخلی کولر نیز از مراحل سرویس کولر آبی به شمار می‌رود.

روغن‌کاری یاتاقان و بلبرینگ کولر

یاتاقان‌ و بلبرینگ از جمله قطعات مکانیکی کولر هستند که برای چرخش بهتر باید چرب باشند. به همین منظور سرویس کار کولر ابی این قطعات را روغن‌کاری می‌کند.

تنظیم تسمه کولر

تنظیم تسمه کولر از دیگر مراحل مهم سرویس کولر آبی به حساب می‌آید زیرا اگر تسمه تنظیم نباشد، موتور کولر آسیب می‌بیند.

بررسی قطعات داخلی کولر

از دیگر خدمات نصب و سرویس کولر آبی در شرکت رویال پینت، بررسی قطعات داخلی کولر است چون اگر هر کدام از قطعات کولر نقص یا ایرادی داشته باشند، عملکرد کولر مختل خواهد شد و حتی ممکن است که از کار بیفتد. پس سرویس کار کولر ابی سلامت تمام قطعات داخلی کولر مانند دینام، یاتاقان، تسمه و… را به دقت بررسی می‌کند و اگر مشکل آن با تعمیر رفع نشود، آن را تعویض می‌کند.

ثبت سفارش

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  • در شرکت رویال پینت دسترسی به تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در جنوب تهران بسیار ساده بوده و افراد از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت شرکت می‌توانند سفارش خود به ثبت برسانند.
  • متخصصین مجموعه به منظور ارتقا کیفیت کار از بهترین قطعات و‌ تجهیزات برای تعمیر یا سرویس کولر آبی استفاده می‌کنند.
  • کلیه مراحل نصب و سرویس کولر ابی در رویال پینت را افراد متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهند‌‌. در نتیجه اگر کولر عیب یا ایرادی داشته باشد، این افراد به راحتی آن را تشخیص می‌دهند‌‌ آن را برطرف می‌کنند.
  • هزینه سرویس کولر آبی در شرکت رویال پینت نرخ منصفانه‌ای دارد و بر اساس مصوبات اتحادیه موردنظر تعیین می‌گردد.

 

مشاوره رایگان بگیر

 

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش