سرویس و تعمیر آبگرمکن در محل + سراسر تهران [قیمت1403]

بازه قیمت :

190000 الی 850000 تومان

جدول قیمت ها

کاربر گرامی :

لطفا قبل از ثبت سفارش به نکات زیر توجه فرمایید:

*در صورت خرید مواد اولیه توسط متخصص، از او درخواست کنید تا فاکتور خرید را به شما ارائه دهد.

* در صورت عیب یابی (دست به آچار شدن ) و پس از عدم توافق بین طرفین ،متخصص مجاز به دریافت هزینه 100000 تومانی تحت عنوان هزینه کارشناسی می باشد .

* لازم به ذکر است که هزینه ایاب و ذهاب متخصص 50000 تومان می باشد .

شرح خدمات واحد / قیمت (تومان)
سرویس کامل آبگرمکن : هر عدد / 590,000 - 440,000
نصب آبگرمکن دیواری: هر عدد / 360,000 - 250,000
اسیدشویی: هر عدد / 420,000 - 290,000
نصب آبگرمکن زمینی: هر عدد / 450,000 - 310,000
تعویض منبع آبگرمکن زمینی: هر عدد / 950,000 - 750,000
نصب شیرآلات: هرعدد/ 130,000
تعویض مبدل: هر عدد / 290,000 - 220,000

نظرات مشتریان

نکته‌ای که در رابطه با وسایل گرمایشی مانند آبگرمکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و نیاز است که به آن توجه شود، این است که باید به عیب‌ها و مشکلات این وسایل رسیدگی شود و عیب‌های آن‌ها بررسی و درنهایت برطرف شود تا خسارات جبران‌ناپذیری برای شما باقی نگذارد. برای عیب‌یابی و تعمیر آبگرمکن باید از متخصصین در این زمینه یعنی تعمیرکار آبگرمکن ماهر کمک گرفته شود. عیب‌یابی، سرویس و تعمیر آبگرمکن یک امر ضروری است و به همین دلیل در این مطلب از رویال پینت می‌خواهیم تمام نکاتی که هنگام تعمیرات و یا سرویس باید به آن توجه کنید را مرور کنیم.

آبگرمکن چیست و انواع آن کدامند؟

پیش از آن که بخواهیم در رابطه با سرویس و تعمیر آبگرمکن صحبت کنیم، بهتر است ابتدا با آبگرمکن و انواع آن آشنا شویم. آبگرمکن‌ در واقع دستگاهی است که آب گرم لازم برای خانه، ساختمان و حتی مکان‌های صنعتی مانند کارخانه‌ها را فراهم می‌کند.

انواع آبگرمکن

آبگرمکن‌ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام از این دو دسته طبقه‌بندی‌های خاص خود را دارند.

آبگرمکن‌های نوع مستقیم: این دسته آبگرمکن‌ها خود شامل دسته‌بندی‌های دیگری مانند نفتی، الکتریکی و گازی هستند. در این نوع آبگرمکن، منبع انرژی در داخل دستگاه تعبیه شده است.

آبگرمکن‌های نوع غیر مستقیم: این دسته از آبگرمکن‌ها خود شامل دسته‌بندی‌های دیگری مانند کویلی، دوجداره و خورشیدی هستند. در این نوع آبگرمکن، منبع انرژی در داخل دستگاه نبوده و مانند موتورخانه در فضای موتورخانه قرار دارد.

اهمیت سرویس و تعمیر آبگرمکن چیست؟

نکته‌ای که مردم عموما خیلی به آن توجه نمی کنند و در انجام آن سهل‌انگاری می‌کنند، سرویس آبگرمکن است؛ اگر سرویس آبگرمکن به موقع انجام شود، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری می‌شود‌. تعمیرکار‌های آبگرمکن به دلیل ظرافت قطعات این دستگاه باید آبرگم‌کن را در منزل شما سرویس یا تعمیر کند.

گفتیم که وظیفه تامین انرژی گرمایشی خانه، برعهده شوفاژ‌ها و رادیاتورها است. ساختمان‌هایی که شوفاژخانه ندارند و یا از پکیج برای تولید آب گرم مصرفی خود استفاده نمی‌کنند، برای داشتن آب گرم، به آبگرمکن نیاز دارند. همان‌طور که بالاتر‌ هم گفتیم آبگرمکن دستگاهی است که می‌تواتد آب گرم لازم برای خانه، ساختمان و یا حتی مکان‌های صنعتی را فراهم کند. بنابراین آبگرمکن از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت خرابی یا بروز مشکلی در آن، افراد خانه برای تامین آب گرم خود به مشکلات زیادی برمی‌خورند. به همین دلیل است که سرویس و تعمیر آبگرمکن اهمیت زیادی دارد.

برای اینکه در داشتن آب گرم مصرفی به مشکل نخورید، باید به‌صورت مرتب به تعمیر آبگرمکن و سرویس آبگرمکن توجه نمایید. تعمیر و عیب‌یابی آبگرمکن می‌بایست حتما توسط تعمیرکار آبگرمکن ماهر انجام شود. برخی از قطعات آبگرمکن‌ها دارای ظرافت خاصی هستند و در صورتی که به این قطعات فشار بیش از حد یا ضربه وارد شود، آبگرمکن، آسیب می‌بیند؛ این مورد یکی از دلایلی است که بیش‌تر تعمیر آبگرمکن در منزل انجام می‌شود تا احتمال آسیب به آبگرمکن در حین تعمیر آن، کم‌تر شود.

در برخی موارد مانند سوراخ شدن مخزن، تعمیرکار آبگرمکن مجبور می‌شود که آبگرمکن خراب را به تعمیرگاه ببرد و در آنجا تعمیرات لازم را انجام دهد؛ اما در سایر شرایط، تعمیر آبگرمکن دیواری در منزل انجام می‌شود.

خدمات سرویس آبگرمکن در منزل

سرویس آبگرمکن و تعمیر و سرویس رادیاتور شوفاژ، امری بسیار ضروری است و لازم است سالی یک یا دو بار با درخواست از یک تعمیرکار آبگرمکن ماهر، سرویس آبگرمکن خود را انجام دهید. هرچه خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن به‌موقع انجام شود، خسارت‌های غیر قابل جبران و هزینه‌های گزاف، کاهش پیدا می‌کند.

گاهی این احتمال وجود دارد که با گرم نشدن یا سرد و گرم شدن آب، تاخیر در روشن شدن شمعک یا روشن نشدن آن، خاموش شدن ناگهانی، کوتاه یا زرد شدن شعله، چکه کردن آب، صدای غیرطبیعی، ایراد در قطعات آبگرمکن مثل کلاهک تعدیل، مبدل حرارتی، شیر گاز، پمپ و … رو‌به‌رو شوید و یا به سرویس و تعمیر آبگرمکن برای بهبود عملکرد این وسیله گرمایشی نیاز داشته باشید. در این صورت باید به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا به تعمیر آبگرمکن در منزل شما رسیدگی شود.

با این‌حال، بهتر است حداقل هر سال، یک‌بار سرویس آبگرمکن را انجام دهید تا با یک هزینه بسیار اندک، مانع از ایجاد خرابی‌های دیگر شوید و عمر دستگاه خود را طولانی‌تر کنید.

خدمات تعمیر آبگرمکن در منزل

مشکلات و ایراد‌های مختلفی ممکن است برای آبگرمکن‌های دیواری پیش بیاید و شما را نیازمند یک تعمیرکار آبگرمکن ماهر کند. آبگرمکن‌های دیواری عموما با سردتر شدن هوا، دچار مشکلات و عیب‌های زیادی می‌شوند که نیاز به سرویس و تعمیر آبگرمکن دارد.

ممکن است علت مشکل بوجود آمده برای آبگرمکن، این باشد که افراد در روز‌های سرد سال، به مقدار بیش‌تری از آب گرم احتیاج پیدا کرده و از این رو ناخواسته باعث خرابی آبگرمکن‌ها می‌شوند. با بوجود آمدن این مشکلات، شما درگیر سفارش تعمیر آبگرمکن خود خواهید شد.

از جمله ایراداتی که ممکن است آبگرمکن را نیازمند سرویس و تعمیر آبگرمکن در محل کند، می‌توان به مواردی مانند فرسودگی قطعات، استفاده طولانی مدت از آبگرمکن، بی‌توجهی به مشکلات آبگرمکن و عدم سرویس آبگرمکن اشاره کرد که سبب به وجود آمدن مشکلات و عیب‌های فراوانی مانند کاهش فشار آب، تغییر رنگ آب، چکه کردن آب، گرم نبودن آب و غیره می‌شود.

قطعات آبگرمکن‌های دیواری ساخت ایران در بازار موجود هستند و به همین علت خوشبختانه قابل تعمیر و تعویض هستند و به‌آسانی می‌توان آن‌ها را عیب‌یابی و تعمیر کرد. برای سرویس و تعمیر آبگرمکن دیواری، اولین کاری که باید انجام شود، عیب‌یابی و بررسی مشکلات احتمالی آبگرمکن است و بعد از آن در مرحله بعدی لازم است که آبگرمکن را برای تعمیر به فردی که در این زمینه تخصص دارد، یعنی یک تعمیرکار آبگرمکن ماهر واگذار کنیم؛ زیرا بررسی قطعات آبگرمکن کار آسانی نیست.

عیب یابی آبگرمکن چگونه است؟

در ایران، انواع مدل‌ها و برندهای آبگرمکن وجود دارند. یکی از انواع پرطرفدار و پرکاربرد آبگرمکن‌ها، آبگرمکن دیواری است. کاهش فشار آب، خاموش شدن، جرقه نزدن آبگرمکن از جمله رایج‌ترین مشکلات و مواردی است که ممکن است در رابطه با این وسیله اتفاق بیفتد.

در ادامه به برخی از مشکلات احتمالی و راه حل مواجهه با این مشکلات اشاره خواهیم کرد.

خرابی سنسور حرارتی آبگرمکن

گرم شدن بیش از حد آب، نوسان حرارتی آبگرمکن و به طور کلی عدم تنظیم دمای آب خروجی آبگرمکن می‌تواند نشان دهنده خرابی سنسور حرارتی باشد که نیاز به سرویس و تعمیر آبگرمکن دارد. در صورتی‌که پس از تمیز کردن سنسور نیز مشکل حل نشود، نیاز به تعویض سنسور حرارتی است.

خاموش شدن آبگرمکن

خاموش شدن آبگرمکن ممکن است به دلیل خرابی واشر دیافراگم آبگرمکن، ارتفاع بالای شمعک، افت فشار گاز ورودی، افت فشار آب ورودی، نقص در مشعل آبگرمکن و خرابی و مشکل ترموکوپل باشد. این صورت باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای آبگرمکن درخواست کمک کنید.

رنگ گرفتگی آب داغ خروجی

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است با آن مواجه شوید، تغییر رنگ آب داغ و دیدن این آب به رنگ‌های قهوه‌ای، قرمز، زرد و سبز است که نشان از مشکل در آبگرمکن شما است. گاهی طعم و بوی آب نیز تغییر می‌کند. از دلایل اصلی این مشکل می‌توان به اکسیده شدن لوله‌های مسی آبگرمکن اشاره کرد.

اگر آبگرمکن شما قدیمی است، سریعا لوله‌های آبگرمکن را بررسی کنید، زیرا استفاده از آب زنگ زده، موجب بروز مشکلاتی در سلامت شما و خانواده‌تان خواهد شد. برای رفع این مشکل باید سرویس و تعمیر آبگرمکن انجام شده و لوله‌های آبگرمکن تعویض شوند. همچنین قرار دادن فیلتر در خروجی آب آبگرمکن می‌تواند به طور موقت مشکل شما را رفع کند.

گرم نشدن آب خروجی آبگرمکن

گرم نشدن ممکن است به علت خرابی دیافراگم آبگرمکن، وجود رسوب در مبدل‌های حرارتی، رسوب در مخزن و قطعات آبگرمکن باشد. برای رفع این مشکل باید آبگرمکن را رسوب‌زدایی و جرم‌گیری کنید. در صورت سرد بودن مجدد آب خروجی آبگرمکن، باید دیافراگم دستگاه را بررسی کنید.

کم شدن فشار آب گرم

یکی از پدیده‌‌هایی که ممکن است هر از گاهی با آن روبه‌رو شوید، کم شدن فشار آب گرم است. علت اصلی کم شدن فشار آب گرم خروجی، رسوب گرفتن آبگرمکن و لوله‌های آن است. در صورتی که تمایل دارید آبگرمکن خود را رسوب زدایی کنید، لازم است تا از یک تعمیرکار آبگرمکن درخواست کنید تا به روش مطمئنی آن را رسوب زدایی کند. چنانچه خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن خود را به‌موقع انجام دهید، این مشکل، کمتر به‌وجود می‌آید.

سرد و گرم شدن آب

از مشکلاتی که قطعا همه‌ ما حداقل برای یک بار تجربه کرده‌ایم، سرد و گرم شدن مداوم آب است و مسئله‌ای نیست که بتوان آن را نادیده گرفت. احتمال دارد که سرد و گرم شدن مداوم به خاطر مناسب نبودن لوله کشی آب ساختمان باشد، اما معمولا این مشکل به علت کم بودن شعله آبگرمکن، گرم نشدن آب داخل مخزن آبگرمکن یا فشار نامناسب آب ورودی آبگرمکن هم ممکن است رخ دهد.

با انجام اقداماتی مانند رسوب‌گیری آبگرمکن و تمیز کردن مشعل، معمولا این مشکل برطرف می‌شود. در‌صورتی‌که پس از رسوب‌گیری، هم‌چنان آب سرد و گرم می‌شود، لازم است که حتما با یک تعمیرکار تماس گرفته و مشکلات آبگرمکن خود را با او در میان بگذارید.

کم بودن شعله آبگرمکن

پروسه گرم شدن آب در آبگرمکن با روشن شدن شعله آبگرمکن آغاز می‌شود. کم بودن شعله آبگرمکن ممکن است به علت بروز ایرادی در روند کار کردن قطعات مرتبط به اشتعال گاز مانند دهانه نازل یا شیپور باشد. برای تنظیم شعله آبگرمکن باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • در مرحله اول دستگاه را خاموش کنید و صبر کنید تا دمای آن کاهش یابد.
  • سپس قاب روی آبگرمکن را به آرامی بردارید.
  • پس از آن پیچ‌های مشعل آبگرمکن را باز کنید.
  • در این مرحله با دستمال، آب گرم و مقدار بسیار جزئی مایع ظرفشویی یا هر ماده شوینده‌ای، مشعل و نازل آبگرمکن را تمیز کنید.
  • در نهایت اقدام به بستن مجدد مشعل کنید و آبگرمکن را روشن کنید.

تعمیر آبگرمکن دیواری شامل چه مواردی است‌؟

برند و نوع آبگرمکن تفاوتی در اقدامات لازم برای سرویس و تعمیر آبگرمکن ایجاد نمی‌کند و این اقدامات شامل موارد زیر می‌شود:

  • وضعیت و تعمیر رگلاتور آبگرمکن
  • تعویض یا تعمیر پمپ آبگرمکن دیواری
  • تعویض یا تعمیر ترموستات آبگرمکن
  • تعمیر ترموکوپل
  • درست کردن دودکش آبگرمکن
  • رسوب‌گیری یا جرم‌گیری لوله‌های آبگرمکن
  • بررسی و تعمیر ورودی و خروجی آب

تعمیرکار آبگرمکن برای رفع مشکلات آبگرمکن چه اقداماتی باید انجام دهد؟

از اقداماتی که تعمیرکار آبگرمکن در هنگام سرویس و تعمیر آبگرمکن در منزل باید انجام دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بررسی نشتی آبگرمکن
  • تعویض فیلتر رسوب‌گیر آبگرمکن
  • تعویض قطعات مصرفی آبگرمکن
  • تمیز کردن فیلتر رسوب سالم
  • تعمیر و سرویس رگولاتور آبگرمکن
  • اسیدشویی آبگرمکن دیواری
  • جرم‌گیری و رسوب‌زدایی آبگرمکن
  • هواگیری آبگرمکن دیواری
  • سرویس شمعک آبگرمکن دیواری
  • سرویس کاربراتور آبگرمکن مخزنی
  • سرویس سالیانه و راه اندازی با ۲۰ دقیقه تست
  • تمیز کردن یا تعویض صافی آبگرمکن
  • سرویس رگلاتور آبگرمکن دیواری

محدوده انجام خدمات سرویس و تعمیر آبگرمکن

برای استفاده از خدمات تعمیر و سرویس آبگرمکن شما می‌توانید از هر نقطه تهران، سفارش خود را ثبت کنید تا بتوانید از خدمات رویال پینت استفاده کنید. نیروهای متخصص این مجموعه، در هر ناحیه‌ای از شهر تهران، آماده خدمت‌رسانی به شما، در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند.

از بهترین‌ سرویس‌های مجموعه رویال پینت می‌توان به تعمیر آبگرمکن در تهران و سرویس آبگرمکن در تهران اشاره کرد، بنابراین شما با خاطری آسوده می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • تعمیر و سرویس آبگرمکن در غرب تهران
  • تعمیر و سرویس آبگرمکن در شرق تهران
  • تعمیر و سرویس آبگرمکن در مرکز تهران
  • تعمیر و سرویس آبگرمکن در شمال تهران

نحوه ثبت سفارش برای تعمیر و سرویس آبگرمکن

برای دریافت خدمات مورد نیاز خود، لازم نیست که جستجوی زیادی انجام دهید. شما می‌توانید به سادگی و تنها با ثبت سفارش خود در وب‌سایت رویال پینت و یا با تماس تلفنی و حتی ارسال ایمیل، از خدمات این مجموعه استفاده کنید.

لازم است که شما خدماتی که به آن نیاز دارید را اعلام کنید پس از آن می‌توانید از هزینه تعمیر آبگرمکن‌ در محل و زمان انجام آن مطلع ‌شوید و سپس بهترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان برای سرویس و تعمیر آبگرمکن

در صورت تماس با کارشناسان رویال پینت، می‌توانید از امکان مشاوره رایگان بهره‌مند شوید و هر یک از خدماتی که به آن نیاز دارید را درخواست دهید. بنابراین برای دسترسی به یک تعمیرکار آبگرمکن حرفه‌ای، لازم نیست که نگران باشید؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که با رویال پینت تماس بگیرید و یا سفارش خود را در سایت ثبت کنید تا در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین هزینه سرویس و تعمیر آبگرمکن و سایر خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. برای آسودگی خیال خود، سرویس و تعمیر آبگرمکن خود را به رویال پینت بسپارید.

 

سوالات متداول

سوالات خود را از ما بپرسید

آیا ممکن است هزینه سرویس وتعمیر آبگرمکن با آن‌چه گفته شده، متفاوت باشد؟

این اتفاق به‌ندرت اتفاق می‌افتد؛ زیرا پیش از ارسال کارشناس، تمامی موارد با شما چک می‌شود. با این‌حال ممکن است خدمات اضافه‌ای درخواست کنید یا نوع عیب‌یابی کارشناس با موردی که شما ذکر کردید، متفاوت باشید.

هزینه‌ها بر اساس لیست قیمت گفته شده، محاسبه می‌گردد و چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری دارید، می‌توانید از مشاوره رایگان با کارشناسان استفاده کنید.

در حال حاضر این خدمات تنها در شهر تهران و حومه ارائه می‌شوند.

می‌توانید در قسمت تماس با ما، از طریق پر کردن فرم یا تماس با شماره‌های اعلام شده و همچنین ارسال ایمیل، با کارشناسان رویال پینت در تماس باشید.

ثبت سفارش