خدمات نقاشی ساختمان در تهران

نقاشی ساختمان رویال پینت

نقاشی ساختمان

خدمات نقاشی ساختمان در شرکت رویال پینت شامل مراحلی همچون مشاوره رایگان تلفنی، بازدید کارشناس از محل، عقد قرارد بین شرکت مشتری، اعطای ضمانت شرکت به مشتری، زیرسازی و… است. کلیه ساکنان شهر تهران و شهرهای حومه تهران می‌توانند از خدمات این شرکت بهره ببرند.

به طور کلی باید گفت این شرکت، نقاشی دکوراسیون داخلی و بخش بیرونی انواع ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. چون شرکت رویال پینت، بیش از 10 سال سابقه درخشان در حوزه ارائه خدمات ساختمانی دارد. تیم اجرایی شرکت، دانش و تخصص لازم را در حوزه نقاشی ساختمان دارند و برای زیر سازی و نقاشی از بهترین متریال موجود در بازار استفاده می‌کنند.

در نتیجه اگر قصد انجام نقاشی ساختمان خود را دارید، برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت نقاشی ساختمان با مصالح، فقط کافی است که با تیم پشتیبانی شرکت تماس حاصل فرمائید.

ثبت سفارش

قیمت نقاشی ساختمان در تهران

قیمت نقاشی ساختمان با مصالح، مقدار ثابت و مشخصی ندارد و به فاکتورهای مختلف زیر وابسته است:

  1. ویژگی‌ها و قیمت هر رنگ‌ ساختمانی با دیگری متفاوت است. به همین دلیل قیمت نقاشی منزل با هر رنگی نسبت به رنگ دیگر متفاوت خواهد بود.
  2. پس متراژ فضا، عامل مهم دیگری است که قیمت نقاشی ساختمان با مصالح را تعیین می‌کند.
  3. دستمزد نقاش ساختمان، به سابقه و مهارت نقاش بستگی دارد و هر چه مهارت نقاش بیشتر باشد، دستمزد آن هم بیشتر است.
تماس با کارشناسان
02188943564
نقاشی ساختمان
621
پروژه انجام شده
8
پروژه در دست اجرا
%96
رضایت کارفرما

جدول قیمت ها

شرح خدمات واحد/قیمت (تومان)
رنگ روغنی با زیرسازی 65,000 - 75,000 هر متر مربع
رنگ اکریلیک با زیر سازی 60,000 - 70,000 هر متر مربع
رنگ پلاستیک با زیرسازی50,000 - 60,000 هر متر مربع

محدوده‌ انجام خدمات نقاشی ساختمان در تهران

شرکت رویال پینت با کمک گرفتن از یک تیم حرفه‌ای نقاشی ساختمان، تمام تلاش خود را می‌کند تا کلیه شهروندان شهر بزرگ تهران در کمترین زمان ممکن بتوانند به نقاش ساختمان دسترسی داشته باشند. به همین منظور، در هر منطقه‌ای از شهر تهران که ساکن هستید، با بخش پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کنید. چون تیم پشتیبانی شرکت، به کلیه سوالات شما نظیر این که خدمات نقاشی ساختمان در چه محدوه یا مناطقی اجرا می‌گردد؟ نقاشی ساختمان متری چند است؟ قیمت نقاشی ساختمان با مصالح چقدر می‌شود؟ قیمت نقاشی منزل به فاکتورهایی بستگی دارد؟ یا هر سوال دیگری که دارید به طور واضح پاسخ می‌دهند.

نحوه ثبت سفارش در رویال پینت

01
تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان
02
بازدید از محل و عقد قرارداد و ارائه ضمانت‌نامه
03
شروع پروژه و پشتیبانی توسط تیم رویال پینت

کارت گارانتی

ضمانت نقاشی ساختمان در رویال پینت به مدت 6سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان مجدد رنگ‌آمیزی و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2 درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی

نظرات مشتریان

ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

سوالات خود را از ما بپرسید

برای ارزیابی قیمت نقاشی، متراژ ساختمان به چه شکل محاسبه میشه؟

متراژ بنای ساختمان ضربدر سه می‌شود، به عنوان مثال یک واحد ۶۰ متری ضربدر سه، می‌شود 180متر.

افرادی که خدمات نقاشی ساختمان خود را به شرکت رویال پینت می‌سپارند، جهت رفت و آمد نقاش یا مشاوره لازم نیست هزینه پرداخت کنند زیرا هزینه رفت و آمد و مشاوره در این شرکت کاملا رایگان است.

شرکت رویال پینت برای ارائه خدمات نقاشی ساختمان از جدیدترین ابزارها و مصالح ساختمانی استفاده می‌نماید و کلیه این لوازم توسط خود شرکت تهیه می‌گردد.

شرکت رویال به منظور اطمینان مشتریان، یک فاکتور دقیق به آن‌ها تحویل می‌دهد که جزئیات هزینه‌ها مانند هزینه رنگ و مصالح مصرفی، دستمزد نقاش و… در آن درج می‌شود.

رنگ اکریلیک مناسب این افراد می‌باشد. این رنگ بو ندارد، قابل شستشو بوده و سریع خشک می‌شود.

بله تمامی خدمات نقاشی ساختمان در رویال پینت 6سال ضمانت کتبی دارند. در قسمت کارت گارانتی شرایط ضمانت‌نامه را می‌توانید مشاهده کنید.

فصل بهار و تابستان بهترین زمان برای نقاشی ساختمان به حساب می‌آید زیرا در این فصل‌ها، هوا گرم و خشک است. در نتیجه رنگ سطوح سریع‌تر خشک می‌شود و پروژه در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسد.

یکی از خاص‌ترین مزایای انتخاب رویال پینت، دقت تیم ما به جزییات است. سلامت لوازم منزل و محیط موردنظر شما برای ما اولویت دارد. بنابراین پیش از شروع کار همه لوازم با کاور مخصوص پوشانده می‌شوند تا آسیبی احتمالی در جریان نقاشی ساختمانی به لوازم شما وارد نشود

نقاشی ساختمان در تهران

اگر واژه “نقاشی ساختمان در تهران” را در موتورهای جستجو وارد کنید با انبوهی از شماره تماس نقاش ساختمان یا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ساختمانی روبرو خواهید شد. به همین دلیل فرایند انتخاب یک نقاش ساختمان ماهر کمی دشوار به نظر می‌رسد. چنانچه به دنبال دریافت خدمات نقاشی ساختمان در تهران هستید، نقاشی ساختمان خود را فقط به شرکتی بسپارید که ویژگی‌های زیر را داشته باشد:

  • پیش از انجام کار به مشتری مشاوره اصولی بدهد.
  • در سایت خود نمونه کار واضح داشته باشد.
  • قیمت نقاشی ساختمان با مصالح در این شرکت، تعرفه معقولی داشته باشد.
  • شرکت موزدنظر، برای نقاشی ساختمان از بهترین متریال استفاده کند.
  • خدمات خود را پس از اتمام کار، ضمانت کند.
  • رضایت مشتریان پیشین، در سایت شرکت موردنظر وجود داشته باشد.

شرکت رویال پینت تمام ویژگی‌هایی که یک شرکت خدمات ساختمانی معتبر باید داشته باشد را دارد. پس اگر به خدمات نقاشی ساختمان در تهران نیاز دارید، همین حالا تلفن را بردارید و با تیم پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.

خدمات ارائه شده در سرویس رنگ کاری ساختمان رویال پینت

هدف اصلی شرکت رویال پینت این است که مشتری از نتیجه کار خود نهایت رضایت را داشته باشد. در نتیجه ارائه خدمات ارائه شده در سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت، یک مسیر مشخص و برنامه ریزی شده دارد که به شرح زیر است:

مشاوره

اولین مرحله ارائه خدمات نقاشی توسط این شرکت، مشاوره است. کارشناسان مجموعه از محل بازدید می‌کنند، سپس با توجه به درخواست‌های مشتری، قاعده روانشناسی رنگ‌ها، قسمت مورد نظر و… بهترین رنگ و نوع رنگ ساختمانی را به مشتری پیشنهاد می‌دهند. به عنوان مثال برای رنگ کردن اتاق کودک باید از رنگی استفاده کرد که قابل شستشو باشد و تناژ رنگی ملایمی داشته باشد.

مشاوره رایگان بگیر

زیرسازی سطوح موردنظر

زیرسازی از دیگر مراحل سرویس نقاشی ساختمان در شرکت رویال پینت است که با نهایت دقت و به صورت کاملا حرفه‌ای انجام می‌شود. چون اگر فرآیند زیرسازی به خوبی صورت نگیرد، نتیجه رنگ آمیزی قابل قبول نخواهد بود.

مرحله زیرسازی نیز خود شامل چند فرآیند مختلف می‌شود که عبارتند از:

  • بتونه کاری: در این فرآیند کلیه نواقص روی سطح موردنظر مانند لکه، دوده، حفره و… برطرف می‌گردد.
  • سمباده زنی: زدن بتونه روی سطح باعث به وجود آمدن ناهمواری می‌شود که به کمک سمباده این ناهموراری ها باید رفع گردد.
  • مقاوم کردن سطح در برابر رطوبت: در این فرآیند، به کمک پرایمر ساختمانی و مواد ضد رطوبت، سطح را در برابر رطوبت مقاوم می‌کنند زیرا رطوبت به مرور زمان باعث پوسته پوسته شدن رنگ می‌شود.

رنگ آمیزی سطوح

آخرین مرحله سرویس نقاشی ساختمان رویال پینت، رنگ کردن سطوح با رنگ ساختمانی موردنظر است. معمولا به منظور ارتقا کیفیت فرآیند رنگ آمیزی، نقاش ساختمان هر سطحی را به وسیله چرتکه یا غلتک دو الی سه بار رنگ می‌زند.

رایج‌ترین و محبوب‌ترین رنگ مورداستفاده در ساختمان‌سازی، رنگ روغنی است. این رنگ از نمونه‌های قدیمی و پرطرفدار است که هم نمایی زیبا دارد و هم قابل شستشو است. رنگ روغنی مات، رنگ روغنی نیمه براق و رنگ روغنی براق سه نمونه از انواع رنگ روغنی هستند که در خدمات نقاشی ساختمان به شما پیشنهاد می‌شوند.

نقاشی ساختمان رویال پینت

 

ثبت سفارش

نحوه ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل در تهران

برای ثبت سفارش خدمات نقاشی منزل به شرکت رویال پینت لازم است که مراحل ساده زیر را طی کنید:

  • وارد سایت royalpaintco.com شوید.
  • روی قسمت “+مشاوره” کلیک کنید و اطلاعاتی نظیر شماره تماس، منطقه موردنظر و… را در این قسمت ثبت نمایید.
  • پس از ثبت اطلاعات، تیم پشتیبانی شرکت در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و مشاوره‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.
  • در مرحله چهارم، کارشناسان مربوطه از محل موردنظر شما بازدید به عمل می‌آورند و در صورت توافق دو طرف، قرارداد منعقد می‌گردد.

مزیت استفاده از خدمات نقاشی ساختمان رویال پینت

  • پیش از انجام خدمات نقاشی دیواری منزل، مشتری می‌تواند از تیم پشتیبانی شرکت، مشاوره تخصصی رایگان دریافت کند.
  • پس از اتمام مشاوره، کارشناسان مجموعه از محل بازدید می‌کنند و با توجه به مهارت خود، قاعده روانشناسی رنگ‌ها و آخرین ترندهای روز دنیا، بهترین ایده‌های ممکن را به مشتری پیشنهاد می‌دهند.
  • هزینه رفت و آمد نقاش در این شرکت، کاملا رایگان است و کارفرما هیچ هزینه‌ای لازم نیست باید آن پرداخت کند.
  • برای انجام خدمات توسط شرکت رویال پینت، بین کارفرما و شرکت یک قرارداد رسمی منعقد می‌شود و تمام تعهدات شرکت، مثل قیمت نهایی پروژه، تاریخ تحویل و… به صورت دقیق در آن درج می‌گردد.
  • از دیگر مزیت‌هایی که شرکت رویال پینت نسبت به سایر شرکت‌ها دارد این است که خدمات خود را تا 6 سال ضمانت می‌کند و به مشتریان خود ضمانتنامه کتبی می‌دهد.
  • تیم اجرایی این شرکت، برای ارائه خدمات از بهترین متریال و رنگ ساختمانی استفاده می‌کنند.
  • تیم اجرای نقاشی ساختمان شرکت رویال پینت، پیش از شروع رنگ امیزی، کلیه وسایل موجود در محیط را با کاور مخصوص می‌پوشاندند تا لوازم موجود با رنگ کثیف نشوند.
  • زیرسازی سطوح را با نهایت دقت و ظرافت انجام می‌دهند.
  • امکان دریافت سایر خدمات ساختمانی مانند نصب کاغذ دیواری، رنگ چوب، پتینه، دیوارنگاری و… وجود دارد.

 

مشاوره رایگان بگیر

رویال پینت خدمات نقاشی ساختمان را در مناطق زیر نیز ارائه می دهد:

 

دیگر خدمات رویال پینت

بیشتر بخوانید
مشاوره