تعمیر و سرویس کولر آبی در تهران پارس

سرویس کولر آبی در تهران پارس

تعمیر و سرویس کولر آبی در تهران پارس را باید به  یک سرویس کار کولر ابی حرفه‌ای سپرد زیرا در صورتی که نصب و سرویس کولر آبی توسط یک فرد نابلد و غیرحرفه‌ای انجام شود، کولر آبی عملکرد درستی نخواهد داشت و حتی ممکن است که پس از مدتی از کار بیفتد. چنانچه به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در تهران پارس هستید، می‌توانید از شرکت رویال پینت کمک بگیرید زیرا نصب و سرویس کولر آبی برای تابستان یکی از خدمات این شرکت بوده که توسط افراد متخصص انجام می‌شود.

ثبت سفارش

هزینه تعمیر و سرویس کولر ابی در تهران پارس با رویال پینت

هزینه تعمیر کولر آبی  در تهران پارس یا قیمت نصب کولر ابی در تهران پارس نرخ مشخصی ندارد زیرا خدمات مورد نیاز یک کولر با کولر دیگر یکسان نیست. مثلا ممکن است که سرویس کولر آبی برای تابستان یک کارفرما فقط به سرویس جزئی مثل روغن‌کاری، تعویض پوشال و… نیاز داشته باشد اما قطعات کولر یک کارفرمای دیگر باید تعویض شوند.

جهت اطلاع دقیق از هزینه سرویس کولر آبی با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید یا جدول مربوط به هزینه سرویس کولر آبی و اجرت تعمیر کولر آبی که در سایت درج شده را بررسی کنید.

تماس با کارشناسان
02188943564
سرویس کولر آبی در تهران پارس
مراحل ثبت سفارش تعمیر و سرویس کولر در تهران پارس

01
در این روش تنها کافی است که تلفن خود را بردارید با شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید و به طور مستقیم با کارشناسان شرکت صحبت کنید و سفارش خود را بیان نمایید.
02
ارسال ایمیل به کارشناسان رویال پینت راهکار دیگری بوده که از طریق آن می‌توانید سفارش نصب و سرویس کولر آبی خود را ثبت کنید و از خدمات نصب و سرویس کولر آبی شرکت بهره ببرید.
03
در این روش باید به سایت شرکت مراجعه کنید و سپس به قسمت تماس با ما بروید‌ و اطلاعات خواسته شده را در فرم مربوطه درج نمایید‌ ‌و‌ روی گزینه ارسال بزنید تا اطلاعات شما برای کارشناسان رویال پینت ارسال گردد. کارشناسان شرکت پس از دریافت فرم در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و شما در طی این تماس درخواست خود را بیان می‌نمایید.

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564

خدمات سرویس و تعمیر کولر در تهران پارس شامل چه خدماتی می شود؟

نصب و سرویس کولر آبی اگر به صورت اصولی و استاندارد انجام شود، کولر بهتر سرد می‌کند و در طول فصل تابستان برای آن مشکلی پیش نمی‌آید. به همین منظور شرکت رویال پینت برای تعمیر و سرویس کولر آبی در تهران پارس و سایر مناطق، مطابق با نیاز کولر آبی هر اقدامی که لازم باشد را انجام می‌دهند. به طور کلی باید گفت که خدمات سرویس و تعمیر کولر در تهران پارس شامل موارد زیر می‌شود:

بررسی پیچ‌ها و اتصالات کولر

بررسی تمام پیچ‌ها و اتصالات، اولین اقدامی که کارشناسان این مجموعه انجام می‌دهند. چون حتی اگر در یکی از پیچ‌های کولر اشکالی وجود داشته باشد، کولر صدا می‌دهد یا ممکن است به خوبی سرد نکند.

 شستشوی داخل کولر و تعویض پوشال

معمولا در دوره‌ای از سال که کولر بلا استفاده است، گرد و غبار به داخل آن نفوذ می‌کند، در قسمت کف کولر رسوب ایجاد می‌شود و پوشال‌ها کثیف می‌شوند. در همین راستا، سرویس کار کولر ابی ابتدا برق را قطع کرده و داخل کولر را به خوبی تمیز می‌کند. سپس رسوبات ایجاد شده را از بین می‌برد و پوشال‌ها را تعویض می‌کند.

بررسی سلامت قطعات داخلی کولر و تعویض قطعات معیوب

یکی دیگر از خدمات سرویس و نصب کولر ابی در تهران پارس شرکت رویال پینت، بررسی سلامت قطعات داخلی کولر است زیرا وجود نقص در هر یک از این قطعات موجب از کار افتادن کولر خواهد شد. در نتیجه  سرویس‌ کار وضعیت پمپ آب کولر، موتور، تسمه و… را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. چنانچه هر کدام از قطعات نیاز به تعمیر داشته باشند آن‌ها را تعمیر می‌کند و در صورتی که تعمیر فایده‌ای نداشته باشد، سرویس کار کولر ابی قطعه مورد‌نظر را تعویض می‌نمایند.

روغن‌کاری قسمت‌های الکتریکی کولر آبی

از دیگر کارهایی که سرویس کار کولر ابی انجام می‌دهد روغن‌کاری یاتاقان‌ها، بلبرینگ‌ها، چرخ تسمه و دینام است زیرا این قطعات  برای چرخیدن به روغن نیاز دارند و اگر خشک باشند به خوبی نمی‌چرخند و عملکرد کولر دچار اختلال می‌شود.

ثبت سفارش

مزایا استفاده از خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی در رویال پینت

  1. کلیه خدمات مربوط به نصب و سرویس کولر ابی در رویال پینت توسط تعمیرکار حرفه ای کولر آبی در تهران پارس انجام می‌شود، در نتیجه نصب و سرویس کولر با‌کیفیت مطلوبی انجام می‌شود و‌کارفرما هیچ نگرانی بابت پایان کار نخواهد داشت.
  2. سفارش نصب و تعمیرات کولر آبی در تهران پارس به شرکت رویال پینت بسیار ساده بوده و از طریق تماس تلفنی یا مراجعه به سایت شرکت امکان‌پذیر است.
  3. هزینه تعمیر کولر آبی در تهران پارس یا هزینه سرویس کولر آبی در شرکت رویال پینت بسیار منصفانه است و اجرت تعمیر کولر آبی بر اساس تعرفه‌های تعیین شده در اتحادیه مربوطه قیمت‌گذاری می‌شود.

خدمات تعمیر و سرویس کولر آبی را می توانید در مناطق زیر دریافت کنید:

 

مشاوره رایگان بگیر

 

در ضمن تیم رویال پینت خدمات دیگری نیز ارائه می دهد که در کرج و تهران قابل استفاده است:

 

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش