اجرای انواع رنگ چوب با بهترین کیفیت + تضمین خدمات رنگ کاری چوب✔️

اجرای رنگ چوب
چرا رویال پینت؟

حالا وقت نو شدن است! رنگ چوب با ضمانت 15ساله و کمترین هزینه

وسایل و سطوح چوبی مثل مبلمان، درب‌‌ها، نرده‌ها و اتاق‌های چوبی مثل سونا، برای نو شدن و درخشیدن نیاز به رنگ چوب دارند. استفاده از رنگ چوب با قیمت و کیفیت مناسب اولویت ماست. متخصصان ما در رویال پینت برای رنگ‌کاری چوب ضمانت‌نامه کتبی هم ارائه می‌دهند.

  • مشاوره رایگان ،پیشنهاد براساس نیاز و بودجه
  • بررسی وسایل و سطوح چوبی
  • ارائه پیشنهاد رنگ مناسب با هارمونی محیط
  • استفاده از ابزارهای به‌روز و تخصصی رنگ چوب
تماس با کارشناسان
02188943564
حالا وقت نو شدن است! رنگ چوب با ضمانت 15ساله و کمترین هزینه
136
پروژه انجام شده
4
پروژه در دست اجرا
%97
رضایت کارفرما
چرا رویال پینت؟

روند کاری رویال پینت

01
تماس تلفنی و ارائه مشاوره رایگان
02
بازدید از محل و عقد قرارداد و ارائه ضمانت‌نامه
03
شروع پروژه و پشتیبانی توسط تیم رویال پینت

کارت گارانتی

ضمانت رنگ چوب در رویال پینت به مدت 15سال و به صورت کتبی است. طبق این ضمانت‌نامه هرگونه خرابی ناشی از فعالیت ما، به‌صورت رایگان تعمیر و اصلاح می‌شود. همچنین به ازای هر روز تاخیر در تحویل پروژه 2درصد از مبلغ کل قرارداد کم می‌شود. بدیهی است خرابی ناشی از حوادث طبیعی، فرسودگی ساختمان، نشتی لوله‌های ساختمان و تعمیر توسط افراد دیگر، شامل ضمانت‌نامه نمی‌شود.

کارت گارانتی
ثبت سفارش آنلاین خدمات ساختمانی و تماس با ما

تیم رویال پینت در هر لحظه آماده ارائه خدمات به شماست

تماس مستقیم همه مناطق تهران 09120936567
شعبه 1 02188943564
سوالات متداول

سوالات خود را از ما بپرسید

قیمت رنگ کاری چوب چگونه محاسبه می‌شود؟

بعد از بازدید رایگان، برحسب مترمربع محاسبه می‌شود

اگر اصولی اجرا شود و متریال به کار رفته باکیفیت باشد رنگ پریدگی ندارد

بله. رنگ چوب صددرصد ضدآب می‌باشد.

بله. برای اجرای رنگ چوب از پیستوله مخصوص استفاده می‌شود.

رنگ چوب

چوب یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین متریال‌ها در دکوراسیون داخلی است. در هر سبک دکوراسیون داخلی می‌توان این متریال را به صورت‌ها و سبک‌های متفاوتی در چیدمان خانه یافت. در حقیقت بخش زیادی از زیبایی، گرما و منحصربه‌فرد بودن دکوراسیون به بخش‌هایی وابسته است که چوب و رنگ چوب به شکل‌های مختلفی در آن به کار رفته است.

پایه‌های مبل و سرویس ناهار خوری، میز تلویزیون، چارچوب‌ها و درب‌ها اغلب چوبی هستند و در شکلی خاص‌تر می‌توان این محصول را در بخش‌هایی مانند سقف، لوسترهای مدرن و قاب‌های کار شده در طراحی دیوارها نیز دید. از آنجایی که بخش قابل توجهی از زیبایی چیدمان داخلی به رنگ و درخشش این بخش‌ها وابسته است، نقاشی چوب می‌تواند جانی تازه را به فضای خانه شما بازگرداند. در حقیقت با رنگ کاری چوب می‌توانید با کم‌ترین هزینه، تغییری جذاب در محیط داخلی خانه به وجود آورید.

یکی از خدمات ما در رویال پینت اجرای خدمات رنگ چوب است. با انتخاب این گزینه، درخشش و جذابیت دکوراسیون داخلی فضای موردنظر شما بر عهده ماست. کافی است برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

رنگ چوب؛ تغییر دکوراسیون به‌صرفه اما چشم‌گیر

چوب یکی از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی و خارجی است. این محصول با اغلب رنگ‌ها و البته سبک‌های دکوراسیونی هم‌خوانی دارد و می‌تواند یک عنصر درخشان و خاص در محیط داخلی خانه باشد. بااین حال جنس چوب به کار رفته در وسایل خانه یا سایر بخش‌های دکوراسیون یکی از مهم‌ترین عواملی است که در زیبایی آن (به‌ویژه در طولانی مدت) اثرگذار است. بسیاری از چوب‌ها پس از گذشت زمانی کوتاه کدر یا خرده می‌شوند. از آنجایی که تعویض و جایگزینی دوباره این چوب‌ها هزینه بالایی دارد بهترین راه، تعمیر و نوسازی این بخش است.

رنگ کار چوب

رنگ کار چوب شرکت رویال پینت

رنگ کاری چوب را می‌توان یکی از بهترین راه‌ها برای نوسازی بخش‌های چوبی دانست. استفاده از رنگ چوب نه تنها به نو شدن این محصولات کمک می‌کند بلکه می‌تواند تغییری خاص و چشم‌گیر در دکوراسیون داخلی خانه شما نیز باشد.

مشاوره رایگان بگیر

رنگ چوب چه تاثیری در چیدمان داخلی خانه دارد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که نوسازی دکوراسیون داخلی تنها با جایگزینی لوازم ممکن است. حال اینکه گاهی می‌توان با تغییراتی به ظاهر جزیی، زیبایی منحصربه‌فردی را در فضا ایجاد کرد. خدمات رنگ آمیزی چوب یکی از اقداماتی است که به شما کمک می‌کند تا در چیدمان داخلی تفاوت‌های خاصی را ایجاد کنید. استفاده از رنگ چوب و نقاش چوب چند مزیت عمده را برای شما به همراه دارد:

  • استفاده طولانی مدت از چوب می‌تواند در کاهش استحکام آن تاثیر زیادی داشته باشد. رنگ کاری چوب یکی از اقداماتی است که به افزایش دوام، مقاومت و طول عمر بخش‌های چوبی کمک می‌کند.
  • نمای ظاهری چوب بعد از مدتی کدر شده و درخشندگی و تازگی خود را از دست می‌دهد. با تغییر رنگ چوب می‌توانید شفافیت و درخشش را به این بخش‌ها بازگردانید.
  • رنگ نهایی انتخاب شده توسط شما می‌تواند چندین درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ ابتدایی چوب باشد. به همین دلیل می‌توانید ظاهر لوازم خود را تنها با انتخاب رنگی متفاوت از رنگ پایه به سادگی تغییر دهید.
  • هزینه رنگ چوب به نسبت تغییر کلی لوازم بسیار پایین‌تر است. بنابراین اگر به دنبال نوسازی خانه با کم‌ترین میزان هزینه هستید، می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خدمات رنگ چوب رویال پینت؛ نگاهی نو به زیبایی

حقیقت این است که زیبایی نهایی دکوراسیون داخلی علاوه‌بر انتخاب متریال به سلیقه، مهارت و سبک اجرای متخصصان این حوزه نیز وابسته است. ما در تیم رویال پینت علاوه‌بر پایان به مسیر اجرا نیز فکر کرده‌ایم. متخصصان ما با بهترین تکنیک‌های نقاشی و با کمک سابقه و مهارت خود در تلاش هستند تا خدماتی با کیفیت به شما مشتریان گرامی ارائه کنند.

نقاشی چوب نیز در تیم رویال پینت توسط ماهرترین رنگ کار چوب برای شما به اجرا درمی‌آید. از آنجایی که این مرحله از تغییر دکوراسیون می‌تواند سنگ بنای بسیاری دیگر از تغییرات و سبک چیدمان در خانه شما باشد، پیش از شروع کار پیشنهاداتی از رنگ دلخواه و مناسب، جنس رنگ استفاده شده، شیوه اجرا و بسیاری دیگر از جزییات تاثیر گذار را با شما در میان می‌گذاریم. نتیجه نهایی کار نیز با نهایت دقت و کیفیت، کاملا مشابه با وعده ابتدایی قرارداد ما با شما و توسط بهترین نقاش چوب اجرا خواهد شد.

انواع خدمات رنگ کاری چوب

وقتی صحبت از نقاشی چوب به میان می‌آید، پایه‌های چوبی مبل اولین تصویری است که در ذهن اغلب افراد نقش می‌بندد. بااین حال با کمی خلاقیت می‌توانید تغییرات بزرگ‌تری با استفاده از این خدمات در چیدمان داخلی خانه ایجاد کنید.

در نظر داشته باشید که با تغییر رنگ فضاهای خاص می‌توانید به راحتی سبک دکوراسیون داخلی را تغییر دهید. برای مثال اگر میز ناهارخوری شما طلایی رنگ است، با انتخاب رنگ مشکی، قهوه‌ای سوخته یا طوسی می‌توانید فضای کلی خانه را به سبک دکوراسیون مدرن نزدیک‌تر کنید.

مهم‌ترین فضاهایی که می‌توانند با رنگ کاری شکلی متفاوت و جذاب بگیرند عبارتند از:

  • مبلمان و میز ناهارخوری
  • سونا بخار
  • درب ورودی لابی
  • میز تلویزیون
  • میز پذیرایی و میزهای عسلی قدیمی
  • چارچوب درب‌ها
  • درب کابینت‌ها و کانتر آشپزخانه
  • درب ورودی اتاق‌ها
  • درب ضدسرقت ساختمان
  • سرویس خواب
  • کابینت روشویی چوبی
  • ویترین‌های چوبی

استفاده از بهترین رنگ چوب در رویال پینت

استفاده از متریال مناسب و باکیفیت می‌تواند یک بازوی قدرتمند برای اجرای رنگکاری چوب به بهترین شیوه ممکن باشد. به همین دلیل است که ما در کنار افراد ماهر، بهترین و البته مناسب‌ترین رنگ چوب برای هر بخش را برای اجرای نقاشی چوب در نظر گرفته‌ایم.

اجرای انواع رنگ چوب در رویال پینت

  • رنگ چوب پلی اورتان و ضد رطوبت
  • سیلر ، کیلر و پلی استر
  • انواع رنگ های صدفی
  • انواع رنگ های ترموود

هرکدام از این رنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای نمونه‌های خاصی از چوب مناسب هستند. برای مثال ممکن است رنگ مناسب مبلمان با جنس خاصی از چوب با رنگ کاری درب چوبی متفاوت باشد. به همین دلیل بهترین راه برای کسب نتیجه بهتر در چیدمان داخلی خانه، انتخاب هوشمندانه است.

ثبت سفارش خدمات رنگ کاری چوب
ما در رویال پینت قبل از شروع کار به خوبی فضای موردنظر شما را بررسی می‌کنیم و بهترین پیشنهادات را برای رنگ استفاده شده به شما ارائه می‌دهیم. رنگ‌های منتخب ما برای تغییر رنگ بخش‌های چوبی با توجه به مواردی مانند جنس چوب، میزان سلامت چوب، میزان ماندگاری رنگ و البته بودجه و سلیقه شما انتخاب می‌شوند.

همچنین رنگ چوب استفاده شده از بهترین برندهای وارداتی و معتبرترین برندهای رنگ و دارای ضمانت هستند.

مراحل کار ما؛ رنگ آمیزی چوب با رعایت اصول و استانداردها

برخلاف تصور اغلب افراد، نقاشی چوب یک اقدام ساده نیست و بیش از هر سطح دیگری به مهارت نیاز دارد. چراکه چوب دارای بافت‌های ناهماهنگ و شکل ظاهری خاص است و ایجاد سطوح هماهنگ، یکدست و هم‌رنگ روی آن‌ها چندان ساده نیست. یک رنگ کار چوب ماهر به خوبی می‌داند که برای درخشان بودن نتیجه نهایی کار، باید مراحل اصولی و خاص خود را سپری کند.

تیم ماهر ما در خدمات رنگ کاری چوب مراحل زیر را به اجرا در می‌آورند:

تمیز کردن سطح چوب

از آنجایی که چوب در مرور زمان دچار خوردگی و پریدگی می‌شود، نخستین اقدام یکدست کردن سطح آن و تمیز کردن اصولی است. نقاش ماهر چوب در این مرحله برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های ایجاد شده بر اثر اصطکاک را شناسایی و آن‌ها را رفع می‌کنند.

بتونه کاری و سمباده زنی چوب

متخصصان رویال پینت در این مرحله، زیرسازی رنگ چوب را به بهترین شیوه به اجرا درمی‌آورند. در حقیقت نقاش چوب با استفاده از ابزارهایی مانند کاردک، لیسه و سمباده اقدام به هموارسازی سطح می‌کند. هرچه نقاش در این مرحله دقت و مهارت بیشتری داشته باشد، رنگ نهایی نیز یکدست‌تر و تمیزتر خواهد بود. به همین خاطر مجریان دکوراسیون ما در این مرحله با نهایت ظرافت و دقت زیرسازی رنگ چوب را به اجرا درمی‌آورند.

نقاشی چوب

اجرای رنگ آستری یا پوشش زیرین و نقاشی نهایی اصلی‌ترین و آخرین مرحله از اجرای رنگ آمیزی چوب است. این مرحله مهارت نهایی متخصصان ما را به شما به نمایش درخواهد آورد.

ویژگی‌های رویال پینت؛ همراهی تا لحظه پایان

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای تغییر دکوراسیون و اجرای فعالیت‌های خدماتی، نحوه اجرا و کیفیت کار از مراحل اولیه تا پایان است. ما با درک این دغدغه مشتریان اصول و استانداردهایی را برای اجرای خدمات در نظر گرفته‌ایم.

نقاش چوب

نقاش چوب ماهر

رسالت تیم متخصص ما انجام فعالیت‌های خدماتی با بالاترین سطح کیفیت است و در این مسیر ویژگی‌های خاصی را برای تیم خود بنا نهاده‌ایم. این برتری‌ها به منظور جلب رضایت کامل مشتریان و البته تداوم این همکاری با شماست که عبارتند از:

همکاری با بهترین و ماهرترین نیروها

رویال پینت در مسیر انجام خدمات نقاشی و ساختمانی، تیمی از افراد با سابقه در این حوزه را گرد هم آورده است. بنابراین اگر به دنبال رنگ کار چوب ماهر در تهران هستید، بی‌تردید تیم ما می‌تواند انتظارات شما را برآورده سازد.

نقاشان چوب متخصص در رویال پینت مهارت، سابقه و سلیقه را همراه با پیشنهاداتی جذاب از ترندهای دکوراسیون داخلی به شما ارائه می‌کنند.

مشاوره رایگان دکوراسیون با توجه محیط

یکی از چالش‌های مهم در تغییر دکوراسیون، همگام سازی سلیقه و سبک دکوراسیون است. در این مسیر پیش از اجرای کار به صورت رایگان خدمات مشاوره دکوراسیون به شما ارائه می‌گردد. این مشاوره می‌تواند در مسیر انتخاب هارمونی رنگ، فضاهای نیازمند نقاشی و حتی نحوه اجرای آن باشد.

همچنین ما به شما کمک می‌کنیم تا با تعیین سطح بودجه خود، بهترین تغییرات را در فضا ایجاد کنید.

استفاده جدیدترین ابزارها و متریال

دنیای تعمیرات و تغییرات در دکوراسیون داخلی به سرعت در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند. ما در مسیر اجرای نقاشی چوب، از پیشنهادات روز دنیا استقبال می‌کنیم و برای زیباتر شدن فضای موردنظر شما و البته بالا بردن سطح کیفیت کار، از جدیدترین متریال و ابزارهای موجود در این بازار استفاده می‌کنیم.

پایبندی به زمان تحویل

حتی ماهرترین نیروهای نقاش نیز نمی‌توانند بدون ویژگی خوش‌قولی رضایت مشتریان خود را جلب کنند. برای حل این دغدغه، زمانی نهایی برای تحویل کار از ابتدای قرارداد به شما ارائه می‌شود. تیم ما به این زمان‌بندی کاملا پایبند است و برای برنامه‌ریزی شما احترام قائل هستیم.

ضمانت انجام خدمات

کیفیت، ضمانت انجام خدمات ما در تیم رویال پینت است. از آنجایی که به کیفیت نهایی اجرای کار توسط تیم خود ایمان داریم، ضمانت‌نامه انجام خدمات نیز به مشتریان گرامی ارائه می‌شود.

پشتیبانی 24 ساعته

ما در همه مراحل از زمان عقد قرارداد تا اتمام کار در کنار شما هستیم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان و پاسخگویی به پرسش‌های خود با تیم پشتیبانی رویال پینت در تماس باشید.

ثبت سفارش خدمات رنگ چوب در رویال پینت

تیم رویال پینت برای انجام خدمات رنگ کاری چوب در تهران و کرج و حتی شهرستان هاهمراه شما عزیزان است. برای کسب اطلاع بیشتر یا ثبت سفارش خدمات کافی است با ما تماس بگیرید. مشاوران ما با ارائه کامل‌ترین توضیحات برای پاسخگویی به شما در کنارتان هستند. شروع این همکاری شروع یک مسیر زیبا و دیدنی است!

رنگ کاری چوب؛ ویژگی‌ها و قیمت نقاشی چوب

اگر به دنبال رنگ کاری چوب سیار در تهران با ضمانت کیفیت و قیمت منصفانه هستید، تیم رویال پینت در کنار شما است.

بیشتر بخوانید
ثبت سفارش